skyline Napisano 29 Grudnia 2007 Share Napisano 29 Grudnia 2007 JarekS Wszystkie Man'y nie maja podnoszonej kabiny , osi skretnej , silnika i ramy do sklejania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccrriiss Napisano 29 Grudnia 2007 Autor Share Napisano 29 Grudnia 2007 Jarku będę robił podnoszoną kabinę ale czy to będzie łatwo to nie wiem bo się temu jeszcze nie przyglądałem ale wiesz jak to mówią Dla chcącego nic trudnego A co do sugestii skyline to ja jednak zrobię z rzędowym silnikiem chyba że nigdzie nie znajdę rzędówki to trudno będzię V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccrriiss Napisano 12 Stycznia 2008 Autor Share Napisano 12 Stycznia 2008 Znalazłem silnik od Volva tzn kupiłem cały model więc teraz prace ruszą z większym rozmachem A szczególnie że rozpoczęły się FERIE 08 (przynajmniej u mnie) i trzeba ten czas dobrze wykorzystac. Jak tylko dojdę do siebie po 18 urodzinach u kumpla to zaraz zabieram się do roboty pozdrawiam ccrriis-s P.S. sorry że post pod postem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccrriiss Napisano 9 Lutego 2008 Autor Share Napisano 9 Lutego 2008 Uffff..... odkopałem mój temat Jakby to powiedzieć to się nawróciłem tzn. koniec siedzenia przed kompem i marnowania czasu trzeba wziąść się za coś innego tzn. modelarstwo Dobra tu fotki z tego co dokonałem nie jest tego dużo ale zawsze coś oczywiście komentarze mile widziane pozdrawiam ccrriiss PS może jeszcze w nocy mały aktual Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccrriiss Napisano 26 Maja 2008 Autor Share Napisano 26 Maja 2008 Coś opornie mi idzie ten MAN-iek no ale cóż zrobić na dzień dzisiejszy mam pomysł jak zrobić tą otwieraną kabinę.Więc projekt w kontynuacji. Tylko jedna fotka ale zawsze coś: Więcej fotek dam może wieczorkiem. Pozdrawiam ccrriiss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Merida Napisano 26 Maja 2008 Share Napisano 26 Maja 2008 Lepszy chyba był by od Magnumki ale jak masz scania Jak ktoś chce zdjęcia silnika dafa to na private Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miki29021 Napisano 26 Maja 2008 Share Napisano 26 Maja 2008 Najlepsza do mana jest rzędówka od volva fh italerowskiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccrriiss Napisano 27 Maja 2008 Autor Share Napisano 27 Maja 2008 Lepszy chyba był by od Magnumki ale jak masz scania PO PIERWSZE: silnik będzie z VOLVO FH16 odkupiony od KRUGER_MAN-a PO DRUGIE: niby czemu miałby być z Magnumki aż z ciekawości zajżałem do mojej i się okazało że tam też jest silnik w układzie V a jak już tu ktoś zauważył widlaste jednostki napędowe do MAN-ów są montowane dopiero w modelach TGX Pozdrawiam ccrriiss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 27 Maja 2008 Share Napisano 27 Maja 2008 widlaste jednostki napędowe do MAN-ów są montowane dopiero w modelach TGX Smile To ktoś bardzo żle zauważył: Tu się kolego z tobą nie zgodze bo MAN F2000 był wyposażony w 18 litrowe serce V10 o mocy 603 hp i jego brat TGA był napędzany 18 litrową V10ątką o mocy 630 hp Cool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccrriiss Napisano 27 Maja 2008 Autor Share Napisano 27 Maja 2008 widlaste jednostki napędowe do MAN-ów są montowane dopiero w modelach TGX Smile To ktoś bardzo żle zauważył: Tu się kolego z tobą nie zgodze bo MAN F2000 był wyposażony w 18 litrowe serce V10 o mocy 603 hp i jego brat TGA był napędzany 18 litrową V10ątką o mocy 630 hp Cool No OK ale to nie była chyba seryjna produkcja co nie Patrząc na dane 18 litrów V10 603 km lub 630 km to jednak były one do zadań "specjalnych" przynajmniej według mnie.A teraz w TGX-ach często spotyka się widlaste silniki. Pozdrawiam ccrriiss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
milmak Napisano 27 Maja 2008 Share Napisano 27 Maja 2008 Moze te silniki byly wykorzystywane w ciezarowkach wyscigowych, ale napewno nie w cywilach, pomijajac TGX-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 27 Maja 2008 Share Napisano 27 Maja 2008 No OK ale to nie była chyba seryjna produkcja co nie Question Patrząc na dane 18 litrów V10 603 km lub 630 km to jednak były one do zadań "specjalnych" przynajmniej według mnie.A teraz w TGX-ach często spotyka się widlaste silniki. Masz rację, ale fakt faktem, ze takie istniały, wiec nie można pisać ze ich nigdy nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccrriiss Napisano 9 Lipca 2008 Autor Share Napisano 9 Lipca 2008 A więc specjalnie dla Mateusza aktualizacja mojego MAN-ika rama: tylnia zawiecha: filtr: tłumik: Wszystko wyszlifowane niektóre elementy nawet już pomalowane czarnym matem.Teraz jeszcze tylko montaż i jeszcze jedna warstwa matu i powinno być OK. Teraz będę się męczył z silnikiem i jego montażem Lecz mam nadzieję że wszystko wyjdzie tak jak ma. Pozdrawiam ccrriiss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUGER_MAN Napisano 29 Lipca 2008 Share Napisano 29 Lipca 2008 Zawiecha ma fajny macik , co to za spray ? Sorki ze tak odkopałem ale obiecałem , mam nadzieje ze zmotywowałem Cie do pokazania nastepnych postepow z budowy manka . PROSZĘ PANA ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba J. Napisano 29 Lipca 2008 Share Napisano 29 Lipca 2008 Ja moze doprostuje ten temat z silnikami. Vki w MANach były montowane w ciągnikach balastowych przeznaczonych do transportu ponadgabarytowego. W MANie Tga najmocniejszy mocarz miał 660km Obecnie na ile mi wiadomo jedynym silnikiem V8 w MANie jest 680 konna jednostka w MANie TG-X. Więc silnik od FH bedzie jak najbardziej ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccrriiss Napisano 30 Lipca 2008 Autor Share Napisano 30 Lipca 2008 Do KRUGER_MAN spray to DECO LACK czarny mat nr.9005 I mały apdejt: rama: tylnia zawiech już w ramie: przednia zawiecha też w ramie: felgi pomalowane na srebrno: tylnie felgi przygotowane do skrócenia piast: I tu jest moje pytanie o ile skrócić te piasty wydech: pokrywa zaworów: Silnik schnie ale ogólnie będzie tak:silnik czrny,skrzynia srebrna i pokrywa zaworów jak widać też srebrna wnętrze i fotele....: .... przygotowane do flockowania Narazie tyle. Pozdrawiam ccrriiss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KRUGER_MAN Napisano 30 Lipca 2008 Share Napisano 30 Lipca 2008 No no Krzysztof nie próżnuje xD . Czy to nie czasami pokrywa tego mojego silnika (byłego) , czekam aż dasz mu kolejne wcielenie :P . Co do piast to ja bym skrócił o troche mniej niz połowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 31 Lipca 2008 Share Napisano 31 Lipca 2008 Kurna krzysiek , jeżeli cię dalej interesuje silnik to mogę załatwić od starego volva, są tam dekle zaworowe osobno a nie cały panel jak w nowych silnikach. będzie to wyglądało bardziej realistycznie, bo man ma dekle osobno, no chyba ze robisz wersje D20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trucknology Napisano 31 Lipca 2008 Share Napisano 31 Lipca 2008 Dobrze prace idą, ja piasty polecam skrócić o 2/5 długości maxymalnie o połowę. Ja tak zrobiłem w moim DAFie i jest wydaje mi się fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccrriiss Napisano 31 Lipca 2008 Autor Share Napisano 31 Lipca 2008 Kurna krzysiek , jeżeli cię dalej interesuje silnik to mogę załatwić od starego volva, są tam dekle zaworowe osobno a nie cały panel jak w nowych silnikach. będzie to wyglądało bardziej realistycznie, bo man ma dekle osobno, no chyba ze robisz wersje D20. Truckerek93 masz rację robię wersję D20 CR bo z tego ciągnika mam kilka fotek A więc będzie mi najłatwiej go odwzorować.Będzie jak najbardziej podobny do tego na fotce. Dzisiaj może skrócę piasty,dzięki Trucknology za podpowiedź Pozdrawiam ccrriiss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek14pl Napisano 17 Czerwca 2009 Share Napisano 17 Czerwca 2009 Witam, jako że kupiłem od ccrriissa MANa, i za jego pozwoleniem będę dalej prowadził relację. Porcja zdjęć sorry za jakość : Zrobiona otwierana atrapa, będzie musiała być ciągle otwarta powód na następnych fotkach: I tu jest ten powód, : A tu rama z wstępnie przymieżonym silnikiem: Zrobiłem zawiasy do kabiny : Przymiarka z zderzakiem: c.d.n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irizar Napisano 17 Czerwca 2009 Share Napisano 17 Czerwca 2009 Manik nieźle się prezentuje , będzie na co patrzeć przy finishu. Fajnie się prezentuje uchylona atrapa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo89 Napisano 17 Czerwca 2009 Share Napisano 17 Czerwca 2009 Atrapa wcale nie musi być na stałe otwarta. Można bardzo prosto zrobić żeby przy otwieraniu zawiasy się wysuwały, a przy zamykaniu - chowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 17 Czerwca 2009 Share Napisano 17 Czerwca 2009 lubo89 jaśniej sam jestem ciekaw jak to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alvaro92 Napisano 17 Czerwca 2009 Share Napisano 17 Czerwca 2009 wystarczy odpowiednio podgiąć szpilkę A wtedy może się spokojnie otwierać z zamykać bez szpar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.