Skocz do zawartości
Mierzu

Instrukcje do modeli (wszystko co ich dotyczy)...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Potrzebuję skanu instrukcji do modelu jak w temacie, ewentualnie linku na stronę, gdzie takie coś można ściągnąć. Z góry dziękuję!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie. Jeżeli ktoś posiada to proszę o skan.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Niedawno otrzymałem od znajomego model czołgu firmy "LEE" z 1999 roku.

Chołg challenger main british battle tank. Skala 1:35.

Problem jest taki że brakuje w modelu instrukcjii i tu mam proźbę do każdego zajmującego się pancerką. Czy mógłby mi ktoś podesłać instrukcję do tego modelu lub chociaż zamiennik jakiejś innej firmy tego czołgu. Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam afruch.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

afruch postaram się wrzucić skan i prześlę Ci na PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam potrzebuje pilnie instrukcje składania do modelu przyczepy fuel tank trailer italeri 713 jeśli ktoś posiada skan proszę napisać do mnie na gg 7888061 albo wysłać na e-maila : tomunieczek@o2.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jeśli ktoś jest w posiadaniu zużytej, bądź nieużywanej instr. mont. modelu DML PZ IV Ausf C to z chęcią pożyczę, odkupię, dam kasę na xero, skan - mailowo także przyjmę

 

 

p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam nietypowe pytanie. W instrukcjach modeli Trumpetera pojawiają się prosto zdawać by się mogło wyrazy: Przy niektórych częściach pokazana jest część D 14 ( dajmy na to lufa) i napis evening lub morning nr częśći np D 12 ( i też jest tu lufa innego typu). Ja to rozumuję w ten sposób, że można dać inną część, ale czy evening ma oznaczać wersję późniejszą ( chyba powinno być napisane late) a morning ( wcześniejszą czyli early?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale czy evening ma oznaczać wersję późniejszą ( chyba powinno być napisane late) a morning ( wcześniejszą czyli early?

To ma oznaczać właśnie Już tak tłumaczą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o ma oznaczać właśnie Very Happy Już tak tłumaczą... Smile

Dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Voseba bardzo dziękuje za instrukcję na pewno się przyda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem tu calkiem nowy, choc forum czytam od jakiegos czasu. Po wieloletniej przerwie wrocilem do modelarstwa (ponad 25 lat przerwy) i od razu natknalem sie na rafy

Otoz postanowilem zaczac z grubej rury i zakupilem Hooda 1/700 Trumpetera. Do tego sprowadzilem sobie blaszki FlyHawka, caly zestaw "super detail".

Wszystko pieknie i ladnie ale... ale nie rozumiem instrukcji. I to do tego obrazkowej!

Inkryminowany fragment wyglada tak:

Instrukcja.jpg

Przyznaje z duzym wstydem, ze nie bardzo wiem co i jak, stad moja prosba o pomoc. Nie rozumiem jak mam zagiac czesc "c" i jak to domontowac do czesci G4. Niestety instrukcja nie zawiera zadnych opisow ani rysunkow gotowych czesci. Szukalem na sieci Hooda ale nie potrafie znalezc interesujacego mnie fargmentu okretu - ani modelu ani "autentyku". Wg instrukcji czesc G4 ma byc zamontowana na dziobie. Nie mam tez pewnosci czy czesc "b" zagiac o 90 czy 180 stopni do czesci "a". Krotko mowiac utknalem na samym poczatku .

Z gory dziekuje za pomoc.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze "primo" to witam cię na pokładzie . Świetnie, że powróciłeś do tego pasjonującego hobby, a że natrafiłeś na rafy to nic nowego , każdy z nas niemalże co tydzień napotyka na takowe

 

Po drugie "primo" - jeśli chodzi o sposób zaginania to myślę, że fragment "b" kładziesz na "a", na tę czarną część, a potem na to czyli na "b" kładziesz "c".

 

Po trzecie "primo" to mam wątpliwość, czy faktycznie ten element ma być przymocowany w miejscu, które pokazuje "d" - jak na mnie "a,b,c" to jakaś pokrywa a "d" to po prostu wielobloczek na żurawiku... Zobaczymy co inni powiedzą.

 

Kolejna rzecz to to, że obrazek nie otwiera się - proponuje, póki jeszcze jest czas i nie wystartowałeś poważnie z osadzaniem zdjęć na serwerze, skorzystaj z photobucket.com - to naprawdę świetny serwer i nie robi problemów jak wiele innych szczególnie serwowanych przez polskich dystrybutorów.

 

Życzę powodzenia w dalszej walce - wal jak w dym z każdym pytaniem - w miarę możliwości każdy ci tu pomoże

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj

to wygląda na dwustronne pokrywy, które możesz zrobić otwarte - wtedy masz rysunek z dwóch stron

część składasz na płasko, wpierw o 180 stopni c do b i masz dwustronną pokrywę, potem ab o 180 stopni do a czyli obrzeża włazu i masz zamknięty właz (jeśli robisz otwarty właz to ab o 90 stopni do a)

 

pokrywę c równie dobrze możesz przyleić od razu do a (c rysunkiem na zewnątrz) pozbywając się zbędnego b (jeśli chcesz robić zamknięte)

 

EDIT: Marcin był szybszy a dopiero teraz zauważyłem, że jest też i d, możesz pokazać w którym miejscu i jak są mocowane żurawiki do pokładu?

 

Jędrek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po pierwsze "primo" to witam cię na pokładzie . Świetnie, że powróciłeś do tego pasjonującego hobby, a że natrafiłeś na rafy to nic nowego , każdy z nas niemalże co tydzień napotyka na takowe

 

/...../

 

Kolejna rzecz to to, że obrazek nie otwiera się - proponuje, póki jeszcze jest czas i nie wystartowałeś poważnie z osadzaniem zdjęć na serwerze, skorzystaj z photobucket.com - to naprawdę świetny serwer i nie robi problemów jak wiele innych szczególnie serwowanych przez polskich dystrybutorów.

 

Życzę powodzenia w dalszej walce - wal jak w dym z każdym pytaniem - w miarę możliwości każdy ci tu pomoże

 

 

Dzieki za mile slowa

Fotka juz jest na photobucketcie i powinno byc ok.

A co do powrotow. Jakis czas temu wrocilem do dlubania i znowu bardzo mi sie podoba. Na razie "zaliczylem" figurke XVI-wiecznego woja, a ze malowanie wyszlo jako-tako, uznalem, ze mam jeszcze szanse.

Na razie przezywam wszystkie rozterki poczatkujacego modelarza - jeszcze nie wiem przy jakiej skali sie opowiedziec, co tak naprawde robic itd. Poki co mam Hooda, Nagato (tez 1/700 plus blaszki LionRoar) ale na polce lezy tez Yukikaze w 1/350. Dodatkowo mam dylemat - do linii wodnej czy tez nie... Leza jeszcze u mnie starutenkie modele "water line" ... matchboxa - pewnie wykorzystam je do nauki malowania aero, bo pedzlem idzie mi ok.

EDIT: Marcin był szybszy a dopiero teraz zauważyłem, że jest też i d, możesz pokazać w którym miejscu i jak są mocowane żurawiki do pokładu?

No z tym tez jest problem, bo instrukcja nie pokazuje jak ma byc zurawik instalowany, a tylko miejsce - na srodku dziobu (czesc g4+g1) pomiedzy lancuchami kotwicznymi. Poza tym ten zurawik jest jakis... dziwny, bo nie wiem jak go przymocowac do pokladu ( z instrukcji wynika, ze nie ma byc zaginany ). Inne zurawiki ( tego G4 sa 3 szt. ) sa ok i instrukcja jest bardziej zrozumiala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z powyższego rysunku wynika, że żurawik ma być przełożony przez ucho na obrzeżu, przejrzałem anatomy Hooda ale dalej nie jestem nic mądrzejszy, zastanawiam się czy skoro na dziobie to nie powinny być krótsze

 

przydałby się "ktoś od Hooda" tylko szkoda, że chłopaki tak szybko przerzuciły posty do tego tematu, zmalała szansa że zajrzy tu* ktoś obeznany z zagadnieniem

 

EDIT: tu masz rysunek takiego włazu wraz z gniazdem do mocowania żurawika (1), w 1:700 jest to oczywiście mocno uproszczone ale idea ta sama

 

th_aosh.jpg

/źr. Anatomy of the ship - Hood/

 

Jędrek

*sam bym raczej nie zajrzał, zdążyłem napisać widząc Twój post jeszcze "w okrętach"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mrqs - Załóż wątek warsztatowy na "Okrętach" - będzie większe prawdopodobieństwo, że ktoś ci pomoże w temacie ogólnym Hood'a oraz w pytaniach szczegółowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj Mrqs . Podobnie jak Ty tez wrocilem do modeli po 2paru latach . Tak sie szczesliwie zlozylo , ze zamowilem z miesiac temu HMS Hood 1:400 Airfixa . Na dniach powinien byc . Troche moze firma nie najwyzszych lotow , ale nic to .Nie mam jeszcze relacji z aktualnego modelu ( wstydze sie ) . Bardzo mnie zainteresowal twoj model . Przy okazji wyszlo by fajne porownanie firm i skal . Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.