Skocz do zawartości

Brudny Renault Magnum Revell


Abarth_127

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Na forum jestem nowy, więc najpierw się przedstawię. Mam na imię Grzesiek, mam 15 lat i jestem z Kielc. Modelarstwem zajmuję się mniej więcej od dwóch lat. Model, który chcę dziesiaj pokazać to Renault Magnum firmy Revell. Pochodzi on z zestawu Ice Truck, ale kupiłem go za ok. 60 zł (juz nie pamiętam dokładnie) bez żadnych kalek na Allegro. Robiłem go ok. rok czasu, bo miałem kilka dłuższych przerw. Od siebie do Renówki dodałem jako takie okablowanie, jakoś wpasowałem nadkola od Scanii, łańcuchy ba zderzaku, "odblaski" na przodzie, cb radio w środku i na ścianie za fotelami powiesiłem plakat Mobil1, no i pobrudziłem go tak jak umiałem.

To teraz zdjęcia :

Najpierw rama z silnikiem na kołach

645735c326c05a4c.jpg

 

8aeb03c910704278.jpg

 

Skrzynia

17b28e2223979367.jpg

 

02e25c9e40aa8087.jpg

 

Rdza na tłumiku

16c11dd83fcefeda.jpg

 

13c864d3fee7f8ef.jpg

 

Oblany ropą zbiornik

4af9a4100d4c07a4.jpg

 

Teraz już całośc po skończeniu :

 

03303a2d18e83d02.jpg

 

c5022f2abd76f4b9.jpg

 

Wspomniane wcześniej "odblaski" i łańcuchy

5e355ba06cb56401.jpg

 

49023cd377d2b820.jpg

 

a3bd1912d22c9569.jpg

 

15cc86c899b4bf77.jpg

 

568d8e8809ea2aee.jpg

 

3b8ac1a9bffa3a69.jpg

 

3b5709a03a45e2fa.jpg

 

5ac9a5414b8a8a48.jpg

 

4afa659fe10c7b91.jpg

 

W planach mam jeszcze kupić do niego wywrotkę jak zbiorę trochę kasy.

Czekam na komentarze. Jakby ktoś miał jakieś pytania to chętnie odpowiem.

 

Pozdrawiam Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo jednym się spodoba innym nie.Osobiście nie jestem fanem brudnych ciężarówek ale podziwiam ludzi którzy mają oko do przybrudzenia.Wbrew pozorom nie jest to takie łatwe.Mi spodobał się skorodowany wydech natomiast łańcuchy przypominają za bardzo biżuterie:)Napisałeś że to Twoje początki moim zdaniem-udane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach