Skocz do zawartości

TKS FtF 1:72


Melnikov

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Tu chyba nie ma co pisać. Pięć elementów i model zrobiony. Chociaż co ambitniejsi przerabiają model w całości. Ja taki nie jestem. Jedyne co zrobiłem od siebie to tłumik, ponieważ gdzieś przechlałem zestawowy i musiałem dorobić swój. Nie jest perfekcyjny, ale wg mnie daje radę ;P

 

IMG_9718_zpsuq4nvl3f.jpg

IMG_9716_zpska0j4odm.jpg

IMG_9715_zps7c0zy812.jpg

IMG_9714_zpsntp6nzrh.jpg

 

Pozdrawiam

Mel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maleństwo ma urok. Fajne kamo.

A tłumik? Przekombinowałeś trochę kształt, no i brakuje mu kolorów.

 

Pociągnę go jakimś rdzawym pigmentem. A co do kształtu, to zdaję sobie z tego sprawę ;) Może jak kupię kolejnego TKS'a, a kupię na pewno, to dorobię tłumik jeszcze raz, wzorując się na tym z zestawu?

 

Pozdrawiam

Mel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Jestem dosyć początkującym w tym hobby, jak malowałeś element z gąsienicami? Możesz opisać krok po kroku? Mam ten zestaw i zastanawiam się czy to jakoś spróbować zamaskować czy delikatnie pomalować gąsienice pędzelkiem próbując nie pomalować jakiegoś elementu zawieszenia. Byłbym wdzięczny za jakąś sugestię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem dosyć początkującym w tym hobby, jak malowałeś element z gąsienicami? Możesz opisać krok po kroku? Mam ten zestaw i zastanawiam się czy to jakoś spróbować zamaskować czy delikatnie pomalować gąsienice pędzelkiem próbując nie pomalować jakiegoś elementu zawieszenia. Byłbym wdzięczny za jakąś sugestię.

 

Malowałem całość aerografem. Ty możesz całość pędzlem. Potem rozwodniona farba różne elementy. Tak żeby farba kryła i delikatnie się rozlewała jak wylewka samopoziomujące. Jeśli wiesz o co chodzi ;-)

 

Pozdrawiam

Mel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach