hanadam Napisano 8 Listopada 2007 Share Napisano 8 Listopada 2007 Szczerze mówiąc w temacie pojazdów jestem zielony, więc gdy żona na któreś imieniny kilkanaście lat temu obdarowała mnie czołgiem i to dość egzotycznym , nie byłem zachwycony... ale spodobał mi się kamuflaż więc jednak zrobiłem (tym bardziej , że prezentów od małżonki nie wolno rzucić w kąt lub co gorsza oddać komuś Te białe plamy potraktowałem jako element kamuflażu, a nie jako zmywalne pomazanie więc są to dość regularne plamy... ale moze się mylę. No i śnieg nie chciał trzymac skali tylko padał tamtego roku 1:1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrBat Napisano 8 Listopada 2007 Share Napisano 8 Listopada 2007 Bardzo ładnie pomalowany I mimo braku jakichś szczególnych śladów eksploatacji, ma w sobie coś bardzo urokliwego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub W. Napisano 8 Listopada 2007 Share Napisano 8 Listopada 2007 Bardzo fajne kolory kolory ma twój tank, tylko przydał by się wash i zrobił bym coś z tą figurką. I małe pytanko: po czym porusza się twój tank- to białe co to jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hanadam Napisano 8 Listopada 2007 Autor Share Napisano 8 Listopada 2007 to jest śnieg na balkonie jak napisałem na górze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub W. Napisano 8 Listopada 2007 Share Napisano 8 Listopada 2007 A ja myślałem że to proszek do prania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiton Napisano 8 Listopada 2007 Share Napisano 8 Listopada 2007 Figurka jest super!! Bardzo ciekawy czołg. Właśnie co to za czołg ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...