luckyLUKE Napisano 14 Października 2016 Share Napisano 14 Października 2016 W ramach odpoczynku od tematu nowego F-14A Tamki ;), chciałbym zapytać o kilka spraw związanych z oznaczeniami kocurów. 1. Czy w ramach jednego squadronu dana maszyna mogła mieć zmieniany numer modex np. z AG200 na AA100 (lub odwrotnie)? 2. Czy część maszyn squadronu po danej misji mogła już nie uczestniczyć w kolejnej np. zmieniany był CAG? 2. Czy w ramach odejścia na emeryturę kocury były odmalowywane lub/i zmieniano im modex? Pytania może dziwne, ale okazało się że na pudle mam inne oznaczenia niż na kalkach (modex + nazwa lotniskowca), a szukanie m.ni. po numerze seryjnym nie dało jednoznacznej odpowiedzi. Mówiąc krótko: mam mętlik w głowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ESP Napisano 14 Października 2016 Share Napisano 14 Października 2016 Daj BuNo (numer maszyny) - znajdziemy co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luckyLUKE Napisano 14 Października 2016 Autor Share Napisano 14 Października 2016 No to daje BuNo: 163227 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ESP Napisano 14 Października 2016 Share Napisano 14 Października 2016 Czyli Red Rippers? Ta maszyna latała z takimi oznaczeniami: AG 200 AA 100 - takie oznaczenie miała m.in. podczas przejścia RR z F-14B na F/A-18F. (oba USS George Washington) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luckyLUKE Napisano 14 Października 2016 Autor Share Napisano 14 Października 2016 Zgadza się - VF-11. Problem jest taki, że mam kalki do AA 100 i napisy USS John F. Kennedy. Podpisali na rysunkach, że to niby stan z lutego 2006 - to już chyba z "cmentarza"? Zacząłem się zastanawiać skąd ten Kennedy, skoro ostatnia służba była na Washingtonie... Ale znalazłem też takie fotki: http://www.seaforces.org/usnair/VF/Fighter-Squadron-11.htm Słabo widać, ale chyba jednak jest tam "USS John F. Kennedy" Patrząc na tego 162912 (AA 101), to wygląda dziwnie czysto. Chyba, że to kwestia zdjęć w mocnym słońcu? No i tutaj z bliska, ale 162912 (AA 101): http://www.primeportal.net/hangar/david_brown/f-14b_162912_vf-11/ To może jednak przemalowali na koniec? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ESP Napisano 15 Października 2016 Share Napisano 15 Października 2016 (edytowane) Jest ok, na JFK też miał AA100: Potwierdzają to też kalki Hasegawa 09687 Tutaj więcej fotek: http://www.carrierbuilders.net/articles/20050622_VF-11_VFA-11_WA/20050622_VF-11_VFA-11_WA.htm Ciekawostka jest z tym pożegnaniem - mieli oznaczenia JFK mimo że ostatni rejs był na Washingtonie... Edytowane 15 Października 2016 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luckyLUKE Napisano 15 Października 2016 Autor Share Napisano 15 Października 2016 Super, dzięki za pomoc! A airliners.net sobie zapisałem - niezła strona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 16 Października 2016 Share Napisano 16 Października 2016 Podłączę się do tematu, choć w innej sprawie. Panowie, poszukuję jakiegoś w miarę porządnego zdjęcia pokazującego osłonę antyodblaskową i wszystko co tam na niej jest, ze szczególnym uwzględnieniem projektora HUD, w F-14A. W publikacji DACO niestety zabrakło takich zdjęć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.