ksiadz Posted February 25, 2018 Share Posted February 25, 2018 Witam, Model Academy ma już swoje lata, ale chyba jak dotąd najlepsza wersja miga25 w tej skali? Jedyna modyfikacja to prace przy wnętrzu kabiny, producent tam nic nie zaproponował, zapraszam do oglądania. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marudek Posted March 4, 2018 Share Posted March 4, 2018 Nie wiem jak mogłem przeoczyć to że kolega wstawił tak imponującą kolekcję mikrusów Gratuluję świetnych modeli Może pokusiłbyś się o założenie tutaj warsztatu? Chętnie bym śledził proces powstawania kolejnego mikrusa do Twojej kolekcji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal_G Posted March 5, 2018 Share Posted March 5, 2018 Ja tam pancerniak jestem, nie znam się, to się wypowiem. Samolot robi ogólnie fajne wrażenie. Natomiast odstają od niego poziomem rakiety. Może warto by połączenia stateczników rakiet z ich korpusem podkreślić washem? Zrobiły by się bardziej 3D. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ksiadz Posted March 5, 2018 Author Share Posted March 5, 2018 Może warto by połączenia stateczników rakiet z ich korpusem podkreślić washem? Zrobiły by się bardziej 3D.Szczerze myślałem o tym przeważnie stosuję wash na uzbrojeniu jednak w tym przypadku pozostawiłem czyste rakiety w rzeczywistości nie razi to tak w oczy jak na zdjęciu.Niemniej jednak dziękuję za cenną uwagę Nie wiem jak mogłem przeoczyć to że kolega wstawił tak imponującą kolekcję mikrusów Gratuluję świetnych modeli Może pokusiłbyś się o założenie tutaj warsztatu? Chętnie bym śledził proces powstawania kolejnego mikrusa do Twojej kolekcji Dziękuję planuje warsztat w niedalekiej przyszłości, jednak obecnie pojawi się jeszcze troszkę galerii z ukończonych w zeszłym roku modeli. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...