Skocz do zawartości

P-51C Mustang 1:72 Academy


Leo69LG

Rekomendowane odpowiedzi

To mój pierwszy model jak i pierwszy post (pomijając „zniszczenie” dwóch modeli w celach czysto naukowych ), więc z góry proszę o wyrozumiałość. Praktycznie wszystko robiłem po raz pierwszy. A całość jest malowana pędzlem, więc jestem świadomy niedoskonałości w porównaniu do doświadczonych modelarzy. Wszelkie uwagi mile widziane!

Na początek kilka fotek z przebiegu „tworzenia”.

 

th_1.jpg th_3.jpg th_2.jpg th_4.jpg th_5.jpg th_6.jpg th_7.jpg th_8.jpg th_9.jpg th_10.jpg th_11.jpg th_12.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co widać to oponki do poprawy.

W jakim sensie do poprawy?

Ja jestem totalnie początkującym i proszę trochę dokładniej, co jest nie tak i jak mam to ewentualnie poprawić? W tym modelu raczej tego nie zrobię, ale na pewno wezmę pod uwagę w przyszłych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy sie tu nie wypowiadalem , bo sam nie mam co pokazac , a duzo mi brakuje do niektorych tutaj.

Co do zdj , to nie wiem o co chodzi userowi wyzej ani tez o co mu chodzi przy oponach. Moze napisal specjalnie zebyc nie popadl w jakis samozachwyt , bo jak na model malowany pedzlem wielki szacun. Srebny jest trudnym kolorem. Pomalowany ladnie z detalami.

Ile masz lat ? Jak 14 , to pozdro szacun na przyszlosc......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srebny jest trudnym kolorem...

 

Sądząc po zdjęciach model malowany był (prawdopodobnie) Humbrolem 11 - to jedna z nielicznych farb tego producenta, która pędzlem kładzie się bardzo równo (wymaga niewielkiego rozcieńczenia i średnio po dwóch warstwach można uzyskać bardzo dobry efekt).

 

 

Co do modelu - pogratulować kawałka przyzwoitej pracy. Efekt końcowy jest w/g mnie jak najbardziej pozytywny.

 

pzdr.

Hubert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile masz lat ? Jak 14 , to pozdro szacun na przyszlosc......