Helmut Napisano Piątek o 17:08 Autor Share Napisano Piątek o 17:08 W tzw. międzyczasie zrobiły się stery i trysnęły się podkładem. Nie jest tragicznie; spodziewałem się dziur po obróbce, a tu tylko (?) trzeba wyrównać powierzchnie konstrukcji pod płótnem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano Piątek o 17:30 Share Napisano Piątek o 17:30 A ja z innej beczki, czy AK913 którego budujesz, miał te okrągłe, niebieskie światła pod kabiną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Helmut Napisano Piątek o 19:21 Autor Share Napisano Piątek o 19:21 1 godzinę temu, barszczo napisał: A ja z innej beczki, czy AK913 którego budujesz, miał te okrągłe, niebieskie światła pod kabiną? Jedno, z lewej strony. Najbliższy mojemu, czyli AK919 ma zdjęcie tylko prawej burty, i tam tego światła nie ma. Tylko na lewej burcie mają je AK803 i 905. AK940 i 933 mają je po obu stronach, przy czym po lewej jest czerwone. A żeby było zabawniej, ET574 nie ma ich w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Helmut Napisano Niedziela o 12:56 Autor Share Napisano Niedziela o 12:56 Biorę się za wykańczanie kadłuba; czy ktoś wie, jak w rzeczywistości był malowany środek wylotu chłodnicy pod silnikiem? Wewnętrzne ścianki i wewnętrzne strony żaluzji? Na egzemplarzach muzealnych jest i IG i jakiś średnioszary (Neutral Grey?), no ale właśnie - na muzealnych. Bo zastanawiam się, czy tam nie robiło się zbyt gorąco, żeby te farby wytrzymały? I czy nie pozostawiano gołego amelinium? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barszczo Napisano Niedziela o 14:00 Share Napisano Niedziela o 14:00 Jedyne zdjęcie jakie znalazłem, niestety czarno - białe. Odcień wygląda na taki sam jak w kokpicie: Zdjęcie z zasobów Images Defense. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.