Ripper1 Napisano 1 Kwietnia 2015 Autor Share Napisano 1 Kwietnia 2015 Nie ma problemu, na swojej replice możesz namalować poprawnie pasy inwazyjne najlepiej tak jak było to w rzeczywistości - odręcznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 1 Kwietnia 2015 Share Napisano 1 Kwietnia 2015 Znakomity model. Świetne brudzenie.I super temat ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek d Napisano 1 Kwietnia 2015 Share Napisano 1 Kwietnia 2015 Oj tam kolego Ripper1 nie należy się irytować. Z pasmami malowanymi w noc przed inwazją tak jest. Zrobisz prościutkie- źle, zrobisz krzywe- karykatura. Najładniejszy Mustang jest bez pasów; to moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ripper1 Napisano 1 Kwietnia 2015 Autor Share Napisano 1 Kwietnia 2015 Oj tam kolego Ripper1 nie należy się irytować. Z pasmami malowanymi w noc przed inwazją tak jest.Zrobisz prościutkie- źle, zrobisz krzywe- karykatura. Najładniejszy Mustang jest bez pasów; to moje zdanie. oj tam , oj tam nie irytuję się ale też nie stoję koledze na drodze do zrobienia modelu według własnego uznania i zgadzam się z Tobą, że Mustangi najlepiej wyglądają w kolorze naturalnego metalu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marin Napisano 2 Kwietnia 2015 Share Napisano 2 Kwietnia 2015 Witaj Ripper1. Widze że nie leniu:bip:esz. Bardzo fajny Mustang ci wyszedł. Fajne brudzenia szczególnie od góry. Pytania, czy one miały faktycznie czerwone piasty w kołach? Fajnie to wygląda, tak sportowo Owiewka jest vacu? Gratulacje. zazdroszczę tempa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greatgonzo Napisano 2 Kwietnia 2015 Share Napisano 2 Kwietnia 2015 Piast w zasadzie nie przemalowywano. Felgi owszem, na różne sposoby. Jak ktoś miał fantazję to czemu nie, ale w 315 raczej coś takiego nie występuje. Ciśnienie z instalacji hydraulicznej łatwo było usunąć. Praktykowano to na postoju, by nikt przypadkiem nie łaził po klapach. I oczywiście otwarte luki podwozia potrzebne były do serwisu. W K instrukcja pilotażu nakazywała przed opuszczeniem kabiny otwarcie zaworu instalacji hydraulicznej tak, by klapy i pokrywy opuściły się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ripper1 Napisano 3 Kwietnia 2015 Autor Share Napisano 3 Kwietnia 2015 Faktycznie w warunkach bojowych piasty nie były malowane na żaden kolor ale ponieważ widziałem ten "myk" w wielu modelach Mustangów i znacznie uatrakcyjniał on wygląd podwozia zastosowałem go również tutaj. Kabina to Vacu firmy Taurus - oryginał Tamiyi nie nadaje się do osadzenia w pozycji otwartej a wyroby Taurusa w są doskonałej jakości i w bardzo przystępnych cenach Model Mustanga jest trzecim wykonanym przeze mnie modelem po Jak-u 9D i Messerschmitt E3 a przed Foką D9, obecnie na ukończeniu są prace na Spitfire Mk 2 - tempo no cóż lubię to i poświęcam temu każdą wolną chwilę i cały czas się uczę i uczę i uczę. Mądrzy ludzie powiadają, że pierwszych 10 modeli należy wyrzucić do kosza ale jakoś tak szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek d Napisano 3 Kwietnia 2015 Share Napisano 3 Kwietnia 2015 Życzę dalszych sukcesów w dedukcji Ciśnienie z instalacji hydraulicznej łatwo było usunąć. Praktykowano to na postoju, by nikt przypadkiem nie łaził po klapach. I oczywiście otwarte luki podwozia potrzebne były do serwisu. W K instrukcja pilotażu nakazywała przed opuszczeniem kabiny otwarcie zaworu instalacji hydraulicznej tak, by klapy i pokrywy opuściły się. ...po co dedukować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.