M@rcin Napisano 1 Grudnia 2008 Share Napisano 1 Grudnia 2008 Mój skromniutki projekcik Volkswagen Type 2 Pick-Up z 1967 roku, model prosto z pudła, bez żadnych fajerwerków... Malowanie hmm... Myślałem o dwu kolorowym malowaniu -pistacjowo-białym (góra biała) -czerwono-białym (j.w) i całym zielonym jak na pudełku Na które się zdecyduje, to czas pokaże ;) A tym czasem zabieram sie do pracy ;P Jutro pierwsze fotki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Treevill Napisano 1 Grudnia 2008 Share Napisano 1 Grudnia 2008 super się zapowiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eKrystian Napisano 1 Grudnia 2008 Share Napisano 1 Grudnia 2008 Ciekawie Marcin się zapowiada. Powodzenia życzę Pozdr. Krystian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikey Napisano 1 Grudnia 2008 Share Napisano 1 Grudnia 2008 Super, że pojawiają się nowe "cywile". Powodzenia, świetny model, na pewno zrobisz coś przykuwającego uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mipan Napisano 1 Grudnia 2008 Share Napisano 1 Grudnia 2008 Ja bym zrobił biały z bordo metalikiem i dał jakieś nowoczesne felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pafica Napisano 2 Grudnia 2008 Share Napisano 2 Grudnia 2008 dał jakieś nowoczesne felgi. Łeeeee...Nie psuj go. Zrób klasyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamkijak Napisano 2 Grudnia 2008 Share Napisano 2 Grudnia 2008 Takie moje ciche marzenie, zeby takiego miec w skali 1:1. Powodzenia bede sobie tu zagladal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ostry Napisano 2 Grudnia 2008 Share Napisano 2 Grudnia 2008 Fajnie się zapowiada ten modelik. Powodzenia . Będę zaglądał jak idą postępy w pracach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzemoch Napisano 2 Grudnia 2008 Share Napisano 2 Grudnia 2008 Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M@rcin Napisano 2 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 2 Grudnia 2008 No to lecimy z fotkami z dzisiejszych prac nad modelem Na pierwszy ogień poszła karoseria. Troszke szpachli tu i ówdzie i jutro moge kłaść podkład TO czego nie widać na zdjęciach, a co zrobiłem, to pogłębiłem wszystkie linie podziału blach i po pracach z papierem ściernym Burty. Tu jedynie były brzydkie ślady po wypychaczach przed... i po... Podłoga: po szpachlowaniu: Silnik, a w zasadzie połówka silnika Fabryczne chromy Nieee! Wyglądały zbyt zabawkowo Szybka kąpiel w Krecie i po chromiku I jeszcze na deser nowy drążek zmiany biegów:) Dwa ruchy piłką i wiertarką i mamy nową wajche Stary drążek: i nowy: I na dziś wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzio Napisano 2 Grudnia 2008 Share Napisano 2 Grudnia 2008 Bardzo fajnie prezentuję się drążek zmiany biegów w Twoim wykonaniu Powodzonka Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu-onisk Napisano 2 Grudnia 2008 Share Napisano 2 Grudnia 2008 hehe fajnie że go robisz pamiętam że jak byłem mały (przedszkole) to jako fan filmów "powrót do przyszłości" gdy tylko widziałem tego VW mówiłem że "jadą Libijczycy" (część pierwsza filmu) XD ehhh... takie wspomnienie szkoda że znaczek VW na przodzie jest już "wlany" w resztę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M@rcin Napisano 3 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 3 Grudnia 2008 szkoda że znaczek VW na przodzie jest już "wlany" w resztę... Też właśnie nad tym ubolewam Nie mam pomysłu jak by tu go ładnie pomalować... Może ma ktoś jakiś pomysł Będe wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M@rcin Napisano 3 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 3 Grudnia 2008 Dzień drugi przy modelu: Jak widać, przykleiłem burty do kasty Nie wiem czy dobrze zrobiłem, że przykleiłem je przed malowaniem i polerowaniem... Zobaczymy:) Zrobiłem też nowe zabezpieczenia(?) burt czy też zamki (?) (nie wiem jak to sie fachowo nazywa ) Z prawej "Hasegewa" z lewej moje ;) i z przodu również: A tu fotka prawdziwego takiego zamka http://hotrod205.wordpress.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corsair Napisano 3 Grudnia 2008 Share Napisano 3 Grudnia 2008 Znasz tę stronkę ? http://www.thesamba.com/vw/ ? www.thesamba.com/vw/forum/album_cat.php?cat_id=5 - trochę precyzyjniej oraz http://www.busselecta.com/bus/ - ta pomoże Ci wybrać schemat malowania. PS. korek spustu oleju z silnika powinien być wypukły a nie wklęsły ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikey Napisano 3 Grudnia 2008 Share Napisano 3 Grudnia 2008 Eeeeeeeee ale Twój jest nie skorodowany . Oj widzę, że będzie świetny model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M@rcin Napisano 3 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 3 Grudnia 2008 Znasz tę stronkę ? http://www.thesamba.com/vw/ ? www.thesamba.com/vw/forum/album_cat.php?cat_id=5 - trochę precyzyjniejoraz http://www.busselecta.com/bus/ - ta pomoże Ci wybrać schemat malowania. PS. korek spustu oleju z silnika powinien być wypukły a nie wklęsły ... Chłopie!! Za te stronki to masz u mnie super duże Dziękuje kolego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corsair Napisano 3 Grudnia 2008 Share Napisano 3 Grudnia 2008 Spox.. ale dzisiaj to tylko kefirek..... fajnie że mogłem pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M@rcin Napisano 3 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 3 Grudnia 2008 Corsair Jak już tak wspomniałeś o tym korku oleju, to dałem dwie "śruby" Abera i o to taki efekt: Szczerze powiedziawszy, gdybyś nie wspomniał, to pewnie bym wogóle nie pomyślał o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corsair Napisano 3 Grudnia 2008 Share Napisano 3 Grudnia 2008 Sprawdź jeszcze kształt nagrzewnic, sądzę że są nie teges.... dodatkowo powinien iść przez całą ich długość szew. http://abcgarbus.civ.pl/garbus/product_info.php?products_id=5096 Korek spustu olej w skrzyni jest na ampul... tu Cię wyobraźnia poniosła Spust oleju silnika klucz płaski 19 + sześć śrub na klucz 10 w celu dokręcenia dekla sitka oleju. http://www.bbt4vw.com/BBT%27s%20restoration/BBTs%20restoration.htm a tu jeszcze trochę materiałów... to teraz może dwa kefirki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M@rcin Napisano 3 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 3 Grudnia 2008 Sprawdź jeszcze kształt nagrzewnic, sądzę że są nie teges.... dodatkowo powinien iść przez całą ich długość szew. http://abcgarbus.civ.pl/garbus/product_info.php?products_id=5096 Tzn? Przepraszam za głupote, ale...gdzie te nagrzewnice u mnie w modelu są Korek spustu olej w skrzyni jest na ampul... tu Cię wyobraźnia poniosła To akurat da sie jeszcze naprawić Spust oleju silnika klucz płaski 19 + sześć śrub na klucz 10 w celu dokręcenia dekla sitka oleju. Kur..teczka :| Na szczęście te sześć śrub jest już odlanych z silnikiem:D Bo... gdyby nie to, to mógłbyć pewien problem... bo, śruba z której wykonałem spust oleju jest już najmniejsza jaką posiadam to teraz może dwa kefirki ? Dwa to obowiązkowo P.S Czyżbyś posiadał takiego "ogórka" w 1:1 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corsair Napisano 3 Grudnia 2008 Share Napisano 3 Grudnia 2008 Dwa to obowiązkowo Cool Ale nie dodałem, że litrowe .... Ogórka nie posiadam, ale od wielu lat jestem "zgarbiony" i wiele godzin przeciepałem w kanale pod Vwejami więc znam je z różnej perspektywy. Nagrzewnice to te "butelkowate" zakończenia silnika (w modelu). http://www.dziambel.com/rys/rama/silnik3.jpg tutaj na fotce widać że po "przejściach" Możesz śmiało wzorować się na silnikach z Garbów (dół), ewentualna różnica to górna część silnika (inaczej rozmieszczone filtr paliwa, wentylator, prądnica. Jeśli chcesz robić cały silnik daj znać coś się wygrzebie. A teraz do dentysty .... :( PS: wydech w garbie też może być inny (na dwa gwizdki ) w busach często był pojedyńczy wydmuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M@rcin Napisano 3 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 3 Grudnia 2008 Ale nie dodałem, że litrowe .... heh:D Nagrzewnice to te "butelkowate" zakończenia silnika (w modelu). http://www.dziambel.com/rys/rama/silnik3.jpg tutaj na fotce widać że po "przejściach" Możesz śmiało wzorować się na silnikach z Garbów (dół), ewentualna różnica to górna część silnika (inaczej rozmieszczone filtr paliwa, wentylator, prądnica. Jeśli chcesz robić cały silnik daj znać coś się wygrzebie. Na takie "poważne" modyfikacje raczej nie będe sie pisał z prostych powodów. Model kleje ażeby odpocząć od innych zaczętych projektów, a że trafił sie akurat konkurs, to czemu miałbym nie wystartować Silnika i tak nie widać(głupia wymówka xD), także zostawie te "nagrzewnice" takie jakie dał producent. Model przedewszystkim ma ładnie sie prezentować na półce A teraz do dentysty .... :( 3maj sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Treevill Napisano 3 Grudnia 2008 Share Napisano 3 Grudnia 2008 z taka fachowa pomocą Corsaira model powinien wyjść tobie na 6 z plusem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M@rcin Napisano 3 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 3 Grudnia 2008 z taka fachowa pomocą Corsaira model powinien wyjść tobie na 6 z plusem sześć z plusem to takie minimum xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.