Skocz do zawartości

[Warsztat] Me Bf 109 G-10 1:48 Revell


Marcin_C

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was serdecznie

Moja pierwsza relacja

Model jest dość stary, formy pochodzą z początku lat osiemdziesiątych, natomiast ja na wypraskach mam rok 1990. Ilość części śladowa, jak na model w cztery ósemce.

 

Zacząłem w zeszłym tygodniu i ze względu na chroniczny brak czasu obecny stan prac prezentuje się tak

 

dscf0060oa3.th.jpg dscf0062ls2.th.jpg dscf0063dk3.th.jpg dscf0064rg1.th.jpg

 

dscf0066vm7.th.jpgdscf0067gx8.th.jpg dscf0069uk8.th.jpg dscf0070vq4.th.jpg

 

dscf0073mj1.th.jpg

 

Na chwilę obecną nitowanie, zostało jeszcze ustrzenie poziome do ponitowania i będą konieczne poprawki i kolejne nity po sklejeniu i szpachlowaniu kadłuba z płatowcem.

 

Po weekendzie zabieram się za wnętrze, ze względu na brak blaszki do tego modelu będzie radosna twórczość własna.

 

Wybaczcie jakość fotek ale jestem mocno początkujący w tej kwestii.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały i w ogóle pierwszy w życiu scratchbuild, nie za bardzo wyszedł, ale założenie jest takie, że kabina ma wyglądać fajnie przez zamkniętą owiewkę.

 

Kolejny mały kroczek naprzód, teraz najprzyjemniejsza część, czyli malowanie.

 

dscf0154kz9.th.jpg

dscf0155et6.th.jpg

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały apdejt

 

dscf0213gw9.th.jpgdscf0212rc1.th.jpg dscf0211li9.th.jpg

 

Jutro podkładzik i poprawki, a pewnie będą. Jak narazie ilość szpachli śladowa, co mnie bardzo mile rozczarowało.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś tak robota leci, pierwsze malowanie aero, wyszło jak wyszło, trzeba się będzie nauczyć...

 

dscf0215ex3.th.jpg

 

dscf0217wn4.th.jpg

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach