Skocz do zawartości

Początkujący Modelarz


KrystianJaw89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przepraszam że tak będę wam zawracał tyłek. Ale mam do was parę pytań;) jestem początkujący;) próbowałem zacząć zabawę w modelarstwie samolotów ale nie mogę jakoś ukończyć swojego Mig 21;) Stwierdzam że bardziej interesuje się motoryzacją;) mogli byście mi podpowiedzieć modele jakich firm polecacie na początek? Dodam że chciał bym sklejać modele samochodów cywilnych tzw "dla ludu" ? chciałbym aby były to modele takie ktore często można spotkać na drogach;) ale z tego co widziałem to Revell ma takie modele, ale jak u nich z jakością modeli? Chyba że możecie polecić jeszcze coś innego? Chciał bym aby były to modele w skali 1:24 bo mają już jakieś odwzorowanie;) Na początku myślę o modelu Garbusa lub Golfa;)  Bardzo Proszę o wyrozumiałość i z Góry Dziękuję za Pomoc;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie bardzo dobre modele wykonuje Tamiya, Hasegawa , Revell nie jest także tragiczny, jest jeszcze Italeri, ale tutaj raczej proste modele, jakościowo średnio. Jeżeli chodzi o Garbusa - weź tego z Tamiyi - na początek idealny, niemalże składa się sam ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chciał bym jednak aby model to był taki w którym będzie troszkę pracy :) a nie że będzie się on składał z 30 elementów :) i czy warto pchać się w modele samochodów przy malowaniu pędzlem ? Oczywiście karoserie będę chciał pomalować sprayem bo na aerograf mnie nie stać narazie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malowanie pędzlem wnętrza jakoś ujdzie, szału nie będzie. Ale jak karoserię zrobisz sprayem, dasz bezbarwny i wypolerujesz i model będzie wyglądał dobrze, to malowanie pędzlem będzie gdzieś tam pomijane. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach