Helmut Napisano Piątek o 17:08 Autor Share Napisano Piątek o 17:08 W tzw. międzyczasie zrobiły się stery i trysnęły się podkładem. Nie jest tragicznie; spodziewałem się dziur po obróbce, a tu tylko (?) trzeba wyrównać powierzchnie konstrukcji pod płótnem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano Piątek o 17:30 Share Napisano Piątek o 17:30 A ja z innej beczki, czy AK913 którego budujesz, miał te okrągłe, niebieskie światła pod kabiną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Helmut Napisano Piątek o 19:21 Autor Share Napisano Piątek o 19:21 1 godzinę temu, barszczo napisał: A ja z innej beczki, czy AK913 którego budujesz, miał te okrągłe, niebieskie światła pod kabiną? Jedno, z lewej strony. Najbliższy mojemu, czyli AK919 ma zdjęcie tylko prawej burty, i tam tego światła nie ma. Tylko na lewej burcie mają je AK803 i 905. AK940 i 933 mają je po obu stronach, przy czym po lewej jest czerwone. A żeby było zabawniej, ET574 nie ma ich w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Helmut Napisano Niedziela o 12:56 Autor Share Napisano Niedziela o 12:56 Biorę się za wykańczanie kadłuba; czy ktoś wie, jak w rzeczywistości był malowany środek wylotu chłodnicy pod silnikiem? Wewnętrzne ścianki i wewnętrzne strony żaluzji? Na egzemplarzach muzealnych jest i IG i jakiś średnioszary (Neutral Grey?), no ale właśnie - na muzealnych. Bo zastanawiam się, czy tam nie robiło się zbyt gorąco, żeby te farby wytrzymały? I czy nie pozostawiano gołego amelinium? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano Niedziela o 14:00 Share Napisano Niedziela o 14:00 Jedyne zdjęcie jakie znalazłem, niestety czarno - białe. Odcień wygląda na taki sam jak w kokpicie: Zdjęcie z zasobów Images Defense. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Helmut Napisano 19 godzin temu Autor Share Napisano 19 godzin temu No to jak, to żaluzje malnięte i washnięte. I nawet wklejnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 15 godzin temu Share Napisano 15 godzin temu Skąd wziąłeś te wzierniki pod osłoną chłodnic? Tam nic takiego nie było. Jedynie na niektórych maszynach w służbie RAF, zwłaszcza tych późniejszych, wykonywano prostokątny otwór osłonięty przynitowana owiewką co wyglądało na modyfikację polową. Mam nawet gdzieś zdjęcie P-40E z niepomalowaną jeszcze tą owiewką. Ten prostokąt u ciebie, to właśnie był ten otwór za chłodnicami, ale te dwie klapki to dla mnie zagadka. A całość wyglądała tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Helmut Napisano 14 godzin temu Autor Share Napisano 14 godzin temu 23 minuty temu, barszczo napisał: Skąd wziąłeś te wzierniki pod osłoną chłodnic? Że były już na modelu, to akurat żaden argument. Ale są na AK905: i AK940: Ale jak się teraz przyjrzałem, to na AK803 pojawiają się po czasie. Na zdjęciach z wojny ich nie ma, a na muzealnym są: Na AK571 i 933 nie ma, nie widzę ich na żadnym ET. Wygląda na to, że to jakaś późniejsza modyfikacja, retrofitted, jak to pięknie określają Anglosasi. Żeby było ciekawiej, to tej dodatkowej klapki, którą pokazałeś, nie widać np. na AK596: ale wydaje się, że jest na GA-V, przed którym pozuje Urbańczyk: Chyba w ramach rekompensaty za utracone dwie klapki, tę dodatkową zrobię otwartą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano 8 godzin temu Share Napisano 8 godzin temu 5 godzin temu, Helmut napisał: Ale jak się teraz przyjrzałem, to na AK803 pojawiają się po czasie. Na zdjęciach z wojny ich nie ma, I tu sobie odpowiedziałeś, to wygląda na modyfikacje muzealne. 6 godzin temu, Helmut napisał: Chyba w ramach rekompensaty za utracone dwie klapki, tę dodatkową zrobię otwartą. Odpuściłbym. Jak nie masz zdjęcia swojego egzemplarza z tą modyfikacją, to nie ma sensu tego robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Helmut Napisano 8 godzin temu Autor Share Napisano 8 godzin temu 6 minut temu, barszczo napisał: Jak nie masz zdjęcia swojego egzemplarza z tą modyfikacją, to nie ma sensu tego robić. Nie mam też zdjęcia BEZ tej modyfikacji... Ale może i masz rację. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Helmut Napisano 7 godzin temu Autor Share Napisano 7 godzin temu 1 godzinę temu, barszczo napisał: to wygląda na modyfikacje muzealne. . Ja bym raczej obstawiał jakieś fabryczne modyfikacje, bo za bardzo powtarzalne. Ale to w tym przypadku akurat nie ma znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.