Skocz do zawartości

Mustang mk. III Horbaczewskiego 1/72 Academy


Nużek

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem zaprezentować swój ostatni dorobek. Ciekaw jestem co sądzicie o nim. To jest trzeci model, drugi malowany aero.

 

DSC_0531.JPG

DSC_0529.JPG

DSC_0532.JPG

 

Porównanie do poprzedniego modelu jaki wykonałem malując aero.

 

NkhZtB8HZGGZ88ctV_W4nVXlZyeTw_lhsPI1x36iSeM=w944-h531-no

 

Trochę z warsztatu, wnętrze:

dscn4526z.jpg

dscn4532hb.jpg

dscn4529m.jpg

 

Czekam na opinie i wskazówki.

 

Fotki powinny byc już odpowiedniego rozmiaru.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklejony i pomalowany generalnie schludnie, ale staraj się dłużej pracować nad modelem - trochę prześwituje łączenie połówek kadłuba nad silnikiem a w malowaniu tu i tam trafiają się jakieś wpadki. Do kalkomanii używaj też płynów zmiękczających, wtedy ładnie pownikają w linie podziału. Kilka z nich się srebrzy - nie wiem, czy kładłeś je na lakier błyszczący, czy nie, ale tu i tam trafił się błąd.

 

Mam wrażenie, że jesteś początkującym modelarzem (może się mylę), ale widać po Mustangu, że do roboty podchodzisz solidnie i starannie.

 

ps. Na modelu jest sporo paprochów, usuń je bo psują odbiór.

 

pps. Jako że ostatnio napieta atmosfera na forum informuję, że nie jadę Ci po modelu, staram się jedynie pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Mikele:

 

Błędy które zauważyłeś sam także wychwyciłem i jestm ich świadomy, niestety wypatrzyłem je jak już skończyłem model. Był to mój drugi model malowany aerografem i trzeci w ogóle tak więc jestem początkującym modelarzem. Przynajmniej za takiego się uważam. Klaki kładłem na model pokryty sidoluxem, jednak były one marnej jakości i może dlatego niektóre się świecą bo długo pracowałem aby je położyć we właściwym miejscu itd.

 

Nie wiem jaka tu atmosfera ale ja pokazuje model po to aby usłyszeć zarówno dobre jak i złe informacje na temat mojej pracy. Żadna krytyka nie jest mi obca i zmusza mnie do dalszej pracy i poprawy umiejętności.

 

Do RAV:

 

W kwestii merytorycznej tak jak piszesz jest na pewno sporo błędów ale nie podchodzilem do tej sprawy tak na 100%. Chciałem mieć Mustanga Horbaczewskiego ale nie zagłębiałem się w detale o których piszesz. Nie posiadam takiej wiedzy a i zajrzeć nie chciało mi się głębiej. Generalnie ma to być model Horbaczewskiego ale z lajtowym podejściem.

 

Żółte krawędzie za szerokie w której płaszczyźnie? W sensie że przez całe skrzydło biegną? Czy że za grube?

 

Dziękuję panowie za uwagi odnośnie mojej pracy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz robił Skalskiego to wywal tę apteczkę znad głowy pilota. Polskie Mustangi z wypukłą osłoną kabiny jej nie miały w tym miejscu. No i daj antenę prętową. Zrobiłeś za dobre fotki to i dużo widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kiedy będe robił kolejnego Mustanga bo na Warsztacie A-10, w kolejce czeka F-15 i F-14. Wszystko w 1:48 z górą dodatków.

 

Ale zapewne będę chciał odpocząć co jakiś czas od odrzutowców i wtedy być może wezmę się za Mustanga. O ile nie wpadnie mi w oko jakiś inny model z II WŚ np. Thunderbolt lub Corsair.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.