ZIO BY NAITT Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Tak oto wygląda mój Albatros na gotowo . Proszę o krytykę , ale bez krytykanctwa ... PZDR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucas HS Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Kieeepski... ...no co miałem powiedzieć? wiesz, że świetny jest! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pezetel Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Witam . Dla mnie bomba - zwłaszcza odwzorowanie sklejki kadłuba - w tej skali to cymesik . Popraw mnie jeśli się mylę , czy kamuflaż na płatach ma fakturę matową ? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIO BY NAITT Posted June 27, 2008 Author Share Posted June 27, 2008 No tak , płaty są matowe , aczkolwiek oryginalne farby były błyszczące , które po pewnym czasie użytkowania płatowca matowiały . PZDR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avi Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 No i gitara - zresztą już mówiłem w wątku warsztatowym. Gratulacje. Dosztukuj tylko proszę drugi przewód do chłodnicy, bo bez niego jakoś tak ... łyso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIO BY NAITT Posted June 28, 2008 Author Share Posted June 28, 2008 No tak , zawsze o czymś zapomnę - postaram się dzisiaj go dodać ( cięgna napędu steru wysokości też dodam bo też zapomniałem ) . PZDR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmokHaosu Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 Fajnie odwzorowałeś fakturę sklejki, bez przesadnego eksponowania słojów... skala 1:72. Ale nie podoba mi się połączenie statecznika pionowego i podstawy płozy z kadłubem. Jak patrzyłem po obrazkach i zdjęciach to wszędzie ciasno przylega. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubid Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 Śliczny. Zgadzam się z przedmówcą jeśli chodzi o fakturę i kolor sklejki. Wyszło Ci to super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmokHaosu Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 ZIO, skoro robisz polaków na Albatrosach to może teraz coś takiego: http://aces.safarikovi.org/victories/poland-ww1-igas.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmm5 Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Model ładnie pomalowany ,ale dlaczego takie grube naciagi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil zoszak Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Zastanawia mnie jaki kolor miały by mieć płaty w tym egzemplarzu który przedstawił nam kolega SmokHaosu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pezetel Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Witam . Zastanawia mnie jaki kolor miały by mieć płaty w tym egzemplarzu który przedstawił nam kolega SmokHaosu Samolot Garsztki przedstawiono w malowaniu z kwietnia 1917r. , a więc płaty powinny być w kolorach Green i Red/Brown . Kolor liliowy wprowadzono dopiero dyrektywą Inspektoratu Lotnictwa Wojskowego ( Idflieg ) z 12.kwietnia 1917r. i zaczął się pojawiać na maszynach dostarczanych od maja 1917r. Pozdrawiam . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil zoszak Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Przydałby się pewnie jakiś schemacik... ale to i tak dużo jak na podpowiedź... Dzięki serdecznie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sianko Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Witam! Model bardzo ładny! Gratuluję Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avi Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Przydałby się pewnie jakiś schemacik... ale to i tak dużo jak na podpowiedź... Dzięki serdecznie Schemacik jest powszechnie znany. Tą maszynę z Jasta 11 nawet Eduard wrzucił do swojego Albatrosa D.III Limited Edition w skali 1/48. Z tym, że oni tam zasugerowali cały przód czerwony (raczej jest to błąd - wprawdzie na fotografii tak to wygląda, ale to padający cień). Ten profil z linka jest jak najbardziej dobry pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pezetel Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Witam . ale dlaczego takie grube naciagi? Pamiętaj , że to jest 1:72 .Nie jest łatwo znaleźć materiał grubości włosa , który dałby się naprężyć bez zerwania . Moim zdaniem można zredukować efekt "grubości"przecierając naciągi metalizerem . Przy okazji mam pytanie do autora modelu : czy olinowanie wzorowałeś na jakimś zdjęciu lub schemacie ? Pozdrawiam . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avi Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Przy okazji mam pytanie do autora modelu : czy olinowanie wzorowałeś na jakimś zdjęciu lub schemacie ? Wprawdzie nie jestem 'autorem tego modelu', ale pewnie Konrad powie Ci to samo. Jak się robi 'n-tego' Albatrosa, to już się te naciągi z pamięci wkleja Wszak w niemal wszystkich D.III były takie same. Po co zatem zdjęcie czy specjalny schemat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pezetel Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Witam . Pytałem z ciekawości ponieważ ten samolot ma nietypową dla D.III konfigurację linek biegnących z przedniej częsci kadłuba . Nie chodzi mi oczywiście o czepianie się , ale ustalenie , jak to wyglądało w oryginale - niestety nie mam żadnego zdjęcia tej konkretnej maszyny . Problem polega na tym , że na wszystkich znanych mi fotografiach Albatrosów D.III linki wychodzące z przodu kadłuba były poprowadzone do dolnego płata albo były zdublowane - po dwie z każdej burty - jedna do górnego , jedna do dolnego płata . Natomiast w modelu przedstawione jest rozwiązanie typowe dla D.II . Nie zmienia to faktu , że model mi się podoba . Pozdrowienia . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marwaw Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 To i ja sie dołączę: Pod but Konrad, mam nadzieję ze wiesz co to znaczy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avi Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Wg mnie jest to zupełnie normalna konfiguracja naciągów. Moje wszystkie Albki III mają analogiczną. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.