Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

dziś zakupiony postanowiłem wstawić "w-pudło"

StuGIII001.jpg

gąski:

StuGIII002.jpg

ramki:

StuGIII004.jpg

StuGIII005.jpg

StuGIII006.jpg

StuGIII007.jpg

StuGIII008.jpg

StuGIII009.jpg

StuGIII010.jpg

StuGIII011.jpg

StuGIII012.jpg

StuGIII014.jpg

StuGIII015.jpg

kalki

StuGIII016.jpg

instrukcja:

StuGIII017.jpg

elementy blaszane :P

StuGIII018.jpg

wrażenie to takie że jest genialny to mój pierwszy pancerniak (choć zależy czy ktoś wliczy Kubla i 2 Kettenkrady w 72), nie znam się na kołowcach/gąsienicowcach więc nie wypowiem się jak z odwzorowaniem do prawdziwków

wada to pogmatwana instrukcja, trzeba czytać między wierszami

myśle, żeby zrobić mu tu warsztat, jak myślicie? (robie go z pudła)

na pewno, dorobie do niego dioramke/winetke

ufff... dobra wystarczy

Edytowane przez Gość
Napisano

Dobry wybór - najlepszy model prosto z pudła w 72 jaki widziałem. Praktycznie przeskalowany Smart Kit z 35. Uważaj tylko z tyłem - wydechy i haki - insrukcja jest pokopana i jak się przyklei jedno to nie wchodzi drugie - trzeba zmienić kolejność ale na jaką to Ci nie pomogę bo nie pamiętam

Napisano

spiłuję tą osłone

rollingstones

Twój StuG mnie na 100% przekonał żeby tego a nie trampka

i dzięki za info gdzie uważać

Napisano

Po drobnym dopasowaniu można użyć także blaszek przeznaczonych dla StuGa od Revella. Ja w swoim wymieniłem także lufę.

Ps. U mnie już drugi czeka na swoją kolej

Napisano

przepraszam że może to wyglądać jak warsztat ale nie jestem pewien czy zakładanie normalnego wątku z budowy ma sens skoro to będzie takie z pudła,

mam pytanie, dobrze to mi wychodzi?

StuGIII025.jpg

StuGIII024.jpg

StuGIII021.jpg

są to próby, więc nie jest całkowicie ale tak jak jest ta część z rdzawą, bo pierwszy raz robie gąski i nie mam pojęcia jak je dobrze zrobić,