kozborn Napisano 5 Listopada 2020 Share Napisano 5 Listopada 2020 W tym modelu po raz pierwszy stosowałem elementy fototrawione. Jak na pierwszy raz jestem całkiem zadowolony z efektu. Starałem się oddać pędzlem efekt aergrafu na przejściu kolorów za owiewką - to oczywiście nie to samo, ale zawsze nieco lepiej niż po prostu machnąć jedną warstwę na drugiej... Maluję pactrami, z washem też jestem zupełnie początkujący. Myślę, że przy następnym modelu będzie lepiej ze wszystkim 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moses Napisano 5 Listopada 2020 Share Napisano 5 Listopada 2020 Całkiem dobrze idzie Ci to malowanie pędzlem. Dysza wygląda ładnie. Duzym minusem jest powierzchnia nie przygotowana pod kalkomanie, przez co gdzieniegdzie swiecą, no i widać film, przez co mocno się odcinają. A szkoda bo byłby bardzo fajny model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozborn Napisano 5 Listopada 2020 Autor Share Napisano 5 Listopada 2020 Godzinę temu, Moses napisał: Całkiem dobrze idzie Ci to malowanie pędzlem. Dysza wygląda ładnie. Duzym minusem jest powierzchnia nie przygotowana pod kalkomanie, przez co gdzieniegdzie swiecą, no i widać film, przez co mocno się odcinają. A szkoda bo byłby bardzo fajny model. Szczera prawda. Nauczka na przyszłość! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matys Napisano 5 Listopada 2020 Share Napisano 5 Listopada 2020 Malowanie faktycznie całkiem całkiem Faktycznie srebrzące kalkomanie bardzo pogarszają odbiór modelu, do którego widać że włożyłeś sporo pracy. W oczy też bardzo mi się rzuca niezaszpachlowane łączenie na centralnym zbiorniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...