Nacktgeboren Napisano 3 Maja 2018 Share Napisano 3 Maja 2018 Wziąłem i popełniłem czołg. Czołgi są złe i nie znam się na nich. Na wielu rzeczach się nie znam i jest mi z tym dobrze, ignorancja zapewnia mi niebywałą wręcz pewność siebie i poczucie własnej wartości. Dołożyłem Friule i lufę RB, żeby być bardziej do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rack Napisano 12 Maja 2018 Share Napisano 12 Maja 2018 Merytorycznie co do T-80 się nie wypowiem, bo się nie znam ( przerabiam okres II wojny dopiero ). Natomiast, wizualnie, model pod względem malarskim mnie się podoba, może tylko za dużo błocka na przednich błotnikach i bocznych osłonach gąsienic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Mroczkowski Napisano 16 Maja 2018 Share Napisano 16 Maja 2018 Przejechał nie jedna kałużę widać Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo fajnie, ale jak się przyjrzymy troszkę bliżej to widać, że na zasobnikach wieżowych brakuje trochę szpachlówki oraz te z prawej strony patrząc od przodu powinny być na 1 wysokości. Również problem widać w wyrzutnikach granatów dymnych. Dwa najbliżej działa gdyby wystrzeliły to stworzyły by zasłonę parę metrów przed czolgiem. To myślę do poprawi, muszą być bardziej pionowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nacktgeboren Napisano 16 Maja 2018 Autor Share Napisano 16 Maja 2018 Dzięki za opnie Co do błocenia - wzorowałem się na zdjęciach różnych wersji T-80, ale też T-72 i T-90. Doszedłem do wniosku, że właściwie każda forma uświnienia jest w miarę prawidłowa. Co do merytoryki - dzięki za uwagi, kompletnie się na tych ustrojstwach nie znam. Następnym razem zwrócę więcej uwagi na zdjęcia, bo akurat przeróbki tego rodzaju to technicznie żaden problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...