Jump to content

King tiger 008 1/35 Meng


hico
 Share

Recommended Posts

Związku z tym, że słabo idzie mi temat zimmeritu zrobię wersje 008 która jest bez.

Z dodatków Abera klamry. Wersja będzie bez wnętrza i bez błotników.

Tiger_II_tank_5.jpg

534782.jpg

Dobra strona jeżeli ktoś szuka zdjęć king tiger o róznych numerach, Pewnie znana ale co tam:).

http://forum.panzer-archiv.de/viewtopic.php?t=4128

Nie wiem czy nie zrobię wersji w śniegu ale to wyjdzie w praniu.

mae6b8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lekki problem był, ale dałem radę. Złożyłem wszystko na sucho tzn. zawieszenie plus rozpórk, i nałożyłem koła, lekko docisnąłem, następnie do wanny trochę kleju CA i wyszło chyba dobrze. Jutro wrzucę zdjęcia.

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli chodzi o spasowanie części super. Widać, że projektanci wykorzystali doświadczenie by zrobic dobry model i to w dobrej cenie. Imitacja walcowanej stali naprawdę super.

3DMgF1i.jpg

UYpMKCb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bardzo się różnią od siebie?

Sam mam zamiar go sobie kupić, jednak czekam na T-72B, już niedługo będzie w sprzedaży.

Lec z koksem, czekam na efekciarstwo

 

Sent from my D6503 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meng wydaje się teraz najlepszym KT na rynku. Ma naprawdę super detal i sprawia wrażenie lepiej przemyślanego (albo po prostu Takom wydaje się nie przemyślany jak popatrzeć na przykład na właz dowódcy).

Problemem jest niestety to że model jest nierówny jakościowo. Przykładowo spasowanie góry kadłuba z wanną jest na poziomie Tamki, albo i lepszym. Niestety dla równowagi są na przykład spore problemy z przodem wieży, co zresztą widać na zdjęciach hico.

Zabawę z modelem utrudniają też grube połączenia części z ramkami. W wypadku między innymi "kapsli" (?) na kołach sporo jest roboty by odtworzyć właściwy kształt w miejscu gdzie było połączenie z ramką.

Największym problemem dla mnie jednak jest zawieszenie, a właściwie krzywe, schodzące się do środka koła jezdne. Można to naprawić ale i tak żałuje że nie kupiłem ruchomego zawieszenia, cenowo by to wyszło chyba i tak lepiej niż KT Dragona, a zaoszczędziłbym sobie sporo czasu.

 

Podobnie jak w każdym innym modelu tego czołgu są oczywiście jakieś merytoryczne błędy =P

Link to comment
Share on other sites

Meng wydaje się teraz najlepszym KT na rynku. Ma naprawdę super detal i sprawia wrażenie lepiej przemyślanego (albo po prostu Takom wydaje się nie przemyślany jak popatrzeć na przykład na właz dowódcy).

Problemem jest niestety to że model jest nierówny jakościowo. Przykładowo spasowanie góry kadłuba z wanną jest na poziomie Tamki, albo i lepszym. Niestety dla równowagi są na przykład spore problemy z przodem wieży, co zresztą widać na zdjęciach hico.

Zabawę z modelem utrudniają też grube połączenia części z ramkami. W wypadku między innymi "kapsli" (?) na kołach sporo jest roboty by odtworzyć właściwy kształt w miejscu gdzie było połączenie z ramką.

Największym problemem dla mnie jednak jest zawieszenie, a właściwie krzywe, schodzące się do środka koła jezdne. Można to naprawić ale i tak żałuje że nie kupiłem ruchomego zawieszenia, cenowo by to wyszło chyba i tak lepiej niż KT Dragona, a zaoszczędziłbym sobie sporo czasu.

 

Podobnie jak w każdym innym modelu tego czołgu są oczywiście jakieś merytoryczne błędy =P

Popieram chociaż tamkę mam ale jeszcze nie ruszałem. A wieża jeszcze nie sklejona, ale nie widziałem problemu ze spasowaniem. połaczenia są grube ale w niektórych cześciach dość sprytnie zrobione widać dużo przemyśleń.Za tą cenę bajka.

Link to comment
Share on other sites

Te zawieszenie, to sól w oku tego modelu. Spapralo to po całości jego jakość. Plastyk w mengu jest miękki, to łatwiej go scinac.

Jakoś sobie poradziłem. Przy tej cenie nie będę narzekał

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.