Skocz do zawartości

Jeep Willys do dioramy


KARPIU

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich modelarzy. Mam zamiar zamieścić moja pierwszą relację z budowy modelu. Jestem w miarę początkującym w te klocki więc proszę o małe wyrozumienie, choć oczywiście wszelkie uwagi/komentarze mile widziane. Moim projektem jest wykonanie Williego z zestawu Italerki:

th_DSCN2872.jpg

 

Jak dla mnie firma ta jest bardzo przeciętna i większość części do siebie nie pasuje.

 

th_DSCN2907.jpg

 

zaopatrzony w szpachle pozlepiałem największe widoczne szczeliny

 

th_DSCN2908.jpg

 

Prace pomału idą do przodu. Niestety szkolne obowiązki zapewne spowolnią moja twórczość

 

Na tym etapie mam już dwa pytanka do was mili koledzy po "fachu":

Do czego służył ten element zamontowany z przodu jeepka widoczny na tym zdjęciu?

 

th_DSCN2912.jpg

 

oraz che go wykonać oblepionego śniegiem i trochę błotkiem, tylko za bardzo nie wiem w których miejscach zalegałby śnieg w realu, bo jak jeepek jechał to maska mu się grzała i śnieg raczej się w tym miejscu topił?. Jak go osnieżyć , w którym miejscu, mile widziane jakies foty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie firma ta jest bardzo przeciętna i większość części do siebie nie pasuje

Bzdura, co prawda firma nie należy do przodowników jakości, ale akurat ten Willys jest całkiem ok jeżeli chodzi o spasowanie.

zaopatrzony w szpachle pozlepiałem największe widoczne szczeliny

A tą "największą" szczeliną była szpara między maską a grilem, brawo.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toto z przodu służyło do przecinania ........drutu

Niemcy bardzo często rozciągali zwykły drut lub strunę fortepianową nad drogami którymi poruszały się patrole aliantów .

Można sobie wyobrazić coś się działo gdy ..........no właśnie ....... dekapitacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach