Thalgonis Napisano 25 Sierpnia Share Napisano 25 Sierpnia Helou (jak mawiają anglikanie) tym razem bardzo nietypowo: mesiek, którego to Nasi przejęli - w kwietniu '45 - za dwie flachy burbona (czy też skacza, jeden pies ) od jankesów. Acha, kabina jest brasinowska, aż taki dobry w skraczu nie jestem Dotychczasowe czynności psujące poniżej: 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 25 Sierpnia Share Napisano 25 Sierpnia Toś pan pojechał. Tu kabina na zachętę, dwa zdjęcia dalej wszystko pozamykane . 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thalgonis Napisano 25 Sierpnia Autor Share Napisano 25 Sierpnia Ta druga fotka to pomalowana A potem pozamykana do malowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozborn Napisano 25 Sierpnia Share Napisano 25 Sierpnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thalgonis Napisano 26 Sierpnia Autor Share Napisano 26 Sierpnia Zastanawiam się, czy spod malowania brytyjskiego mogło coś przebijać z poprzedniego... Jeżeli tak, to muszę najpierw zrobić malowanko chorwackie, a na to dopiero brytyjskie i coś tam zostawić „niedomalowane” Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 26 Sierpnia Share Napisano 26 Sierpnia 31 minut temu, Thalgonis napisał: Zastanawiam się, czy spod malowania brytyjskiego mogło coś przebijać z poprzedniego... Jeżeli tak, to muszę najpierw zrobić malowanko chorwackie, a na to dopiero brytyjskie i coś tam zostawić „niedomalowane” Na zdjęciach wygląda jakby wszystko zamalowano dość dokładnie. Jedynie spirala na kołpaku się przebijała. Oryginalne malowanie, zwłaszcza oznakowanie, już było mocno sfatygowane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thalgonis Napisano 26 Sierpnia Autor Share Napisano 26 Sierpnia 1 minutę temu, barszczo napisał: Na zdjęciach wygląda jakby wszystko zamalowano dość dokładnie. Jedynie spirala na kołpaku się przebijała. Oryginalne malowanie, zwłaszcza oznakowanie, już było mocno sfatygowane. Dzięki A widziałeś może jakieś inne zdjęcia tej maszyny niż te z tej stronki? Bo z tych tutaj ja nic nie potrafię odczytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 26 Sierpnia Share Napisano 26 Sierpnia 48 minut temu, Thalgonis napisał: A widziałeś może jakieś inne zdjęcia tej maszyny niż te z tej stronki? Bo z tych tutaj ja nic nie potrafię odczytać Mam jeszcze kilka w oryginalnych barwach w tym jedno kolorowe. W brytyjskich może jedno więcej, sprawdzę jak wrócę do domu . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 26 Sierpnia Share Napisano 26 Sierpnia W brytyjskich barwach już niestety nie mam nic innego, wszystko co znane jest na stronie której link wrzuciłeś. W oryginalnych mam nieco więcej, samolot był wdzięcznym obiektem dla fotografów. Na szybko parę fotek poniżej, jakbyś potrzebował więcej to muszę pogrzebać: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thalgonis Napisano 26 Sierpnia Autor Share Napisano 26 Sierpnia Dzięki za to co wsadziłeś Myślę, że skoro został przemalowany „porządnie” (a tak wygląda na fotkach, które są na zalinkowanej przeze mnie stronie) to nie ma sensu analizować chorwackiego malowania, tak więc dziękuję, nie szukaj więcej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thalgonis Napisano 27 Sierpnia Autor Share Napisano 27 Sierpnia Spód. Nie jestem pewny czy nie przesadziłem z kontrastem linii podziałów i nitów... Najwyżej zniknie pod weatheringiem <- chociaż nie będzie duży, z tego artykułu wynika, że polatał po tym przemalowaniu raptem 3-4 loty, czyli raczej nie zdążył się „uświnić” 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachud3 Napisano 27 Sierpnia Share Napisano 27 Sierpnia Elegancko, mućos błenos 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianPoltorak Napisano 27 Sierpnia Share Napisano 27 Sierpnia Kolorek jak kolerek, mnie tam bardziej martwi to lenistwo na nosku, i ta raz znikająca raz pojawiająca się krawędź na spodzie kadłuba? Nie chciało ci się dopracować tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RogerM Napisano 27 Sierpnia Share Napisano 27 Sierpnia 32 minuty temu, DamianPoltorak napisał: Kolorek jak kolerek, mnie tam bardziej martwi to lenistwo na nosku, i ta raz znikająca raz pojawiająca się krawędź na spodzie kadłuba? Nie chciało ci się dopracować tego? No tak, jest tu pewna niekonsekwencja i nonszalancja. Spód pomalowany i pocieniowany elegancko w pakiecie z zanikającymi liniami podziału nie wspominając o niepoprawionym SF podziale na przejściu kadłub skrzydło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 27 Sierpnia Share Napisano 27 Sierpnia 7 minut temu, RogerM napisał: nie wspominając o niepoprawionym SF podziale na przejściu kadłub skrzydło... O tym to już nie mówię, ale szparę przed chłodnicą oleju popraw. I ta moja ukochana krateczka... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thalgonis Napisano 27 Sierpnia Autor Share Napisano 27 Sierpnia Nie wiem o czym mówicie... I tyle w temacie... Rozpiska malowania a także „blue printy” wersji G pokazują „zanikającą” linię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lord_karton Napisano 28 Sierpnia Share Napisano 28 Sierpnia To dorysuj brakujące linie na tych wstawionych obrazkach i nikt się nie połapie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachud3 Napisano 28 Sierpnia Share Napisano 28 Sierpnia @Thalgoniskolegom chyba chodzi o to co widać przed chłodnicą na nosie, łączenie połówek kadłuba 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thalgonis Napisano 28 Sierpnia Autor Share Napisano 28 Sierpnia Góra 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jachud3 Napisano 28 Sierpnia Share Napisano 28 Sierpnia Za bardzo kraciasty jak dla mnie, będzie to kolega szanowny jeszcze tonował, prawda...? Prawda? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thalgonis Napisano 28 Sierpnia Autor Share Napisano 28 Sierpnia Nie wiem... I tak będzie SF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 28 Sierpnia Share Napisano 28 Sierpnia Podmaluj jeszcze bo wygląda to bardzo nienaturalnie, samolot był świeżutki, prosto po malowaniu. Linie podziału też możesz śmiało zrobić ostrzejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thalgonis Napisano 28 Sierpnia Autor Share Napisano 28 Sierpnia Linie podziału które? Kamo? No bo panelowe są ostre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thalgonis Napisano 29 Sierpnia Autor Share Napisano 29 Sierpnia Trzy pytanka (bez nagród niestety) 1. robić kopcia na spojeniu skrzydła/kadłub? W końcu trzy razy wzleciał... 2. śmigło mogło też zostać przemalowane? Jak tak, to nówka sztuka, jak nie to odrapane 3. mogę się tylko domyślać (bo na fotkach tego kompletnie nie widać), że napisy eksploatacyjne po germańsku zostały po prostu zamalowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 29 Sierpnia Share Napisano 29 Sierpnia 24 minuty temu, Thalgonis napisał: Trzy pytanka (bez nagród niestety) 1. robić kopcia na spojeniu skrzydła/kadłub? W końcu trzy razy wzleciał... 2. śmigło mogło też zostać przemalowane? Jak tak, to nówka sztuka, jak nie to odrapane 3. mogę się tylko domyślać (bo na fotkach tego kompletnie nie widać), że napisy eksploatacyjne po germańsku zostały po prostu zamalowane... Ad.1 Zrobiłbym. Mesiek 109 kopcił się charakterystycznie i powtarzalnie, warto to odtworzyć. Ad.2 Na zdjęciach widać że śmigło zostało oryginalne. Wszystkie ślady na Chorwacie, można powtórzyć na naszym. Najbardziej charakterystyczne są otarcia od wewnętrznej strony na końcach łopat aż do gołego metalu. Przejście jest bardzo płynne. Ad.3 Skoro na fotkach nie widać, to... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.