Skocz do zawartości

Gorąca noc, zimny dzień. Tunezja 1943 r.


Bartek4577

Rekomendowane odpowiedzi

Klasa 5 - Dioramy

Specjalna 1 - Najlepsza relacja z prac warsztatowych

Specjalna 2 - Najlepszy warsztat/model młodego modelarza (do lat 15-tu)

Specjalna 3 - Najlepsza interpretacja tematu konkursowego

 

 

Witam!

Podejmę się zrobienia do 8 listopada br zrobienia makiety z walk o Tunezję w 1943 r. Głowy nie dam, że skończę na czas (jestem w technikum, więc nauki mam niemało). Zdjęcia podeślę jak się uda w poniedziałek. Oto lista zestawów jakie wykorzystam (przynajmniej na razie):

Warriors - Nr. 35312

Alan 012

Eduard TP525

i muszę jeszcze skombinować makietę, zapewne za niedługo coś jeszcze wpadnie na listę - także zapraszam do oglądania .

Pozdrawiam

Bartłomiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pierwszy zestaw figur zarabisty, drugi, dragonowski rzeklbym- podstawowy, ale biorac pod uwage model ktory ma z nimi stanac zapowiada sie bardzo ciekawie. Bede kibicowal tej pracy jak i dioramie ktorej warsztatu jeszcze tutaj nie ma...

 

 

P.S.

A nie ma szans na figure zolnierza DAK w plaszczu? Sporo sie tam tego jednak nosilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty tu nie interpretuj tylko dawaj swoj warsztat bo sie dovzekac nie moge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę wejść po linkach.

A teraz tak - zdjęcia to 2/3 zestawu warriors (tego z bergmannem, (bergmann z dragona - nie było oryginału) i powstającego/ wychylającego się z mauserem) trzeciego nie daję bo stwarza problemy, ale o tym później inbox uzupełnię wieczorem o prawdopodobnie Dragon 6138 o ile to ta przesyłka czeka na poczcie, jutro mam nadzieję bisona i w trakcie popełniania ,,tego" blaszki edka.

Pozdrawiam

 

P.S. do 7urgen

Wierz mi chciałbym w płaszczu, ale Dragon 6693 za mało bojowy tak jak Italeri 304 (i za drogi).

Odnośnik do komentarza