Super Moderator jawkers Napisano 26 Października 2007 Super Moderator Share Napisano 26 Października 2007 Oto mój pierwszy samochód który wykonałem. Postępy prac nad modelem można zobaczyć tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pepik Napisano 26 Października 2007 Share Napisano 26 Października 2007 jest ładne heh moje Subaru to 2001 rocznik także starsze Heller chyba ma troszkę słabsze wykonanie modeli, mam Citroena Xsare WRC od Hellera to zespół napędowy jest ubogi :( Pstryknę fotki to wrzucę Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koksik750 Napisano 26 Października 2007 Share Napisano 26 Października 2007 albo mi sie wydaje albo przednie klosze sa brudne od kleju? takie matowe sa :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Października 2007 Share Napisano 26 Października 2007 Bardzo ładne subaru GRATULACJE tylko te anteny jakieś grube...ale może takie są w rzeczywistości...wiem czepiam się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator jawkers Napisano 26 Października 2007 Autor Super Moderator Share Napisano 26 Października 2007 Klosze są czyste. Jest takie wrażenie ponieważ jest to tylko zwykła szybka która styka się z lustrem. Poza tym jest ona przez wykonawce niedopasowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 26 Października 2007 Share Napisano 26 Października 2007 Jak na Hellera to super truper Jedyne, co się rzuca w oczy, to niedomalowany spojler i niezbyt dobrany kolor felg. A jeśli już jesteśmy przy felgach... Szkoda, że są takie małe. To raczej wina producenta, ale wydaje mi się, że w oryginale opony mają niższy profil. Ogólnie to 4+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majek Napisano 26 Października 2007 Share Napisano 26 Października 2007 A jeśli już jesteśmy przy felgach... Szkoda, że są takie małe. To raczej wina producenta, ale wydaje mi się, że w oryginale opony mają niższy profil. Niekoniecznie... Jak odcinek jest bardziej "terenowawy", to i kola sa inne, niz na asfalt, czy typowy szuter. Tak mi sie przynajmniej wydaje, choc az takim specem od WRC nie jestem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 27 Października 2007 Share Napisano 27 Października 2007 A jeśli już jesteśmy przy felgach... Szkoda, że są takie małe. To raczej wina producenta, ale wydaje mi się, że w oryginale opony mają niższy profil. Niekoniecznie... Jak odcinek jest bardziej "terenowawy", to i kola sa inne, niz na asfalt, czy typowy szuter. Tak mi sie przynajmniej wydaje, choc az takim specem od WRC nie jestem... Musiałby się tutaj Miłosz wypowiedzieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamit Napisano 27 Października 2007 Share Napisano 27 Października 2007 Proporcje opony szutrowej są OK jedynie brakuje wzmocnień bieżnika które zachodzą na boki opony - na zdjęciach przypomina to bardzo wysoką oponę przeznaczoną na asfalt... Model bardzo fajnie wykonany ale z tego co widzę to raczej modelu WRC firmy Heller nie kupię... Tamiya zdecydowanie górą!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccrriiss Napisano 27 Października 2007 Share Napisano 27 Października 2007 Tak Majek ma racje wszystko zależy od typu nawierzchni na asfalt jest niższy profil opony a na szuter wyższy. A co do modelu to nie lubię Subaru ale ten jest ładny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator jawkers Napisano 27 Października 2007 Autor Super Moderator Share Napisano 27 Października 2007 Dziękuję panowie Cieszę się że wam się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_C Napisano 28 Października 2007 Share Napisano 28 Października 2007 czy typowy szuter. Majek, nie ma czegoś takiego jak opony na typowy szuter, jeśli chodzi o profil i rozmiar, są takie same, różnia się subtelnie bieżnikiem no i zasadniczo twardością mieszanki zastosowanej do wyprodukowania opony. Jest poprostu opona szutrowa, asfaltowa (też w kilku odmianach, jednak podstawowe rozmiary są stałe) i na śnieg (taka z kolcami) Co do modelu, mam Imprezę WRC 01' od Hellera i służy mi do testów z aerografem, znaczy sama kasta, bo nigdy jej nie zrobiłem i nie zrobię Model wykonany poprawnie, natomiast uroku odejmuje mu jedynie to, że Heller robi potwornie toporne modele aut WRC. Zapewne można było lepiej, nie jest źle. Jak dla mnie mocne 3. Z punktu widzenia oglądacza, bo sam cywilnych aut i rajdówek nie modeluję. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majek Napisano 28 Października 2007 Share Napisano 28 Października 2007 Majek, nie ma czegoś takiego jak opony na typowy szuter, jeśli chodzi o profil i rozmiar, są takie same, różnia się subtelnie bieżnikiem no i zasadniczo twardością mieszanki zastosowanej do wyprodukowania opony.Chodzilo mi o roznice miedzy opona szutrowa i opona terenowa, ktora jest stosowana np. podczas rajdu Australii. Niby tez szuter, ale tamte kapcie wygladaja bardziej jak z typowej terenowki (wyzszy profil i inny bieznik, niz w oponie szutrowej). W ogole auta sa wtedy innaczej konfigurowane, ale to inna bajka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_C Napisano 29 Października 2007 Share Napisano 29 Października 2007 Tu masz charakterystykę opon szutrowych stosowanych w rajdach. Nie ma podziału na oponę szutrową i terenową. Tak jak pisałem, różnice w twardości mieszanki i rzeźbie bieżnika. W WRC masz ścisłe obwarowania co do rozmiaru opon i felg i profilu opony jako takiej, z tego co się orientuję, to właśnie różnice polegają na twardości mieszanki i bieżniku, jeśli chodzi o szuter, zresztą w przypadku asfaltu i śniegu sprawa ma się podobnie. Pozdrawiam. EDIT: TUTAJ Pirelli, czyli obecny monopolista w WRC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dumo Napisano 29 Października 2007 Share Napisano 29 Października 2007 Bez porównania do tamiyi ale wykonany dobrze....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majek Napisano 29 Października 2007 Share Napisano 29 Października 2007 Nie ma podziału na oponę szutrową i terenową. Tak jak pisałem, różnice w twardości mieszanki i rzeźbie bieżnika. No, pewnie masz racje. Jak juz pisalem wczesniej, nie jestem specem od WRC, wiem tyle, ile obilo mi sie gdzies tam o uszy... A pewnie wlasnie roznice w rzezbie bieznika sprawiaja, ze jedna opona wyglada bardziej masywnie niz inna. W polaczeniu z jakas tam, gdzies zaslyszna informacja - zasugerowalo mnie tak, a nie innaczej. Juz nie sie odzywam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_C Napisano 29 Października 2007 Share Napisano 29 Października 2007 Spoko loko podałem linki z kwestiami technicznymi, i Ty masz trochę racji i ja, ale to wciąż jest opona szutrowa i tej nazwy sie trzymajmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.