gucio72 Napisano 28 Lutego 2016 Share Napisano 28 Lutego 2016 Witam. Jak już niektórzy wiedzą z działu powitalnego jestem można powiedzieć początkującym modelarzem. Na pierwszy rzut wziąłem sobie model Kraz 214B firmy RODEN w skali 1/35. Na już dopiero zbieram narzędzia, więc pierwsze malowanie na razie pędzlem. Na początek ograniczę się do wersji pudełkowych ;-) Pytanie. Jak malować koła ? Można podkładem w spraju całe koło, czy opony czymś innym ? P.S. Nie znoszę brutalnej krytyki !! Bo mogę się zamknąć w sobie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mac09 Napisano 28 Lutego 2016 Share Napisano 28 Lutego 2016 Witam, życzę powodzenia przy KrAZie, sam sklejam 255. Niełatwy model sobie wybrałeś. Co do technik nie pomogę, ale jak będziesz potrzebował zdjęć detali to mogę Ci wysłać (255 ma w większości to samo). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gucio72 Napisano 29 Lutego 2016 Autor Share Napisano 29 Lutego 2016 Wiem. Obserwuję twój warsztat. Moja opinia co do samego modelu jest taka, że jako taki trudny nie jest (na razie tylko wersja pudełkowa mnie interesuje) ale instrukcja daje bardzo dużo do życzenia :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gucio72 Napisano 2 Marca 2016 Autor Share Napisano 2 Marca 2016 Witam. Prace pomału do przodu. Kolorystyka "moja" ;-) Teraz pytania. 1. Jaka dalej kolejność malowania ? Według mnie: bezbarwny połysk - kalka - bezbarwny połysk - wash - bezbarwny mat ?! 2. Jak pomalować opony ? Zrobiłem tak: podkład - czarny mat Tamiya. Ale jak widać opony nadal się świecą :-( Czy są jakieś inne farby środki do malowania opon ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...