Skocz do zawartości

NA RAF Mustang III - 1:48 Eugeniusz Horbaczewski


Ripper1

Rekomendowane odpowiedzi

Oj tam kolego Ripper1 nie należy się irytować. Z pasmami malowanymi w noc przed inwazją tak jest.

Zrobisz prościutkie- źle, zrobisz krzywe- karykatura.

Najładniejszy Mustang jest bez pasów; to moje zdanie.

oj tam , oj tam nie irytuję się ale też nie stoję koledze na drodze do zrobienia modelu według własnego uznania i zgadzam się z Tobą, że Mustangi najlepiej wyglądają w kolorze naturalnego metalu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Ripper1. Widze że nie leniu:bip:esz. Bardzo fajny Mustang ci wyszedł. Fajne brudzenia szczególnie od góry. Pytania, czy one miały faktycznie czerwone piasty w kołach? Fajnie to wygląda, tak sportowo

Owiewka jest vacu?

 

Gratulacje. zazdroszczę tempa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piast w zasadzie nie przemalowywano. Felgi owszem, na różne sposoby.

Jak ktoś miał fantazję to czemu nie, ale w 315 raczej coś takiego nie występuje.

 

Ciśnienie z instalacji hydraulicznej łatwo było usunąć. Praktykowano to na postoju, by nikt przypadkiem nie łaził po klapach. I oczywiście otwarte luki podwozia potrzebne były do serwisu.

W K instrukcja pilotażu nakazywała przed opuszczeniem kabiny otwarcie zaworu instalacji hydraulicznej tak, by klapy i pokrywy opuściły się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie w warunkach bojowych piasty nie były malowane na żaden kolor ale ponieważ widziałem ten "myk" w wielu modelach Mustangów i znacznie uatrakcyjniał on wygląd podwozia zastosowałem go również tutaj.

Kabina to Vacu firmy Taurus - oryginał Tamiyi nie nadaje się do osadzenia w pozycji otwartej a wyroby Taurusa w są doskonałej jakości i w bardzo przystępnych cenach

 

Model Mustanga jest trzecim wykonanym przeze mnie modelem po Jak-u 9D i Messerschmitt E3 a przed Foką D9, obecnie na ukończeniu są prace na Spitfire Mk 2 - tempo no cóż lubię to i poświęcam temu każdą wolną chwilę i cały czas się uczę i uczę i uczę. Mądrzy ludzie powiadają, że pierwszych 10 modeli należy wyrzucić do kosza ale jakoś tak szkoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Życzę dalszych sukcesów w dedukcji

 

Ciśnienie z instalacji hydraulicznej łatwo było usunąć. Praktykowano to na postoju, by nikt przypadkiem nie łaził po klapach. I oczywiście otwarte luki podwozia potrzebne były do serwisu.

W K instrukcja pilotażu nakazywała przed opuszczeniem kabiny otwarcie zaworu instalacji hydraulicznej tak, by klapy i pokrywy opuściły się.

...po co dedukować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.