Jump to content

Subaru Impreza WRC '03 1:24 Heller


jawkers
 Share

Recommended Posts

jest ładne heh

moje Subaru to 2001 rocznik także starsze

Heller chyba ma troszkę słabsze wykonanie modeli, mam Citroena Xsare WRC od Hellera to zespół napędowy jest ubogi :(

Pstryknę fotki to wrzucę

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jak na Hellera to super truper

 

Jedyne, co się rzuca w oczy, to niedomalowany spojler i niezbyt dobrany kolor felg. A jeśli już jesteśmy przy felgach... Szkoda, że są takie małe. To raczej wina producenta, ale wydaje mi się, że w oryginale opony mają niższy profil.

 

 

Ogólnie to 4+

 

Link to comment
Share on other sites

A jeśli już jesteśmy przy felgach... Szkoda, że są takie małe. To raczej wina producenta, ale wydaje mi się, że w oryginale opony mają niższy profil.

Niekoniecznie... Jak odcinek jest bardziej "terenowawy", to i kola sa inne, niz na asfalt, czy typowy szuter. Tak mi sie przynajmniej wydaje, choc az takim specem od WRC nie jestem...
Link to comment
Share on other sites

A jeśli już jesteśmy przy felgach... Szkoda, że są takie małe. To raczej wina producenta, ale wydaje mi się, że w oryginale opony mają niższy profil.

Niekoniecznie... Jak odcinek jest bardziej "terenowawy", to i kola sa inne, niz na asfalt, czy typowy szuter. Tak mi sie przynajmniej wydaje, choc az takim specem od WRC nie jestem...

 

Musiałby się tutaj Miłosz wypowiedzieć...

Link to comment
Share on other sites

Proporcje opony szutrowej są OK jedynie brakuje wzmocnień bieżnika które zachodzą na boki opony - na zdjęciach przypomina to bardzo wysoką oponę przeznaczoną na asfalt... Model bardzo fajnie wykonany ale z tego co widzę to raczej modelu WRC firmy Heller nie kupię... Tamiya zdecydowanie górą!!!

Link to comment
Share on other sites

Tak Majek ma racje wszystko zależy od typu nawierzchni na asfalt jest niższy profil opony a na szuter wyższy.

 

A co do modelu to nie lubię Subaru ale ten jest ładny

Link to comment
Share on other sites

czy typowy szuter.

 

Majek, nie ma czegoś takiego jak opony na typowy szuter, jeśli chodzi o profil i rozmiar, są takie same, różnia się subtelnie bieżnikiem no i zasadniczo twardością mieszanki zastosowanej do wyprodukowania opony. Jest poprostu opona szutrowa, asfaltowa (też w kilku odmianach, jednak podstawowe rozmiary są stałe) i na śnieg (taka z kolcami)

 

Co do modelu, mam Imprezę WRC 01' od Hellera i służy mi do testów z aerografem, znaczy sama kasta, bo nigdy jej nie zrobiłem i nie zrobię

 

Model wykonany poprawnie, natomiast uroku odejmuje mu jedynie to, że Heller robi potwornie toporne modele aut WRC. Zapewne można było lepiej, nie jest źle. Jak dla mnie mocne 3. Z punktu widzenia oglądacza, bo sam cywilnych aut i rajdówek nie modeluję.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Majek, nie ma czegoś takiego jak opony na typowy szuter, jeśli chodzi o profil i rozmiar, są takie same, różnia się subtelnie bieżnikiem no i zasadniczo twardością mieszanki zastosowanej do wyprodukowania opony.
Chodzilo mi o roznice miedzy opona szutrowa i opona terenowa, ktora jest stosowana np. podczas rajdu Australii. Niby tez szuter, ale tamte kapcie wygladaja bardziej jak z typowej terenowki (wyzszy profil i inny bieznik, niz w oponie szutrowej). W ogole auta sa wtedy innaczej konfigurowane, ale to inna bajka...
Link to comment
Share on other sites

Tu masz charakterystykę opon szutrowych stosowanych w rajdach. Nie ma podziału na oponę szutrową i terenową. Tak jak pisałem, różnice w twardości mieszanki i rzeźbie bieżnika.

W WRC masz ścisłe obwarowania co do rozmiaru opon i felg i profilu opony jako takiej, z tego co się orientuję, to właśnie różnice polegają na twardości mieszanki i bieżniku, jeśli chodzi o szuter, zresztą w przypadku asfaltu i śniegu sprawa ma się podobnie.

Pozdrawiam.

 

EDIT: TUTAJ Pirelli, czyli obecny monopolista w WRC.

Link to comment
Share on other sites

Nie ma podziału na oponę szutrową i terenową. Tak jak pisałem, różnice w twardości mieszanki i rzeźbie bieżnika.
No, pewnie masz racje. Jak juz pisalem wczesniej, nie jestem specem od WRC, wiem tyle, ile obilo mi sie gdzies tam o uszy... A pewnie wlasnie roznice w rzezbie bieznika sprawiaja, ze jedna opona wyglada bardziej masywnie niz inna. W polaczeniu z jakas tam, gdzies zaslyszna informacja - zasugerowalo mnie tak, a nie innaczej. Juz nie sie odzywam.
Link to comment
Share on other sites

Spoko loko podałem linki z kwestiami technicznymi, i Ty masz trochę racji i ja, ale to wciąż jest opona szutrowa i tej nazwy sie trzymajmy

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.