Super Moderator jawkers Posted October 26, 2007 Super Moderator Share Posted October 26, 2007 Oto mój pierwszy samochód który wykonałem. Postępy prac nad modelem można zobaczyć tutaj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepik Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 jest ładne heh moje Subaru to 2001 rocznik także starsze Heller chyba ma troszkę słabsze wykonanie modeli, mam Citroena Xsare WRC od Hellera to zespół napędowy jest ubogi :( Pstryknę fotki to wrzucę Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koksik750 Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 albo mi sie wydaje albo przednie klosze sa brudne od kleju? takie matowe sa :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 Bardzo ładne subaru GRATULACJE tylko te anteny jakieś grube...ale może takie są w rzeczywistości...wiem czepiam się Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Super Moderator jawkers Posted October 26, 2007 Author Super Moderator Share Posted October 26, 2007 Klosze są czyste. Jest takie wrażenie ponieważ jest to tylko zwykła szybka która styka się z lustrem. Poza tym jest ona przez wykonawce niedopasowana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Praetorian Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 Jak na Hellera to super truper Jedyne, co się rzuca w oczy, to niedomalowany spojler i niezbyt dobrany kolor felg. A jeśli już jesteśmy przy felgach... Szkoda, że są takie małe. To raczej wina producenta, ale wydaje mi się, że w oryginale opony mają niższy profil. Ogólnie to 4+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majek Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 A jeśli już jesteśmy przy felgach... Szkoda, że są takie małe. To raczej wina producenta, ale wydaje mi się, że w oryginale opony mają niższy profil. Niekoniecznie... Jak odcinek jest bardziej "terenowawy", to i kola sa inne, niz na asfalt, czy typowy szuter. Tak mi sie przynajmniej wydaje, choc az takim specem od WRC nie jestem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Praetorian Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 A jeśli już jesteśmy przy felgach... Szkoda, że są takie małe. To raczej wina producenta, ale wydaje mi się, że w oryginale opony mają niższy profil. Niekoniecznie... Jak odcinek jest bardziej "terenowawy", to i kola sa inne, niz na asfalt, czy typowy szuter. Tak mi sie przynajmniej wydaje, choc az takim specem od WRC nie jestem... Musiałby się tutaj Miłosz wypowiedzieć... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamit Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 Proporcje opony szutrowej są OK jedynie brakuje wzmocnień bieżnika które zachodzą na boki opony - na zdjęciach przypomina to bardzo wysoką oponę przeznaczoną na asfalt... Model bardzo fajnie wykonany ale z tego co widzę to raczej modelu WRC firmy Heller nie kupię... Tamiya zdecydowanie górą!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ccrriiss Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 Tak Majek ma racje wszystko zależy od typu nawierzchni na asfalt jest niższy profil opony a na szuter wyższy. A co do modelu to nie lubię Subaru ale ten jest ładny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Super Moderator jawkers Posted October 27, 2007 Author Super Moderator Share Posted October 27, 2007 Dziękuję panowie Cieszę się że wam się podoba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin_C Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 czy typowy szuter. Majek, nie ma czegoś takiego jak opony na typowy szuter, jeśli chodzi o profil i rozmiar, są takie same, różnia się subtelnie bieżnikiem no i zasadniczo twardością mieszanki zastosowanej do wyprodukowania opony. Jest poprostu opona szutrowa, asfaltowa (też w kilku odmianach, jednak podstawowe rozmiary są stałe) i na śnieg (taka z kolcami) Co do modelu, mam Imprezę WRC 01' od Hellera i służy mi do testów z aerografem, znaczy sama kasta, bo nigdy jej nie zrobiłem i nie zrobię Model wykonany poprawnie, natomiast uroku odejmuje mu jedynie to, że Heller robi potwornie toporne modele aut WRC. Zapewne można było lepiej, nie jest źle. Jak dla mnie mocne 3. Z punktu widzenia oglądacza, bo sam cywilnych aut i rajdówek nie modeluję. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majek Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Majek, nie ma czegoś takiego jak opony na typowy szuter, jeśli chodzi o profil i rozmiar, są takie same, różnia się subtelnie bieżnikiem no i zasadniczo twardością mieszanki zastosowanej do wyprodukowania opony.Chodzilo mi o roznice miedzy opona szutrowa i opona terenowa, ktora jest stosowana np. podczas rajdu Australii. Niby tez szuter, ale tamte kapcie wygladaja bardziej jak z typowej terenowki (wyzszy profil i inny bieznik, niz w oponie szutrowej). W ogole auta sa wtedy innaczej konfigurowane, ale to inna bajka... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin_C Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Tu masz charakterystykę opon szutrowych stosowanych w rajdach. Nie ma podziału na oponę szutrową i terenową. Tak jak pisałem, różnice w twardości mieszanki i rzeźbie bieżnika. W WRC masz ścisłe obwarowania co do rozmiaru opon i felg i profilu opony jako takiej, z tego co się orientuję, to właśnie różnice polegają na twardości mieszanki i bieżniku, jeśli chodzi o szuter, zresztą w przypadku asfaltu i śniegu sprawa ma się podobnie. Pozdrawiam. EDIT: TUTAJ Pirelli, czyli obecny monopolista w WRC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dumo Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Bez porównania do tamiyi ale wykonany dobrze....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majek Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Nie ma podziału na oponę szutrową i terenową. Tak jak pisałem, różnice w twardości mieszanki i rzeźbie bieżnika. No, pewnie masz racje. Jak juz pisalem wczesniej, nie jestem specem od WRC, wiem tyle, ile obilo mi sie gdzies tam o uszy... A pewnie wlasnie roznice w rzezbie bieznika sprawiaja, ze jedna opona wyglada bardziej masywnie niz inna. W polaczeniu z jakas tam, gdzies zaslyszna informacja - zasugerowalo mnie tak, a nie innaczej. Juz nie sie odzywam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin_C Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Spoko loko podałem linki z kwestiami technicznymi, i Ty masz trochę racji i ja, ale to wciąż jest opona szutrowa i tej nazwy sie trzymajmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.