Nefer Napisano 12 Stycznia Share Napisano 12 Stycznia jeden warsztat dla wszystkich moich WIP-ów 1) Tamiya 251 Ausf. D - Panzer-Lehr Normandie 44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nefer Napisano 12 Stycznia Autor Share Napisano 12 Stycznia Tamiya Panzer IV Ausf. G/H modyfikacja H na dawne G zgodnie z foto. Kursk 1943 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nefer Napisano 12 Stycznia Autor Share Napisano 12 Stycznia Tiger I Italeri, kamuflaż będzie Sycylia 1943 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nefer Napisano 12 Stycznia Autor Share Napisano 12 Stycznia Tamiya Stug III Ausf. G - Kursk 1943 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meser262 Napisano 13 Stycznia Share Napisano 13 Stycznia 14 godzin temu, Nefer napisał: Tamiya Panzer IV Ausf. G/H modyfikacja H na dawne G zgodnie z foto. Kursk 1943 Jaki model jest bazą wyjściową? Czy to - Tamiya 35209 German Pz.Kpfw.IV Ausf.H Early Version. Jaki pojazd ma być końcową maszyną. Pozdrawiam Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gustlik Napisano 13 Stycznia Share Napisano 13 Stycznia Tamte g mialy dokrecany pancerz przedni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nefer Napisano 13 Stycznia Autor Share Napisano 13 Stycznia To jest Tamiya 35209, Panzer IV H Early Maszyna będzie miała numer 633 po wyjęciu z pudełka. Na zdjęciu prawdziwej 633 widać, że ma ona inny typ Schurzena i inną antenę niż ta, którą oferuje Tamiya. Dodałem także drugi odbłyśnik. Zmodyfikowałem także dodatkowy pancerz o grubości 30 mm, spawany zamiast śrub. Pewnie miał też wycięcie na peryskopy kierowcy, ale nie przerabiałem go, bo nie przyszło mi to do głowy. Zostawię to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meser262 Napisano 13 Stycznia Share Napisano 13 Stycznia Dziękuję za odpowiedź. Tak te dwa pojazdy jak widzisz to zupełnie inne wersje modernizacyjne. Nie wiem jak bardzo chcesz swoje modele robić zgodnie z historią danych pojazdów, czy tak lekko bez wnikania w szczegóły. Jeśli to pierwsze poczytaj, jeśli to drugie to nie czytaj dalej i baw się w budowanie swoich modeli. 2 godziny temu, Nefer napisał: Zmodyfikowałem także dodatkowy pancerz o grubości 30 mm, spawany zamiast śrub. Pewnie miał też wycięcie na peryskopy kierowcy, ale nie przerabiałem go, bo nie przyszło mi to do głowy. Pełna płyta bez wycięcia jest do obrony w tym modelu. W maju 1943 roku taką wersję zmontował Krupp (Fgst.83867) ; Vomag (Fgst.84944) czy Nibelungen (Fgst.84246). Wszystkie w wersji Ausf.G. Wszystkie w/w pojazdy mają wspawaną belkę na spodzie pancerza. Niestety inne elementy tego modelu pokazują cechy wszystkich trzech montowni jednocześnie na przykład - osłony wieży - Nibelungen ; drzwi osłony - Krupp ; wycior Vomag i Nibelungen. Elementem nie do obrony wersji ausf.G jest zamontowana w modelu przekładnia opancerzona koła napędowego w wersji ausf.H. Dodam że nie było możliwości na ten mechanizm (H) założyć koła z wersji ausf.G. Dotyczyło to też sytuacji odwrotnej. Zdarzają się pojazdy Ausf.H z kołem napędowym od wersji ausf.G, ale mają wtedy wymienioną przekładnię z osłoną opancerzoną. Tłumik armaty w modelu stosowany później, w tym czasie dopiero co wszedł model testowany przez Vomag. Pierwsza wersja dwukomorowego. Pozdrawiam Krzysztof 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zyziek Napisano 14 Stycznia Share Napisano 14 Stycznia (edytowane) Szkoda, że dajesz wszystko w jeden wątek, to komplikuje później szukanie na forum. A jest tu kilka fajnych inspiracji Edytowane 14 Stycznia przez zyziek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nefer Napisano 14 Stycznia Autor Share Napisano 14 Stycznia On 1/13/2025 at 5:22 PM, meser262 said: Dziękuję za odpowiedź. Tak te dwa pojazdy jak widzisz to zupełnie inne wersje modernizacyjne. Nie wiem jak bardzo chcesz swoje modele robić zgodnie z historią danych pojazdów, czy tak lekko bez wnikania w szczegóły. Jeśli to pierwsze poczytaj, jeśli to drugie to nie czytaj dalej i baw się w budowanie swoich modeli. Pełna płyta bez wycięcia jest do obrony w tym modelu. W maju 1943 roku taką wersję zmontował Krupp (Fgst.83867) ; Vomag (Fgst.84944) czy Nibelungen (Fgst.84246). Wszystkie w wersji Ausf.G. Wszystkie w/w pojazdy mają wspawaną belkę na spodzie pancerza. Niestety inne elementy tego modelu pokazują cechy wszystkich trzech montowni jednocześnie na przykład - osłony wieży - Nibelungen ; drzwi osłony - Krupp ; wycior Vomag i Nibelungen. Elementem nie do obrony wersji ausf.G jest zamontowana w modelu przekładnia opancerzona koła napędowego w wersji ausf.H. Dodam że nie było możliwości na ten mechanizm (H) założyć koła z wersji ausf.G. Dotyczyło to też sytuacji odwrotnej. Zdarzają się pojazdy Ausf.H z kołem napędowym od wersji ausf.G, ale mają wtedy wymienioną przekładnię z osłoną opancerzoną. Tłumik armaty w modelu stosowany później, w tym czasie dopiero co wszedł model testowany przez Vomag. Pierwsza wersja dwukomorowego. Pozdrawiam Krzysztof Miałem nadzieję, że nikt nie zauważy Różnic jest więcej, poradziłem sobie tylko z tym, do czego miałem części i nie było to zbyt skomplikowane. Miała to być prosta konstrukcja, ale potem znalazłem zdjęcie i dowiedziałem się co jest nie tak.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.