Skocz do zawartości

Modele Bronco


ahmedjacek77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem amatorem w modelarstwie. Mam zamiar kupić, model firmy Bronco Hotchkiss 39 przejęty przez Niemców ma blaszki łańcuch https://www.mojehobby.pl/products/German-28cm-sWurf-Gerat-40-Auf-G.W.-H38-39.html i tu moje pytanie, chcę model na początku tani i w miarę wiernie odwzorowany, czy ten model się nadaje? Czy by trzeba było jeszcze coś do niego dokupić. Z góry dziękuję za odpowiedź. Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem jakiś bardzo doświadczony ale mam trochę modeli za sobą.Tak szczerze po tym wszystkim co przeszedłem to nie kupiłbym tak dużego modelu do malowania pędzlem bo wątpię że odrazu zainwestujesz w aerograf. Jak jeszcze raz mógł bym wszystko zacząć to wybrałbym jakiś model ftfu (first to fight) i dopiero potem zainwestował w bardziej sensowne modele.Mnie modelarstwo wciągnęło ale nie z każdym to tak działa.Jeszcze jedna uwaga na pierwszy model nie bierz takiego z elementami fototrawionymi i żywicą.To twój wybór a pytanie które zadałeś to temat rzeka..... Nie mówię z kolei że ten model jest zły no ale to twój wybór.

Edytowane przez fanpancerki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LMGTFY:
https://www.track-link.com/reviews/1771

http://www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/bronco/cb35002.htm