Solo Napisano 13 Czerwca 2019 Share Napisano 13 Czerwca 2019 Nie mam dużego doświadczenia z tymi farbami, a właśnie kilka dostałem i w związku z tym pytanie: czym to najlepiej zmywać i rozcieńczać? Niby w poradniku wyczytałem że można rozcieńczać wodą, ale już mycie pędzla tak dobrze wodą się nie udaje, a co dopiero jeśli farba lekko zaschnie. Czy jest coś lepszego niż woda do tych farb? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 13 Czerwca 2019 Share Napisano 13 Czerwca 2019 Rozcienczylem woda, zmywalem cleanerem tamiyi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 13 Czerwca 2019 Autor Share Napisano 13 Czerwca 2019 I nie wybuchło w twarz? Bóg zapłać za dobrą radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 13 Czerwca 2019 Share Napisano 13 Czerwca 2019 Mi nie ale nie zostawiałem pędzli z farbka wiec nie była bardzo zaschnięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 13 Czerwca 2019 Autor Share Napisano 13 Czerwca 2019 Próbowałem umyć pędzelek Tool Cleanerem i za bardzo nie chciał rozpuszczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 13 Czerwca 2019 Share Napisano 13 Czerwca 2019 https://www.mojehobby.pl/products/Airbrush-Cleaner-250ml.html#gallery_start ja tym czyściłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 13 Czerwca 2019 Autor Share Napisano 13 Czerwca 2019 Tool Cleaner to prawie to samo, zdaje się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bengal Napisano 13 Czerwca 2019 Share Napisano 13 Czerwca 2019 Sprawdzę, zostawię pędzel w farbie i zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...