Skocz do zawartości

KV-1 model 1942 1:48


Dżejrosz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .

Jestem tutaj nowy ,ale zaglądam od jakiegoś czasu na wątki "tutejszych" i mnie też pokusiło aby napisać. Jestem początkującym modelarzem , więc super efektów nie będzie.Mam też szybkie pytanie czy jako początkujący zainwestować w areograf? Czy łatwiej i lepiej będzie malować pędzelkami? Dość zrzędzenia Na warsztacik wziąłem KV-1 1942 skala 1:48 HobbyBos'a. Zdjęcia pokazują stan obecny ponieważ prowadzę też warsztat na innym forum.:

 

DSC_0127_zps5822588c.jpg

 

DSC_0126_zps0f56a6dc.jpg

 

DSC_0125_zps9e6b3115.jpg

 

DSC_0124_zpsef38337a.jpg

 

DSC_0123_zps7b903971.jpg

 

Całość postawię na podstawce styropianowo-papierowo-gipsowej i dołoże też jakiś deseczek złomu , bęczkę (jak mi sie uda wykombiwoać sposób jej produkcji) i wózek do niej . Proszę o opinie i cenne dla mnie porady. Dziękuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam też szybkie pytanie czy jako początkujący zainwestować w areograf? Czy łatwiej i lepiej będzie malować pędzelkami
Jeśli masz pieniądze to jak najbardziej inwestuj w jakiś aerograf i kompresor. Maluje się znacznie fajniej i otwierają się nowe możliwości robienia efektów których pędzlem nie uzyskasz lub uzyskasz w mniej zadawalający sposób - cieniowania itp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pojawia się kolejny dylemat: nie umiem jeździć na rowerze, to kupię autobus i nim będę jeździł. Jeżeli myślisz, że aerografem nagle zaczniesz super malować, nie znając podstawowych zasad malowania pędzlem, to jesteś w błędzie. Nie mniej jednak zbieraj pieniądze na aerograf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach