kornik_69 Napisano 14 Lipca 2008 Share Napisano 14 Lipca 2008 Kolorystycznie jest teraz ok, ale niestety cały kokpit wygląda jakby wybuchł w nim granat pełen oleju silnikowego. Brudzenie jest stanowczo zbyt plamowate a za mało jest np. otać lakieru w kokpicie na krawędziach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Constructor Napisano 14 Lipca 2008 Share Napisano 14 Lipca 2008 Spit a teraz powiedz, który numer bo troszkę tego mają, a te palety barw to zawsze są przekłamane... KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 14 Lipca 2008 Autor Share Napisano 14 Lipca 2008 Cześć kornik_69 No z tym brudzeniem to już chyba nic nie poradzę, trudno, mi na przykład to się bardzo podoba, może w rzeczywistości wygląda to trochę inaczej. Otarć mogę trochę dodać. Constructor Pactra A 35 Pozdrawiam, i dalej nie wiem czy kadłub już kleić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Constructor Napisano 14 Lipca 2008 Share Napisano 14 Lipca 2008 Spit dzieki bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 14 Lipca 2008 Share Napisano 14 Lipca 2008 Nie trochę, ale inaczej. Kokpit się przebarwiały, nosiły znamiona użytkowania, ale stanowczo nie były aż takie uświnione. Lepszym rozwiązaniem byłby delikatny preshading i lekkie zacieki. Takie brudne kokpity rzadko występowały nawet na południowym Pacyfiku i teatrze CBI Całość kokpitu powinna być bardziej matowa (półmat dokładnie), bo twoja się mocno świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Partyznat Napisano 14 Lipca 2008 Share Napisano 14 Lipca 2008 Troche nie rozumiem Cie kolego Spit przecierz w instrukcji jak byk jest pokazane malowanie farbami Tamiya wystrarczy wklepac sobie w google i poszukac jakie to są kolory i jak sie nazywają i wtedy poszuakc zamieników jakim tam chcesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 14 Lipca 2008 Autor Share Napisano 14 Lipca 2008 Spróbuję jeszcze jakoś poprawić ten kokpit ale wątpię aby teraz się udało, trudno najwyżej tak zostanie. Partyzant , nie zawsze kolory podane w instrukcji tycza się konkretnego egzemparza i są prawidłowe. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 15 Lipca 2008 Autor Share Napisano 15 Lipca 2008 Witam Kadłub jest już sklejony i zaszpachlowany, teraz będę go szlifował i dopieszczał. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 18 Lipca 2008 Autor Share Napisano 18 Lipca 2008 Witam wszystkich ponownie ;-) Prace nad Mustangiem trwają. Konik dostał skrzydła i stateczniki poziome. Rozwierciłem też rury wydechowe.(przepraszam za nieostre zdjęcie) Rozpocząłem też przeróbkę klap, aby odpowiadały rzeczywistości Muszę je jeszcze wypełnić, dodać linie podziału i nitowanie. Pozatym położyłem na Cadillaca podkład w którego rolę wcielił się humbroll mat 106. I to by było póki co na tyle, prace trwają. Mile widziane uwagi i komentarze oraz oczywiście dobre rady ;-) Pozdrawiam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 18 Lipca 2008 Share Napisano 18 Lipca 2008 Coraz ładniej, coraz ładniej, coraz lepiej Zaczyna to wszystko mi się podobać. Widzę, że będziesz jednak bawił się z klapami i bardzo mnie to cieszy. Czy mógłbyś w związku z tym zrobić trochę dokładniejszych fotek z prac nad klapami ? Po podkładzie widzę, że dobrze poradziłeś sobie z "Mustangowym Spodem". Gratuluję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 18 Lipca 2008 Autor Share Napisano 18 Lipca 2008 Cześć Bardzo dziękuję za zainteresowanie i miły komentarz Kornik69. Więc tak, klapy to już praktycznie mam gotowe , jutro dam zdjęcia. Wypełniłem tą lukę szpachlówką , i obecnie będę odtwarzał nitowanie, czy jeszcze coś trzeba w tych klapach przerabiać? Mustangowy spód powiadasz, no napracowałem się aby wyglądało to tak jak wygląda i ja również jestem bardzo zadowolony z efektu. Pozdrawiam i liczę na dalszą aktywność i dobre rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 19 Lipca 2008 Autor Share Napisano 19 Lipca 2008 Cześć Zmodyfikowałem i wykończyłem klapy teraz wygląda to tak: To nitowanie na klapach to jeszcze chyba poprawię Niedługo zacznę malowanie właściwymi kolorami, najpierw białe pasy na skrzydłach. Nie stosuję preszajdingu bo mi aero nie pozwala, muszę się wreszcie wyposażyć w Piwatę. Pozdrawiam i zapraszam do komentowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 21 Lipca 2008 Autor Share Napisano 21 Lipca 2008 Cześć Aktualizacja słowna tym razem, nie miałem możliwości zrobić zdjęć. Model jest pomalowany i powoli nakładam kalkomanie, potem brudzenie, sido ,detale, lakier matowy i the end. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas HS Napisano 21 Lipca 2008 Share Napisano 21 Lipca 2008 Musisz pokazać zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 22 Lipca 2008 Autor Share Napisano 22 Lipca 2008 Pokazuję pokazuję Mustang na chwilę obecną prezentuje się tak: Model jest dość solidnie umorusany, chciałem na nim trochę poćwiczyć tę część modelarstwa, niewiem jak to wyszło? Cały czas trwa brudzenie, pozatym muszę jeszcze zamontować celownik no i wiatrochron oraz owiewkę w pozycji otwartej, na zamontowanie czekają jeszcze zbiorniki paliwa jednak zastanawiam się czy aby nie dać sobie z nimi spokoju, ale chyba jednak będą. Pozdrawiam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 22 Lipca 2008 Share Napisano 22 Lipca 2008 Niestety chyba spóźniłem się z moim PW Napisałem Ci w nim i otarciach lakieru. Twoje nie wyglądają zbyt dobrze. Są bardzo mazowate a powinnych być punktowe. PRzyglądałeś się dobrze fotkom Shangri-Li ? Okopcenia wyglądają ładnie. Szkoda, że nie zrobiłeś washa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slavko Napisano 22 Lipca 2008 Share Napisano 22 Lipca 2008 Witam! Wtrącę się, ponieważ jestem wielkim fanem koników (zwłaszcza A-36) I tak: Kornik ma rację co do otarć. Wygląda to raczej jakby ktoś przejechał papierem ściernym. Shangri-La nie była zresztą, aż tak bardzo odrapana. Brakuje mi otarć lakieru przy stopniu pod kabiną (nad V) widać na je jednej fotce. Kolejna rzecz to rury wydechowe. Jak dla mnie są zbyt aluminiowe, ale może to tylko wrażenie ze zdjęcia. Może warto by je trochę rdzawym pociągnąć? O kabinie już była mowa dawno więc się nie ozdywam A co masz zamiar zrobić ze światłami pod prawym skrzydłem..? Pozdrawiam Slavko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 22 Lipca 2008 Autor Share Napisano 22 Lipca 2008 Cześć Rzeczywiście Kornik69 z pw troszkę się spóźniłeś , albo ja się pospieszyłem. Otarcia będę jeszcze poprawiał,wash jest i to dosyć solidny choć może nie widac go za dobrze. Światełko pod skrzydłem będzie. Rury według mnie dobre, i nie będę zmieniał. Co do ogólnego umorusania, z mojej analizy zdjęć wynika, że przed pokazem w Debden Mustang Gentila został gruntownie odmalowany, widać to szczególnie na Godle pilota, chodi mi tutaj o okopcenia. Torszeczkę sobie te fakty nagiąłem, aby móc poćwiczyć brudzenie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas HS Napisano 22 Lipca 2008 Share Napisano 22 Lipca 2008 I teraz ładnie pomalowany model zapaprasz klejem i szpachlówką, przy dodawaniu osłon kabiny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 22 Lipca 2008 Autor Share Napisano 22 Lipca 2008 Lucas HS Nie zapapram, nie martw się. Zawsze tak robię. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas HS Napisano 22 Lipca 2008 Share Napisano 22 Lipca 2008 To fajnie, bo prócz rur i otarć lakieru pod kabiną, model wygląda naprawdę super! Zazdroszczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pezetel Napisano 22 Lipca 2008 Share Napisano 22 Lipca 2008 Witam. Wtrącę swoje trzy grosze . Być może to kwestia ustawienia zdjęć , ale patrząc na fotki 2. i 3. ostatnio zaprezentowane przez autora , mam wrażenie , że klapy są zbyt mocno wychylone . Maksymalny kąt wychylenia wynosił 50 stopni , a na tych dwóch zdjęciach wygląda na co najmniej 80 stopni . Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ostach Napisano 22 Lipca 2008 Share Napisano 22 Lipca 2008 Klapy to nie są zbyt mocno wychylone? Edit: Eh no kolega mnie wyprzedził Czym będziesz przyklejał owiewkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spit Napisano 22 Lipca 2008 Autor Share Napisano 22 Lipca 2008 Cześć No te klapy chyba poprawię. Owiewkę przykleję na Clearfix. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pezetel Napisano 22 Lipca 2008 Share Napisano 22 Lipca 2008 Witam ponownie. No te klapy chyba poprawię. Jeżeli masz taką możliwość , to sugerował bym ustawienie ich w wychyleniu 20 stopni ( oczywiście mniej więcej ) . Takie było zalecane przy starcie i lądowaniu , więc przypuszczam , że w takiej konfiguracji występowało najczęściej - i nikt się nie przyczepi . Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.