krzy65siek Napisano 9 Sierpnia 2019 Share Napisano 9 Sierpnia 2019 Po skończeniu Stuga postanowiłem skleić coś szybszego. Najpierw zrobiłem Spitfire z Tamiyi w 1/72, a teraz z rozpędu Łosia. IBG, blaszki Part, tablice Yahu. Drugi raz w życiu używam tabic Yahu, wyglądają super, ale drugi raz coś jest nie tak ze spasowaniem. Coś robię nie tak? Wrzucam moją wersję wnętrza, trochę na pamiątkę, bo będę zaraz zamykał kadłub. Pozdrawiam Krzysiek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolan Napisano 9 Sierpnia 2019 Share Napisano 9 Sierpnia 2019 Super robota, będę obserwował bo mam takiego samego w składziku a od kolegi można dużo podpatrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig Napisano 9 Sierpnia 2019 Share Napisano 9 Sierpnia 2019 W moim Łosiu też miałem problem ze spasowaniem tablicy z Yahu. Którego robisz A czy B? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzy65siek Napisano 9 Sierpnia 2019 Autor Share Napisano 9 Sierpnia 2019 Nie odróżniam tych wszystkich wersji. Na pudełku jest napisane PZL.37 B I Łoś. Pozdrawiam Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawek_26869 Napisano 9 Sierpnia 2019 Share Napisano 9 Sierpnia 2019 Krzysztofie wersje "A" od "B" wyróżnia pojedyncze usterzenie pionowe (choć wersja "A bis" miała już podwójne) Wersje samolotu PZL.37 – pierwszy prototyp (próby statyczne) PZL.37/I – drugi prototyp PZL.37/II – trzeci prototyp PZL.37A – pojedyncze usterzenie pionowe PZL.37A bis – podwójne usterzenie pionowe PZL.37B – silnik Pegasus XX PZL.37C – wersja eksportowa PZL.37D – wersja eksportowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzy65siek Napisano 9 Sierpnia 2019 Autor Share Napisano 9 Sierpnia 2019 28 minut temu, Slawek_26869 napisał: (choć wersja "A bis" miała już podwójne) No właśnie, czyli nie wiadomo Pozdrawiam K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slawek_26869 Napisano 9 Sierpnia 2019 Share Napisano 9 Sierpnia 2019 po trochę "głębszym wgryzieniu się w temat" sprawa się bardziej rozjaśniła wersji "A" zostało wyprodukowanych tylko 10 szt - numery wojskowe od 72.3 do 72.12; natomiast "A bis" miału numery wojskowe: 72.14 (cywilne SP-BNL z silnikami Pegasus XXA - demonstrator eksportowej wersji "B" prezentowany m.in. na wystawach w Belgradzie i w Paryżu ) oraz od 72.15 do 72.80 (z czego wyprodukowano 17 szt. (z dostępnych materiałów dokumentalnych udokumentowane nr-y wojsk. to: 72.15 do 72.18; 72.32; 72.36; 72.40 do 72.43; 72.52; 72.58; 72.60 i 72.78) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzy65siek Napisano 16 Sierpnia 2019 Autor Share Napisano 16 Sierpnia 2019 Jakie teraz są ustalenia odnośnie barwienia górnej części owiewki pilota? Niebieski? Zielony? Wcale? Pozdrawiam Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzy65siek Napisano 7 Listopada 2019 Autor Share Napisano 7 Listopada 2019 Tak mniej więcej wyszło. Jakoś nie jestem zadowolony ze zdjęć i pewnie galerię zrobię za chwilę. Pozdrawiam Krzysiek 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.