Jump to content

ESP

Members
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zasobników kilka kupiłem kilka dni przez tegorocznym Bytomiem właśnie w ModelMakerze.
  2. Sprzedane, do zamknięcia.
  3. Na sprzedaż zestaw jak na zdjęciu - stan 50-100% (w większości bliżej 90-100%). Są bardzo wydajne więc dużo ich nie schodziło. Moje podstawowe metalizery przez kilka lat. Zapakowane w bardzo fajne pojemniczki z których bezproblemowo nalewa się do zbiorniczka aero. Nie wymagają rozcieńczania, jedynie mocnego wytrzepania przed malowaniem. Są prawie bezwonne i nie śmierdzą wcale. Trzeba kłaść je cienkimi warstwami dając kilka sekund na wyschnięcie a schną momentalnie. Nie pogryzły mi się też nigdy z żadną chemią której używam (Hataka, Tamiya, Gunze, Ammo, AK). Czyszczą się dobrze Tamiya Airbrush Cleanerem (innych nie używam). Nie używałem nigdy Alcladów ze względu na zapach więc nie porównam. Takie coś znalazłem w sieci: https://www.airlinercafe.com/forums.php?m=posts&q=10549 Cena 100pln do negocjacji - do odbior osobistego na terenie Warszawy lub wysyłka Paczkomatem InPost. Możliwa wymiana na jakieś latadła 1/48 z dopłatą w obie strony. Kontakt PW.
  4. A ja wręcz przeciwnie - moim zdaniem najlepszy olejny PL. Do zmywania nadmiaru używam enamel odourless thinner'a od Ammo i nigdy nie miałem z nim najmniejszych problemów. Bardzo dobrze kładzie się na bezbarwnych Hatakach Orange Line, Tamiyach czy Gunze.
  5. Model super ale dwie rzeczy merytoryczne: Skoro budujesz Super Tomcata to one raczej przenosiły bomby a jeżeli już AIM154 to raczej w wersji C a nie A (czyli pomalowane na szaro). Z tym akurat dywizjonem to jest szczególny problem bo VF101 to dywizjon szkolny a ich maszyny nie przenosiły AIM154. Jeżeli już coś miały podwieszone to wersje treningowe Sidewinderów/Sparrow'ów i LANTRIN'a pod skrzydłami plus parę treningowych bomb pod kadłubem. Najczęściej jednak latały na pusto - często nawet bez zbiorników zewnętrznych (szczególnie dotyczy to maszyn pokazowych - pomidora AD101, AD260, AD163, AD164) Druga rzecz to stateczniki poziome - były wyszlifowane na płasko, nie miały żadnych widocznych łączeń więc też trzeba by je poszpachlować.
  6. 7705 widziałem na żywo niedawno i tego numeru nie miał
  7. W poprzednim Lotnictwie był artykuł o Masterze FA - z zewnętrznych różnic ztcp to sonda do tankowania w powietrzu, prowadnice na końcach skrzydeł i wyrzutniki flar po obu stronach statecznika pionowego. ps. 7705 nie ma tego czarnego napisu na gondolach.
  8. Solo, Wszyscy na forum wiemy że F14 AMK to dla ciebie zło więc nie musisz się wysilać jeszcze bardziej. ;) Ja wolę rozwiązanie AMK: taki model sklejony to nie zabawka aby bawić się skrzydłami. Poza tym w F-14 ruszały się nie tylko skrzydła ale też poduszki pod nimi i skrzela na górze tej nieruchomej części "patelni". Aby zrobić to realistycznie możesz bawić się przekładając części jak w Tamce ale będzie to zawsze kosztem wyglądu modelu. Nie wspominając już o sytuacjach z opuszczonymi klapami/slotami i podniesionymi spoilerami gdzie musiałbyś wymienić całe skrzydła... to już chyba lepiej zrobić dwie F14 ;)
  9. U mnie też w Infinity przy dyszy 0,2mm nie chciał malować, objawy podobne jak u ciebie. Zmiana na 0.4mm i ciśnienie pod 2 bary dała pożądany efekt.
  10. Też buduję ten model ale w wersji A-4F. Wyszło ci na razie wszystko bardzo fajnie Będziesz coś podwieszał oprócz zbiorników? Do poprawy dwie małe rzeczy: prowadnice slotów są srebrne, nie czerwone i mocowanie siłownika na klapie jest białe. (zauważyłem to bo właśnie sam te części "obrabiam".
  11. Ja właśnie kończę Kinetica w wersji C. Detal jest całkiem przyzwoity, miejscami bardzo ładny (szczególnie wnęki podwozia). Spasowanie na 4+ (jedyne szpary wyszły mi przy wnękach podwozia głównego, trzeba też ciut popracować nad spasowaniem wlotów - reszta skleja się prawie bez szpachli) Kuleje trochę instrukcja - kilka części w niej ma złe oznaczenie, niektóre części są w ramkach a ani słowa o nich w papierze (np. wzmocnienia mocowania stateczników pionowych). Uzbrojenie jest od F-16 i takie też ma kalki. Ogólnie polecam ale raczej nie jako pierwszy model ;)
  12. Współczuję, mnie szkoda by było życia Jeżeli będziesz robił wysunięty hamulec to całe wnętrze jest szare, nie białe. W stanie otwartym przy wyłączonym zasilaniu utrzymywany jest przez taką czerwoną rurkę/nakłądkę na siłownik. Podobnie jest w F/A-18C który aktualnie dłubię więc wiem (tak, przemalowywałem bo zrobiłem na biało zanim sprawdziłęm zdjęcia ;) )
  13. Rozumiem, że to kamo mające zamaskować wszystkie babole, krowie żebra i braki w warsztacie? Jak tak to udało ci się w 100% :P
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.