Helmut Napisano Piątek o 17:08 Autor Share Napisano Piątek o 17:08 W tzw. międzyczasie zrobiły się stery i trysnęły się podkładem. Nie jest tragicznie; spodziewałem się dziur po obróbce, a tu tylko (?) trzeba wyrównać powierzchnie konstrukcji pod płótnem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano Piątek o 17:30 Share Napisano Piątek o 17:30 A ja z innej beczki, czy AK913 którego budujesz, miał te okrągłe, niebieskie światła pod kabiną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Helmut Napisano Piątek o 19:21 Autor Share Napisano Piątek o 19:21 1 godzinę temu, barszczo napisał: A ja z innej beczki, czy AK913 którego budujesz, miał te okrągłe, niebieskie światła pod kabiną? Jedno, z lewej strony. Najbliższy mojemu, czyli AK919 ma zdjęcie tylko prawej burty, i tam tego światła nie ma. Tylko na lewej burcie mają je AK803 i 905. AK940 i 933 mają je po obu stronach, przy czym po lewej jest czerwone. A żeby było zabawniej, ET574 nie ma ich w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Helmut Napisano 13 godzin temu Autor Share Napisano 13 godzin temu Biorę się za wykańczanie kadłuba; czy ktoś wie, jak w rzeczywistości był malowany środek wylotu chłodnicy pod silnikiem? Wewnętrzne ścianki i wewnętrzne strony żaluzji? Na egzemplarzach muzealnych jest i IG i jakiś średnioszary (Neutral Grey?), no ale właśnie - na muzealnych. Bo zastanawiam się, czy tam nie robiło się zbyt gorąco, żeby te farby wytrzymały? I czy nie pozostawiano gołego amelinium? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 12 godzin temu Share Napisano 12 godzin temu Jedyne zdjęcie jakie znalazłem, niestety czarno - białe. Odcień wygląda na taki sam jak w kokpicie: Zdjęcie z zasobów Images Defense. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.