Dorotka Napisano 29 Października 2017 Share Napisano 29 Października 2017 Lakier to jakaś tragedia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Angus73 Napisano 29 Października 2017 Autor Share Napisano 29 Października 2017 Lakier od paluchów trochę stracił na blasku, ale będzie jeszcze raz polerowany i wywoskowany po zmontowaniu z podwoziem. Mam nadzieję, że będzie elegancko jak po pierwotnym spolerowaniu. Próbowałem po raz kolejny pracować w rękawiczkach bawełnianych ale w ogóle mi to nie szło. Po tym jak clear odchodził z taśmą, już balem się znowu maskować przed chromem, więc te są faktycznie mocno średnie. Przy kolejnym modelu dokładnie potestuję rónże warianty z lakierami i maskowaniami, żeby nie było powtórki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sushi79 Napisano 29 Października 2017 Share Napisano 29 Października 2017 Nie wiem czy drzwi masz już przymocowane na stałe, no bo jeśli tak , to jest coś nie tak z nimi bo nie otwierają się tak. Tzn nie wychodzą po za karoserię tylko chowają się przodu drzwi do wnętrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Angus73 Napisano 29 Października 2017 Autor Share Napisano 29 Października 2017 Masz rację, ale nie podjąłem się przerabiania ich. Trzeba by przerabiać ten fragment karoserii a tu się bałem. Plus przeróbka boczka drzwi, wyciąć to co jest i zrobić od zera. OTAKI nie było zbyt wierne oryginałom. Wcześniej robiłem Piranę, dokładnie to samo mocowanie. Drzwi to jedno ale przednie zawieszenie, którego jeszcze nie założyłem też nie najwierniejsze. W razie potknięcia nie mam rezerwy... ryzyko plus koszt modelu mnie powstrzymało. Jest jak jest. Może jak nabiorę więcej doświadczenia przy jakimś kolejńym modelu... no cóż ograniczenia modelu i umiejętności determinują efekt końcowy pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 29 Października 2017 Share Napisano 29 Października 2017 Nie wiem czy drzwi masz już przymocowane na stałe, no bo jeśli tak , to jest coś nie tak z nimi bo nie otwierają się tak. Tzn nie wychodzą po za karoserię tylko chowają się przodu drzwi do wnętrza Dokładnie tak, jak napisał sushi79: Mam podobny problem przy Ferrari 250GTO. Jeszcze nie wymyśliłem, jak to zrobić..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Angus73 Napisano 29 Października 2017 Autor Share Napisano 29 Października 2017 Poza przerabianiem części zawiasu na samych drzwiach to dodatkowy problem w tym, że tam nie ma do czego zamontować prawidłowych zawiasów. Powdzodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamuss Napisano 29 Października 2017 Share Napisano 29 Października 2017 Może właśnie sushi79 Wam coś podpowie, bo kiedyś robił Astona, w którym drzwi chowały się pod błotnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coppercat Napisano 29 Października 2017 Share Napisano 29 Października 2017 Może właśnie sushi79 Wam coś podpowie, bo kiedyś robił Astona, w którym drzwi chowały się pod błotnik. Słusznie. Też się zmierzyłem z tym tematem i skorzystałem z rozwiązania sushi'ego Tam była dodatkowa trudność, ponieważ drzwi przy otwieraniu jeszcze się unosiły. Da się zrobić. Trzeba chcieć i tyle. Tyle tylko, że o tym decyduje wykonawca modelu. Nic na siłę .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekj Napisano 29 Października 2017 Share Napisano 29 Października 2017 Daj sobie spokój z drzwiami.Chyba że będziesz eksponował z otwartymi.Jak nie to do jazdy i tak będą zamknięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.