Skocz do zawartości

ESP

Użytkownicy
  • Zawartość

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral
  1. ESP

    [in-box] M-346 Master/Bielik // 1:48

    7705 widziałem na żywo niedawno i tego numeru nie miał
  2. ESP

    [in-box] M-346 Master/Bielik // 1:48

    W poprzednim Lotnictwie był artykuł o Masterze FA - z zewnętrznych różnic ztcp to sonda do tankowania w powietrzu, prowadnice na końcach skrzydeł i wyrzutniki flar po obu stronach statecznika pionowego. ps. 7705 nie ma tego czarnego napisu na gondolach.
  3. ESP

    Prośba o pomoc. Szukam dokumentacji oznakowania F-14

    Do VF-74 są bardzo dobre kalki w 1/48:
  4. ESP

    Nowości lotnicze 2018 - 1/48

    Solo, Wszyscy na forum wiemy że F14 AMK to dla ciebie zło więc nie musisz się wysilać jeszcze bardziej. ;) Ja wolę rozwiązanie AMK: taki model sklejony to nie zabawka aby bawić się skrzydłami. Poza tym w F-14 ruszały się nie tylko skrzydła ale też poduszki pod nimi i skrzela na górze tej nieruchomej części "patelni". Aby zrobić to realistycznie możesz bawić się przekładając części jak w Tamce ale będzie to zawsze kosztem wyglądu modelu. Nie wspominając już o sytuacjach z opuszczonymi klapami/slotami i podniesionymi spoilerami gdzie musiałbyś wymienić całe skrzydła... to już chyba lepiej zrobić dwie F14 ;)
  5. ESP

    One shot czarny + HS Ultra

    U mnie też w Infinity przy dyszy 0,2mm nie chciał malować, objawy podobne jak u ciebie. Zmiana na 0.4mm i ciśnienie pod 2 bary dała pożądany efekt.
  6. ESP

    A-4M Skyhawk, Hasegawa, 1:48

    Też buduję ten model ale w wersji A-4F. Wyszło ci na razie wszystko bardzo fajnie Będziesz coś podwieszał oprócz zbiorników? Do poprawy dwie małe rzeczy: prowadnice slotów są srebrne, nie czerwone i mocowanie siłownika na klapie jest białe. (zauważyłem to bo właśnie sam te części "obrabiam".
  7. ESP

    F/A-18D 1:48 który wybrać? Pomocy!

    Ja właśnie kończę Kinetica w wersji C. Detal jest całkiem przyzwoity, miejscami bardzo ładny (szczególnie wnęki podwozia). Spasowanie na 4+ (jedyne szpary wyszły mi przy wnękach podwozia głównego, trzeba też ciut popracować nad spasowaniem wlotów - reszta skleja się prawie bez szpachli) Kuleje trochę instrukcja - kilka części w niej ma złe oznaczenie, niektóre części są w ramkach a ani słowa o nich w papierze (np. wzmocnienia mocowania stateczników pionowych). Uzbrojenie jest od F-16 i takie też ma kalki. Ogólnie polecam ale raczej nie jako pierwszy model ;)
  8. Współczuję, mnie szkoda by było życia Jeżeli będziesz robił wysunięty hamulec to całe wnętrze jest szare, nie białe. W stanie otwartym przy wyłączonym zasilaniu utrzymywany jest przez taką czerwoną rurkę/nakłądkę na siłownik. Podobnie jest w F/A-18C który aktualnie dłubię więc wiem (tak, przemalowywałem bo zrobiłem na biało zanim sprawdziłęm zdjęcia ;) )
  9. ESP

    Rewolucyjna ZIABAAAAAAAA :) Hobby Boss, 1:350

    Rozumiem, że to kamo mające zamaskować wszystkie babole, krowie żebra i braki w warsztacie? Jak tak to udało ci się w 100% :P
  10. ESP

    F-18E VF-143 "Pukin Dogs", Academy, 1/72

    Na pewno?
  11. ESP

    F-18E VF-143 "Pukin Dogs", Academy, 1/72

    Solo, w latach 2007-2009 Pukin Dogs mieli "dziubki" w kolorze radome - potem dopiero zaczeli malować całość na szaro (chociaż widziałem zdjęcia z 2014 roku gdzie jeszcze maszyna CAG miała radome na dziobie). Ta maszyna jest w malowaniu z 2009 roku więc jak najbardziej ten nos pasuje. Tutaj masz dokładnie ten egzemplarz (ale już nie w tym okolicznościowym malowaniu) na pierwszym planie: Widać to dokładnie też w kalkach fightertown 32011.
  12. ESP

    F-14D Super Tomcat Grim Reapers 1:144 Revell + dodatki

    Tak , tutaj widać ten konkretny egzemplarz i ma wyraźnie fotele NACES:
  13. ESP

    F-14D Super Tomcat Grim Reapers 1:144 Revell + dodatki

    F-14D były tylko z NACES'ami, właśnie takie masz w modelu (przynajmniej na takie wyglądają na twoich zdjęciach). Te uchwyty nad głową były tylko w GRU-7A. Źródło: http://www.anft.net/f-14/f14-detail-ejectionseat.htm
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.