Skocz do zawartości

P-51 Mustang - Tunezja- Italeri - 1:72


Madnessr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

 

Jest to mój pierwszy wątek warsztatowy. Jestem początkującym modelarzem (ten model to trzeci który będę sklejać) dlatego nie należy się spodziewać jakiegoś dzieła o wielkim kunszcie artystycznym. Postanowiłem jednak rozpocząć ten wątek ponieważ liczę na waszą pomoc i rady.

 

Będę sklejać model Italeri P-51 Mustang w skali 1:72.

 

P-51%20Mustang.jpg

 

Postanowiłem złożyć ten samolot w wersji U.S. Army Air Force, 154th Recon Sqdn. – Tunezja 1943.

 

P-51%20Mustang%20Tunezja.jpg

 

Zdobyłem następującą literaturę:

 

1.jpg 2.jpg

3.jpg 4.jpg

5.jpg cover1.jpg

 

Na razie przejrzałem ja bardzo powierzchownie i niestety na razie nie znalazłem dokładniejszych informacji o wyglądzie samolotu z tej kampanii. Jednak niedługo rozpocznę normalną lekturę tych książek, dlatego myślę, że coś tam powinno być ;)

 

Moim celem jest złożyć ten model poprawnie i ładnie, a może nawet dodać jakieś szczegóły (jeśli starczy mi umiejętności). Wkrótce zamieszczę pierwsze efekty moje pracy.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawie ciekawie, kibicuje

 

To tak:

Jesteś początkujący, ale patrząc na Twoją P-7 to powiem że jest ok, obawiałem się że jak początkujący to zaraz tona farby na 1 cm2 :P

Myślę, że wiesz o kładzeniu kilku cienkich warstw a nie jednej grubej więc git.

A u Ciebie ładnie położona, więc jak jeszcze posłuchasz naszych rad to może Ci wyjść bardzo ładny model

 

Zaopatrzyłeś się w szpachle? Bo tu może być trochę potrzebna.

 

W P-7 chyba nie używałeś taśmy maskującej (choć mogę się mylić), tu będzie raczej konieczna (polecam taśmę Tamiyi)

 

 

Na WINGS PALETTE znalazłem taki oto boczek tego samolotu:

http://wp.scn.ru/en/ww2/f/165/3/0/191

 

Trafiłem na 1 model tego Mustanga, dwa zdjęcia ale zawsze coś:

http://www.hsgalleries.com/gallery04/p51ph_1.htm

 

Fajnie, że myślisz o jakieś walorce