Vieh_san Napisano 9 Lipca 2023 Share Napisano 9 Lipca 2023 Za bardzo nie wiedziałem, gdzie mam o tym napisać, więc założyłem tutaj nowy temat. Jak to coś złego to przepraszam. Nie jestem w ogóle okrętowym modelarzem, chociaż mam dobre wspomnienia z mojego Shimakaze i nie znam się specjalnie, ale na stronie tego sklepu jest promocja na włoski ciężki krążownik Gorizia w skali 1/350. Kosztuje 139zł, gdzie w innych sklepach liczą sobie lekko 300. Także ja się nie zastanawiałem i zakupiłem. Nie mam pojęcia jak wygląda merytorycznie, ale jak czytałem opinie to typowy Trumpeter (także coś tam by trzeba było poprawić). Mam nadzieję z że to nie jest cena za jakieś same blaszki xD, jutro go dostanę to zobaczę. W każdym razie chciałem się z wami tą informacją podzielić. Link https://www.banzaisf.ig.pl/promocje?func=productPage&wid=7438&pid=8484&cid=&prid= 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sjr Napisano 9 Lipca 2023 Share Napisano 9 Lipca 2023 Wg mnie to fajny model, gdybym nie miał Zary to pewnie też bym się zdecydował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
socjo1 Napisano 9 Lipca 2023 Share Napisano 9 Lipca 2023 O, ciekawy nius, wielkie dzięki! Orientujecie się, czy to nowość lub przynajmniej przyzwoity model, czy jakiś stary rupieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vieh_san Napisano 9 Lipca 2023 Autor Share Napisano 9 Lipca 2023 1 minutę temu, socjo1 napisał: O, ciekawy nius, wielkie dzięki! Orientujecie się, czy to nowość lub przynajmniej przyzwoity model, czy jakiś stary rupieć? Według scalemates to jest model z 2021r. na podstawie Zary z 2017 https://www.scalemates.com/kits/trumpeter-05349-italian-heavy-cruiser-gorizia--1329436 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...