Skocz do zawartości

T-80B, Trumpeter, 1:35


Nacktgeboren

Rekomendowane odpowiedzi

Wziąłem i popełniłem czołg. Czołgi są złe i nie znam się na nich. Na wielu rzeczach się nie znam i jest mi z tym dobrze, ignorancja zapewnia mi niebywałą wręcz pewność siebie i poczucie własnej wartości.

Dołożyłem Friule i lufę RB, żeby być bardziej do przodu

 

img_9230_1_by_grim_jester-dcaj5t4.jpg

 

img_9232_1_by_grim_jester-dcaj5uc.jpg

 

img_9240_1_by_grim_jester-dcaj5vm.jpg

 

img_9242_1_by_grim_jester-dcaj5ye.jpg

 

img_9243_1_by_grim_jester-dcaj5ze.jpg

 

img_9251_1_by_grim_jester-dcaj60a.jpg

 

img_9252_1_by_grim_jester-dcaj61x.jpg

 

img_9254_1_by_grim_jester-dcaj630.jpg

 

img_9258_1_by_grim_jester-dcaj644.jpg

 

img_9261_1_by_grim_jester-dcaj65j.jpg

 

img_9265_1_by_grim_jester-dcaj671.jpg

 

img_9278_1_by_grim_jester-dcaj68f.jpg

 

img_9280_1_by_grim_jester-dcaj69e.jpg

 

img_9287_1_by_grim_jester-dcaj6as.jpg

 

img_9289_1_by_grim_jester-dcaj6bx.jpg

 

img_9297_1_by_grim_jester-dcaj6d6.jpg

 

img_9299_1_by_grim_jester-dcaj6e5.jpg

 

img_9301_1_by_grim_jester-dcaj6fg.jpg

 

img_9302_1_by_grim_jester-dcaj6he.jpg

 

img_9307_1_by_grim_jester-dcaj6j1.jpg

 

img_9309_1_by_grim_jester-dcaj6kb.jpg

 

img_9310_1_by_grim_jester-dcaj6lz.jpg

 

img_9315_1_by_grim_jester-dcaj6nh.jpg

 

img_9328_1_by_grim_jester-dcaj6oz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Merytorycznie co do T-80 się nie wypowiem, bo się nie znam ( przerabiam okres II wojny dopiero ).

Natomiast, wizualnie, model pod względem malarskim mnie się podoba, może tylko za dużo błocka na przednich błotnikach i bocznych osłonach gąsienic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach