Skocz do zawartości

7TP -dwuwieżowy -Mirage -1:35


endriuR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

jestem początkującym w tej materii. Kiedyś próbowałem klejenia modeli plastikowych i papierowych. Obecnie chciałbym wykonać ten model ( Mirage nr 355002) w możliwie największym odwzorowaniu. Interesuje się okresem Września 39, obecnie mieszkam na Śląsku Cieszyńskim więc malowanie na pewno będzie związane z okresem kiedy czołgi te były widziane na Zaolziu.

Proszę o wszelkie wskazówki związane z budowaniem tego modelu.

Które zestawy do waloryzacji warto dokupić?

Które części z tego zestawu należy "poprawić".

Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytałem o Mirage ,to jeśli chcesz poprawny 7TP to musisz kupić wszystkie dodatki do tego modelu, blachy Abera chyba ,może gąsienice Friule lub conajmniej ogniwkowe z Mirage do tego modelu.

 

Co poprawić......temat rzeka. Niestety sporo musisz poszukac warsztatów sam na roznych forach...a do poprawienia tez ponoć nie mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się dowiedziałem to blaszki Abera numer 35002.

Czy zestaw Armo z częściami zawieszenia, warto jest dokupić?

Czy gąsienice z Friuli są w Polsce dostępne?

 

Jaką polecalibyście literaturę o 7TP (głównie dwuwieżowym)?

Gdzie znajdę plany w skali 1:35?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestawu Armo z zawieszeniem chyba nie warto, jeśli chcesz zaoszczędzić możesz z powodzeniem cały układ przerobić sam. Patent jest prosty i daje dużą satysfakcję.

Gąsienice są dostępne - ja kupowałem te oznaczone jako dla T26, różnica w zasadzie żadna. Jeśli chodzi o literaturę to wątki dot. 7TP na portalu odkrywca.pl TEN I WCZEŚNIEJSZE + numerek WLU dot. 7TP oraz dwie monografie pojazdu - wydawnictwa Stratus (2 części) oraz Militaria (2 części).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach