-
Content Count
149 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
ESP last won the day on August 19 2020
ESP had the most liked content!
Community Reputation
51 ExcellentAbout ESP
- Birthday 01/19/1980
Personal Information
-
Location
EPWA
Recent Profile Visitors
698 profile views
-
Zdjęcia unikatowe, ciekawe, śmieszne i takie sobie... Cz.3
ESP replied to Administrator's topic in Plac Zabaw
To Phantom ma czerwone światła pozycyjne gdzieś przy wlotach? I to jeszcze z prawej strony? A to ciekawe A jak się przyjrzeć to jeszcze takie same światło musi mieć przy dyszach od dołu bo tam też taka poświata jest Ale to na pewno te chmury a to co widać to pewnie ten sławny ostry cień mgły -
Zdjęcia unikatowe, ciekawe, śmieszne i takie sobie... Cz.3
ESP replied to Administrator's topic in Plac Zabaw
Pompaż widać też z przodu, jest w sieci trochę zdjęć i filmów np: https://youtu.be/MQWYhsYfMxE?list=RDQMqJjl6bROxnI&t=223 -
Zdjęcia unikatowe, ciekawe, śmieszne i takie sobie... Cz.3
ESP replied to Administrator's topic in Plac Zabaw
Marines nigdy nie mieli F-14, nawet w planach To nieudolna przeróbka zdjęcia z testów: -
"Cierpliwość jest gorzka, ale jej owoce są słodkie." Ale ciii
-
Rób swoje, jest ok i jeszcze sporo można z tego modelu wyciągnąć
-
Surfacer (500tka najlepiej) i nakładasz "pacając" starą szczoteczką do zębów. Są jeszcze specyfiki Ammo, mam na składzie ale jeszcze ich nie użyłem: https://www.mojehobby.pl/products/Anti-Slip-Paste-Black-for-1-72-1-48.html
-
Leciałem matem tam gdzie są ciemniejsze miejsca - coś a'la stary preshading czarnym kolorem na szarym podkładzie. Chciałem w ten sposób oddać różne niuanse powierzchni samolotu. Nigdy bowiem nie jest tak że maszyna używana ma jednorodną powierzchnię (błysk, satyna czy mat). Tam gdzie chodzą technicy farba się wyciera i robi się bardziej błyszcząca, zaś tam gdzie osadza się brud powierzchnia matowieje.
-
@Woit wołają ciebie
-
Nie, model składa się bardzo dobrze, na pewno jest wart swojej niemałej ceny. Które malowanie będziesz robił?
-
Dzięki błyszczenie jest bardziej kwestią zdjęć, model jest satynowy a część przebarwień jest pokryta matem co daje fajny efekt jak patrzy się na model "pod słońce". Niestety jest to trudne do pokazania na fotografiach.
-
Cześć, Chciałbym pokazać wam kolejny model. Tym razem to F-15C MSIP II w skali 1/48 w malowaniu agresora z 144 Fighter Wing / 194 Fighter Squadron z bazy ANG Fresno z 2006 roku. Model to GWH wykonany prosto z pudła, jedyne dodatki to pasy z FineMolds, AN/ALQ-188 z Wolfpack, ACMI z Hasegawy i drabinka z PlusModel. Malowany farbami Hataka Orange/Tamiya + metalizery AK + washe Tamiya + kredki AK. Kalki to Bullseye 48-002 + CATM Two Bobs 48-172. Model został skończony jeszcze w zeszłym roku przed pokazywanym wcześniej F-14A ale dopiero teraz Woit zrobił takie zdjęcia
- 19 replies
-
- 16
-
-
Dziękuję wszystkim za komentarze Bardzo mi miło je czytać, zwłaszcza że jest to pierwszy model który pokazałem w internetowej społeczności. Tak, model ma swoje wady, kto jak kto ale ja o nich wiem najlepiej ? Tak, Solo wszystkich nie wyłapał! ? Następny na pewno będzie lepszy gdyż każdy na każdym modelu coś tam testuję, uczę się nowych rzeczy. Jeszcze nie mam warsztatu modelarskiego opanowanego na poziomie mnie zadowalającym ? Postaram się jeszcze coś wrzucić w najbliższym czasie, pewnie to będzie F-15C ukończony jeszcze przed Tomcatem. Tutaj macie próbkę:
-
Danuta Waniek, Marek Pol, Wiesław Kaczmarek i reszta Unii Pracy, mogę wymieniać dalej. Co wygrałem?
-
Grumman A-6A intruder // VMA(AW)-533 Hawks // Fujimi 1/72
ESP replied to Moses's topic in [L]Warsztat
Moses, Eksperymentuj, samoloty w Light Gull Gray to chyba najtrudniejsze modele do atrakcyjnego pomalowania (zaraz po całych czarnych). Wszelkie innowacje są mile widziane -
Grumman A-6A intruder // VMA(AW)-533 Hawks // Fujimi 1/72
ESP replied to Moses's topic in [L]Warsztat
Tylko nie otwieraj hamulców aerodynamicznych na kadłubie skoro robisz maszynę z 1969 roku. Hamulce te były używane tylko na początku służby jednak ze względu na mocne zaburzenie powietrza wokół ogona zaprzestano ich używania podczas lądowania (można je było używać tylko w locie nurkowym) a od maszyny BuNo 154170 zaprzestano montowania w ogóle, mocowano jedynie hamulec do kadłuba na stałe.