Damiano82 Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Witam, Startowałem w dwóch poprzednich edycjach niestety nie udało mi się skończyć na czas modelu. Jak mówi przysłowie do trzech razy sztuka, a i termin zakończenia dość odległy - może tym razem dam radę Wybrałem dość popularny ostanio na forum temat więc o brak doradców jestem spokojny . Regulaminowy in-box: Pudełko: Elementy: Instrukcja i kalkomanie: Zestaw pomocniczy; Pudełko: Mała blaszka Edka, fotel żywiczny Pavla: Elementy: Instrukcja i kalkomanie: Malowanie prawdopodobnie pudełkowe z Krzesin, to była chyba jedyna jednostka której PFM-y przenosiły belki Monsun, a zamierzam je podwiesić pod skrzydłami. Pozdrawiam Damian Biwo P.S. Wszelka pomoc i sugestie będa mile widziane, a wręcz bardzo porządane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek.Sz. Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 No, wreszcie jakiś ''nasz''. Z tego co widzę to w pudełku PFM Innexa znajduje się PF którego robiłem. Nie ma tam nawet osłony dwuczęściowej? Ale warto go chyba kupić dla samych kalek. Tablica z blaszki edka nie za bardzo pasuje do Innexowego PF/PFM wymiarowo, ciekawe jak wpasuje się do zestawu Zviezdy. Gondole GP-9 będziesz dawał? Póki co będę obserwował bo napewno wypłyną nowe fakty przy okazji budowy. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted October 17, 2009 Author Share Posted October 17, 2009 Masz rację Patyk, PF i PFM Inexa to te same wypraski.Różnią się tylko jedną ramką ze statecznikiem pionowym. Osłona kabiny w obu wersjach jest taka sama co naturalnie należy poprawić. Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
young Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 (edited) Malowanie prawdopodobnie pudełkowe z Krzesin, to była chyba jedyna jednostka której PFM-y przenosiły belki Monsun Nu nu nu Monsumy były też bankowo w 2 PLM. Ale, chyba małe szanse żebyś skusił się na malowanie s-tu z tej historycznej jednostki... Jeśli ma być uparcie już z Krzesin to może pójdziesz o krok dalej i zrobisz wersję N? Różnicy wielkiej nie ma tylko panel podobny do tego w R-ach. I tak wersją mnie kupiłeś! W końcu nie kolejny BIS. Edited November 8, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek.Sz. Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Damiano82 - powiedz jakie elementy z zestawu Innexa chcesz przeszczepić do Zviezdy(oprócz kalek)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted October 18, 2009 Author Share Posted October 18, 2009 Jeszcze nie wiem Patyk, wyjdzie w praniu zależy od stanu przeróbek. Koncepcja modelu jeszcze mi się nie wyklarowała. Może okazać się, że w zasadzie żaden lub ogonowa część kadłuba. Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinfire Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Damiano będę kibicował dzielnie! poniżej masz coś co Ci może się przydać. paczka nr 1 paczka nr 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted October 20, 2009 Author Share Posted October 20, 2009 Dzięki Kolego Marcinfire . Te fotki napewno bardzo się przydadzą. Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted November 8, 2009 Author Share Posted November 8, 2009 (edited) Witam, Czasu niewiele więc model bez żadnych wodotrysków. Troszkę przy pomocy edkowego zoom'a i własnej inwencji poprawiłem kabinę pilotów. Brak jeszcze detali (pedały orczyka, przewody, drążek, celownik). Pozdrawiam Damian Biwo Edited November 17, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarekk Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Young - chyba zaczynasz pisać alternatywną historię MiG-a-21 w Polsce! Nie można z każdego PFM-a zrobić wersji 94N, a na pewno nie z samolotu 7012! W Polsce było tylko 12 MiG-21 PFM (94N): 7809, 7810, 7811, 7812, 7813, 7814, 7815, 7901, 7902, 7903, 7904, 7905. 8 z nich, 7809, 7814, 7815, 7901, 7902, 7903, 7904, 7905, zakończyło żywot w Sochaczewie. Osobiście zdawałem je w maju 1991 w Mierzęcicach na złomowanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek.Sz. Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Widzę że obciąłeś tył kadłuba zviezdy. Innexowy przeszczep tam dasz czy będzie rozstykówka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
young Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Aj nachachmęciłem z tymi numerkami przyznam Po prostu z 0 zrobiło mi się 8... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted November 8, 2009 Author Share Posted November 8, 2009 Będzie "rozstykówka" ale zastanawiam się nad użyciem do niej właśnie "rury" z inexa. Ta zvezdy ma jakiś dziwny stożkowy kształt. Powinien być lekko rozdymany i taki jest na planach oraz zdjęciach jakie zrobiłem w Gliwicach na lotnisku. Stateczniki pozostaną oryginalne rosyjskiego zestawu. Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted November 14, 2009 Author Share Posted November 14, 2009 Witam, Mały update wątka. Prace nad częścią ogonową powoli ruszyły do przodu: Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
young Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 No no no pełen podziw, ja bym tak nie mógł w 1/72 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted December 29, 2009 Author Share Posted December 29, 2009 Witam po dłuższej przerwie. Praca zawodowa i nowe projekty z nią związane nieco przywaliły mnie obowiązkami dlatego dopiero teraz mogłem wykorzystać kilka dni urlopu by nieco nadgonić z Żelazkiem. Podczas prac nad płatami okazalo się, że posiadają one niezbyt głębokie ale za to rozległe jamki skurczowe. Musiałem je zaszpachlować stąd właśnie na ostanich kilku fotkach te białe nieregularne place. Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek.Sz. Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 No ładnie, ale coś czuję że nie skończysz tematu do końca konkursu. Za bardzo idziesz w rozbieranki ale kto wie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted December 29, 2009 Author Share Posted December 29, 2009 Obiecuję zdejmę jeszcze tylko jedną małą pokrywę i koniec na tym bo będzie wyglądał "niesamolotowo" jak mi kiedyś ktoś na forum innym powiedział Patyk odezwij się w sprawie tych kalek na priv bo chyba przegapiłem temat... Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted January 3, 2010 Author Share Posted January 3, 2010 Płaty już połączone z kadłubem. Wkleiłem też kilka drobniejszych elementów oraz wszystkie połączenia zagruntowałem srebrnym akrylem MM w celu uwidocznienia ewentualnych braków w CA (użyłem go zamiast szpachli) bądź niewielkich zarysowań. Równocześnie popstepują prace na ogonową cześcią kadłuba. Na tą chwilę (3-01-10 godz. 12.03) połówki cześci ogonowej są już sklejone, kadłub wraz z skrzydłami po polerce z przytwierdzonym zasobnikiem z działkiem. Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek.Sz. Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Kabina wygląda porządnie zwłaszcza prowadnice do fotela, więcej rozbieranek chyba już nie bedzie ? Miałem sie podłączyc do konkursu ale już nie zdąże. Su-22 za bardzo obsorbuje. Po za tym wszystkie tematy zajęte - jest MiG-21 i Lim-5 się pojawił. Pozostaje tylko oglądać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted January 3, 2010 Author Share Posted January 3, 2010 Może Patyk jakiegoś miga w wersji R byś zrobił. Ja chętnie bym zaczął ale czasu brakuje a i kalek nie mam do sochaczewskich żelazek. Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiano82 Posted January 13, 2010 Author Share Posted January 13, 2010 Witam, Mały update wątka. Na początek część ogonowa w oczekiwaniu na płukankę i imitacje instalacji: W kadłubie wykonałem już wnękę silnika wraz z imitacjami luków eksploatacyjnych. Również brak płukanki oraz szeregu instalacji: Wszelkie uwagi szczególnie te krytyczne mile wiedziane Pozdrawiam Damian Biwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek.Sz. Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Uwag nie ma , jakim nr farby malowałeś elementy wnętrza? Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek.S. Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 O...rzesz..ku ty jeden Miodzio, co planujesz pod skrzydełkami??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarekk Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Kolory wnętrza, tak żółty jak i zielony we wnękach bardzo odbiegają od rzeczywistych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.