Jump to content

Piotrek.S.

Members
  • Content Count

    510
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

Personal Information

  • Location
    Oborniki
  • Interests
    rury i takie tam
  • Occupation
    inżynier
  1. Single no 10 od MMP Books są rysunki Novaxa z naniesionymi nitami.
  2. A rok później w Babich Dołach czasami Su-22 też tak nie zrobiły? Większość ludzi zgromadziła się wzdłuż pasa startowego celem obserwacji startów i lądowań a Suki nadleciały z tyłu. Dopalacze raczej nie były w użyciu ale huk był srogi i płaczących dzieciaków sporo było. To ja jeszcze formalnie wzrzucę gdzie byłem: - Ławica `91, - Babie Doły `95 i `98, - Bydgoszcz `96 i `97, - Radom `00 i `01, - do tego mniejsze imprezy w Mirosławcu, Świdwinie i Siemirowicach.
  3. Mesia kupiłem w Poznaniu w CH podobnie jak Suma, Spita z Lotni i inne.
  4. Czyli na razie Bileka się nie pozbywam z magazynu.
  5. Biorę jak cygan zapomogę. Jaki też mogą być fajne...
  6. To Polska właśnie, model za pisiont groszy dla większości też będzie złodziejstwem i próbą dorobienia się na biednych modelarzach. Co do modelu to Aeroplast planując taką wieloletnią inwestycję (bo rozumiem, że ma to być model wysokonakładowy) rzeczywiście dał ciała z kwitami. O ile brakujące 1- 2 mm nie powinny być tak widoczne po sklejeniu to przesunięcie okien a zwłaszcza tylnego panelu ewakuacyjnego (w odniesieniu do krawędzi spływu skrzydła) doskonale widać na pierwszym lepszym zdjęciu Bryzy z boku. Aż dziwne,że tego nie wychwycili na etapie umożliwiającym poprawkę. Sama jakość detali, tworzywa, kalkomanii w pierwszym kontakcie pozytywna, cena w stosunku do otrzymanego produktu akceptowalna (dla mnie). Pustka za kabiną pilotów rozumiem, że ma być polem do popisu (i zarobku) dla firm "aftermarktetowych". Wypływki pomijam bo są naprawdę cienkie a miejsca klejenia i tak trzeba obrabiać. Przychylam się do słów Wojtka o tym ,że Bryza dla modeli żywicznych jest spalona. O ile shortrunowy Orlik (bodajże Astera) był na tyle kiepski i jego cena była nieadekwatna do otrzymanej jakości, że Ardpolowy Orlik był i jest dobrą alternatywą o tyle plastikowa Bryza pomimo błędów jest na takim poziomie, że najwypaśniejsza żywiczna Bryza nie zwróci poniesionych nakładów. Pewnie stąd ból doopy u niektórych. Podsumowując: plusy: - niezłe zdetalowanie - dostępna ilość wersji i malowań minusy: - błędy wymiarowe Dorzuci ktoś coś jeszcze.
  7. A Rolls-Royce robi dobry profesjonalny produkt czyli samochód. To jest standard, punkt odniesienia. To inni po prostu odstają in minus od normy. Jeździsz Rollsem czy odstajesz od normy? Jak Tamigawa & spółka zrobią Bryzę to kupię. A ponieważ nie zrobią to kupiłem to co jest. Tak jak ty jeździsz tym co jest dostępne dla ciebie. Amen.
  8. Piotrek.S.

    MiG-21

    Wygląda trochę jak bomba oświetlająca OMAB.
  9. Fajna zabawa, chłodnice mogły zostać mniejsze do oleju. Czy przypadkiem "D" to nie była planowana wersja P.11 dla lotnictwa MW?
  10. Wiadomo...wykonywał tylko rozkazy.
  11. U mnie niestety jak u przedmówców totalny zawód. Kupiłem bo mam wszystkie numery od pierwszego. Dobór tematu co najmniej dziwny. Jeśli np Iskra albo Mi-2 są tematami za obszernymi to może coś lżejszego np Kruk albo Dromader. Polskich konstrukcji nie brakuje. W jednym zdaniu: Numer ssie jak Sasza Szara i tyle...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.