Focus Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 (edited) Edited April 16, 2019 by Focus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted December 5, 2014 Author Share Posted December 5, 2014 (edited) Edited February 16, 2019 by Focus 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
net_sailor Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 Dobrze idzie. Zdjęcia trochę ciemne i może przekłamują kolory, ale zbiornik i szkolne wersje rakiet są pomarańczowe i to w dość agresywnym tonie - prawie żarówiaste. Rakiety w takim wypadku zazwyczaj nie mają przedniego usterzenia i są malowane jednolicie, a jak przednie usterzenie na szkolnych się pojawia to cała przednia część z usterzeniem i głowicą jest czarna. Wydaje się, że na dyżury bojowe (białe rakiety) technicy starają się podwieszać tylko szare zbiorniki. Szwajcarskie Tigery nie przenoszą uzbrojenia powietrze-ziemia. Podskrzydłowe pylony stosowane są stosunkowo rzadko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted December 30, 2018 Author Share Posted December 30, 2018 (edited) To zdjęcie tej konkretnej maszyny z okresu przed modernizacją. Rok 1988. Edited January 1, 2019 by Focus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted January 17, 2019 Author Share Posted January 17, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted January 22, 2019 Author Share Posted January 22, 2019 Coś się rzeźbi chociaż kolejności napewno nie jest dobra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted January 22, 2019 Author Share Posted January 22, 2019 Dalej rzeźbię jedyny pozytywny aspekt tej kolejności to to, że wytrasowanych linii nie zaleje farbą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted January 22, 2019 Author Share Posted January 22, 2019 Trzeci Tygrys się rzeźbi tym razem przed malowaniem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baas ArK Posted January 22, 2019 Share Posted January 22, 2019 28 minut temu, Focus napisał: Dawałeś jakieś płyny do kalek? Fajnie było by, gdyby kalka (znak rozpoznawczy) wszedł w linię i dopiero panel linerem pociągnąć. Tak jak jest teraz to trochę dziwnie wygląda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted January 23, 2019 Author Share Posted January 23, 2019 15 godzin temu, Baas ArK napisał: Dawałeś jakieś płyny do kalek? Fajnie było by, gdyby kalka (znak rozpoznawczy) wszedł w linię i dopiero panel linerem pociągnąć. Tak jak jest teraz to trochę dziwnie wygląda. Płyny do kalek użyłem ale linie nie były trasowane tylko zeszlifowanie wypukłe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted January 23, 2019 Author Share Posted January 23, 2019 (edited) Edited April 15, 2019 by Focus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted January 24, 2019 Author Share Posted January 24, 2019 A wygungałem sobie taką ramkę i teraz zastanawiam się czy chce mi się zrobić żaluzje w pozycji otwartej czy po łatwiźnie tylko wytrasowć? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted January 25, 2019 Author Share Posted January 25, 2019 (edited) Edited April 15, 2019 by Focus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted January 25, 2019 Author Share Posted January 25, 2019 (edited) Coś będę chciał pomyśleć o dyszach i części kadłuba malowanej na metaliczny. Pierwsze postaram się zmyć to co jest, doszlifować łączenie, odtworzyć nitowanie. Pomalować czarnym błyszczącym i jakiś metalik. Patrzę na zdjęcia szwajcarskich maszyn i coś dobiorę. Edited January 25, 2019 by Focus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted January 26, 2019 Author Share Posted January 26, 2019 (edited) Teraz tylko ładnie to zrobić. Bo trzeci raz malować dysze to bym już nie chciał. Najwyżej zostanie tak jak wyjdzie. Tutaj trenuje bo rozgrzebałem już kolejnego tygryska tym razem z italeri. "Chciałbym jeszcze upolować tego z AFV może u kogoś miałczy zapomniany" Edited January 26, 2019 by Focus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted February 10, 2019 Author Share Posted February 10, 2019 (edited) W szwajcarskim F-5E nr J-3026 nie ma nadmuchu na wiatrochron czyli zaznaczony element na zdjęciu poniżej powinien zostać usunięty. To taka uwaga dla tych, którzy będą jeszcze budować szwajcarskie Tigery. Pozdrawim Focus. Edited April 28, 2019 by Focus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted February 10, 2019 Author Share Posted February 10, 2019 Nowa rura do maski. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted February 14, 2019 Author Share Posted February 14, 2019 W dniu 26.01.2019 o 11:40, Focus napisał: ... "Chciałbym jeszcze upolować tego z AFV może u kogoś miałczy zapomniany" Leciał leciał i doleciał. Na chwilę obecną to mam modele F-5E trzech producentów w skali 1:48. Revell/Monogram, ESCI/Italeri, AFV Club/Academy, 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seven up Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Gdzie go upoowałeś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted February 17, 2019 Author Share Posted February 17, 2019 4 godziny temu, seven up napisał: Gdzie go upoowałeś? Odkupiłem od jednego z forumowiczów. Przyznać muszę tani nie był ale wart swojej ceny, zwłaszcza, że mam porównanie do F-5E w 1:48 innych producentów . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted April 6, 2019 Author Share Posted April 6, 2019 (edited) Usunąłem zestawowe "lufy". Zastąpie je igłami od zastrzyków. Pitot też do wymiany może jednak Master za jedyne 12.90 plnsów? Mam jeden zestaw do tego F-5E esci/italeri mogłem wziąć odrazu dwa zestawy. Edited April 6, 2019 by Focus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted April 14, 2019 Author Share Posted April 14, 2019 Przeskalowany pitot amputowany. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted April 28, 2019 Author Share Posted April 28, 2019 Usunąłem zbędna obudowę przed wiatrochronem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted April 28, 2019 Author Share Posted April 28, 2019 (edited) Odkładam ten model na półkę. Rurka Pitot poprawiona, działka zestawowe wymienione na imitacje luf wykonane z igieł iniekcyjnych, nawiew na wiatrochron usunięty, dysze podmalowane. Model ten traktuję testowo przed F-5E z Italeri. Model AFV będzie dawcą kokpitu i fotela F-5E AFV dostanie żywiczny kokpit, pierwszy w mojej działalności modelarskiej. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających wątek o F-5E Revell i zapraszam na kolejny tym razem w roli głównej z F-5E AFV. Focus Edited April 30, 2019 by Focus 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Focus Posted January 19, 2021 Author Share Posted January 19, 2021 (edited) Dwa lata leżakowania i ruszam z AFV. Na początek porównanie foteli. Oba fotele mam zamiar wykorzystać zestawy pójdzie do F-5E z Italeri a żywiczny do AFV Złożyłem tylną część kadłuba wraz ze skrzydłami oraz zbiornik paliwa. Edited January 19, 2021 by Focus 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.