Skocz do zawartości

Ławoczkin Ła-5FN 1:72 Revell

Swistak1541804957

Rekomendowane odpowiedzi

SŁABEJ JAKOŚCI FOTKI USUNIĘTE.

PROSZĘ ZJECHAĆ NIECO NIŻEJ, GDYŻ TAM SĄ JUŻ ŁADNE I DOBREJ JAKOŚCI.

DZIĘKUJĘ

Bartek

Edit...

Stosowanie tylko wielkich liter jest postrzegane jako krzyk, pisz zatem używając normalnej wielkości w/w...

Nowe informacje w temacie objawiamy poprzez wpis w postach a nie poprzez edycję tytułu...

Admin...

Edytowane przez Gość

Jak na początek to całkiem nieźle. Mam tylko dwie uwagi.

1. Czy ramy owiewki są pomalowane? Jeśli nie (a tak mi się wydaje) to chyba powinieneś to jeszcze poprawić.

2. Nie znam się na ruskich fruwadełkach, ale ten kolor na spodzie nie powinien być jaśniejszy?

Kolor na spodzie powinien być ZDECYDOWANIE jaśniejszy !

Natomiast zdjęcia znowu masakra. To nie jest kwestia wieku aparatu, tylko ustawień. Jeśli nie potrafisz zrobić lepszych fotek, to poproś kogoś starszego, kto się na tym lepiej zna.

I jeszcze jedno:

Tutaj umieszczam zbliżenie działka, które zrobiłem sam

O jakim 'działku' mówisz? Ten samolot miał 'działka' w kadłubie. To jest raczej rurka pitota.

1. Ramy owiewki są pomalowane Metalizerem i lekko "pobrudzone".

2. Co do koloru spodu przepraszam.

3. Co do zdjęć:

- Są na pewno DUŻO lepsze od poprzednich

- Przy robieniu następnych fotek będę prosił tatę o pomoc.

Dziękuję i pozdrawiam

Bartek

Jak już pisałem w Twojej relacji: rób fotki z większej odległości a potem je kadruj w programie graficznym. Na drugim zdjęciu np widać, że ostrość złapała się na koniec tego kartonu. Gdybyś robił zdjęciu modelu z takiej odległości to ostrość byłaby ok. Jeśli znów wyjdą takie to lepiej ich nie wrzucaj tylko próbuj dalej.

Jak na początek model wygląda ok. Popracuj nad przyklejaniem elementów typu kół i nie stawiaj modelu na kołach jeśli klej dobrze nie wyschnie. Spróbuj z klejem CA, tylko uważaj bo NA PRAWDĘ szybko łapie (łącznie z palcami), spytaj ojca to może pokaże Ci co i jak.

pozdrawiam