Wierzbol Napisano 14 Maja 2011 Share Napisano 14 Maja 2011 Witam, po raz pierwszy umieszczam efekty swojej pracy, więc czekam na wasze zdanie i na krytykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 15 Maja 2011 Share Napisano 15 Maja 2011 Świetnie położony lakier,aż się chce patrzeć. ogólnie do wykonania modelu nie ma się co przyczepiać, wygląda świetnie. Co do tuningu - kwestia gustu, mi akurat nowoczesny styl w klasykach nie odpowieada, ale nie traktuj tego jako krytykę. Co za silnik wsadziłeś pod maskę? Po układzie gaźników sądzę, że to Cross Fire Injection, bodaj najmniej popularny do tuningu silnik w USA ze względu na swoją oporność w dodawaniu koni mechanicznych. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 15 Maja 2011 Share Napisano 15 Maja 2011 Chyba to samo co w przypadku mustanga czyli bardzo ładne wykonanie kultowego modelu. Bardzo podoba mi się jak zaznaczasz chromy i inne listewki - nie widać poszarpań, są równe. Wydaje mi się również, że na tym modelu skórka jest mniejsza. Poza tym, jak w fordzie, nie z tej bajki są felgi. Ja bym poszukał oryginalnych do tego modelu. PS. Od kogo ten model? Revell? Coś takiego? pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabbit666 Napisano 15 Maja 2011 Share Napisano 15 Maja 2011 Czy ja wiem z tymi felgami? W mustangu przez takie felgi model traci, ale tutaj nawet nie jest źle Tu bym nawet zostawił, ale w mustangu zamiana jest konieczna. Skórka pomarańczy jest w porządku. Część aut jeżdżących po Polskich drogach po wyjeździe z fabryki miała mocniejszą skórkę Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartiniOCP Napisano 15 Maja 2011 Share Napisano 15 Maja 2011 Część aut jeżdżących po Polskich drogach po wyjeździe z fabryki miała mocniejszą skórkę Pozdrawiam Zwróć uwagę na nowe furki. Skórka na niektórych jest znaczna. Ostatnio przyglądałem się wujkowemu GLK i naprawdę pomarańcz dookoła samochodu. Felgi - jasne, kwestia gustu. Byle by nie było konfliktu z rozsądkiem, tzn. dobrze wiedzieć, że zawieszenie pracuje a koła się skręcają;] pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek.X Napisano 15 Maja 2011 Share Napisano 15 Maja 2011 Nie muszę chyba nic mówić, wystarczy spojrzeć na avatar. Jestem wielkim fanem tego auta, a zwłaszcza rocznika '69. Model dobry, choć rażą te koła... Jasne, gusty i te sprawy, ale ja patrzeć nie mogę... Koła muszą być mniejsze, bo to wygląda nierealnie, a trochę na temat tych aut wiem, bo sobie grzebie przy modelu '68 i niejednokrotnie natknąłem się na zdjęcia '69. Mimo tego gratuluje skończonego modelu (u mnie z tym gorzej) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wierzbol Napisano 15 Maja 2011 Autor Share Napisano 15 Maja 2011 Chyba to samo co w przypadku mustanga czyli bardzo ładne wykonanie kultowego modelu. Bardzo podoba mi się jak zaznaczasz chromy i inne listewki - nie widać poszarpań, są równe. Wydaje mi się również, że na tym modelu skórka jest mniejsza. Poza tym, jak w fordzie, nie z tej bajki są felgi. Ja bym poszukał oryginalnych do tego modelu. PS. Od kogo ten model? Revell? Coś takiego? pzdr. Model to " '69 Z/28 Camaro RS" firmy Revell nr. kat. 85-7457 Chromy wychodzą schludne, ale bardziej jak aluminium, co moim zdaniem nadaje uroku, używam "Tamiya X-11 Chrom Paint Marker", sztywna końcówka daje pewność i możliwość pociągnięcia lini od początku do końca. Co za silnik wsadziłeś pod maskę? Jest to jednostka do modelu Z/28 4,9L. (302), wyprodukowana tylko po to brać udział w wyścigach. Żeby to móc silnik musiał być produkowany seryjnie. Podobno większość dilerów Cheve'go w tamtych czasach nie miała pojęcia że taki model jak Z/28 jest w ofercie. Silnik jak na wyścigowy miał nie wielką pojemność (przez to był lżejszy), lecz produkował sporą moc z powodu tego że był dość wysoko obrotowy (w porównaniu do rywali). Dzięki wszystkim za komentarze Modelami nie bawiłem się od jakichś 15 lat, więc było to pewnego rodzaju wyzwanie. Przyznam się że wolę lekko podrasowane muscle car'y z przełomu lat '60 i '70 -tych gdyż jestem wielkim miłośnikiem tych czasów, tuż przed kryzysem paliwowym w Stanach. Przy mustangu zgadzam się że koła są przesadzone, ale tego się dowiedziałem jak już zostały dostarczone , lecz w Camaro, wydają mi się w sam raz. Mam nadzieję że kolejne dwa modele też was zaciekawią jakie mam na warsztacie. Podr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikele Napisano 15 Maja 2011 Share Napisano 15 Maja 2011 Jest to jednostka do modelu Z/28 4,9L. (302), wyprodukowana tylko po to brać udział w wyścigach. Żeby to móc silnik musiał być produkowany seryjnie. Podobno większość dilerów Cheve'go w tamtych czasach nie miała pojęcia że taki model jak Z/28 jest w ofercie. Silnik jak na wyścigowy miał nie wielką pojemność (przez to był lżejszy), lecz produkował sporą moc z powodu tego że był dość wysoko obrotowy (w porównaniu do rywali)... Czyli CrossRam, nie CFi, już się wszystko zgadza. A co do modelu, bo jest mała niejasność. 1969 Camaro RS: "zwykłe" Camaro: Pakiet RS mógł być dokupiony do niemal każdego modelu, w tym także Z/28, ale tu akurat go nie ma ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarciu21 Napisano 15 Maja 2011 Share Napisano 15 Maja 2011 Jest kolejny fan muscle carów na forum . Model bardzo dobrze się prezentuje szczególnie ten silnik, ale koła są za duże myślę że maks 17-18 by tu lepiej wyglądały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xsara2008 Napisano 15 Maja 2011 Share Napisano 15 Maja 2011 Koledzy nie piszcie że nie wygląda coś nierealnie jest to jakiś modowy trend i trzeba to zaakceptowac.Lakier (nasycenie,barwa,polerka)również nie jest taki jak40lat temu i dotyczy to większości modeli na forum a nikomu to już nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kornik_69 Napisano 16 Maja 2011 Share Napisano 16 Maja 2011 Wychodzą te same kwestie co w przypadku Mustanga, choć tutaj jest chyba nieco schludniej. Tak czy inaczej, zdjęcia do poprawki. Pozdrawiam Kornik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabbit666 Napisano 21 Maja 2011 Share Napisano 21 Maja 2011 Część aut jeżdżących po Polskich drogach po wyjeździe z fabryki miała mocniejszą skórkę Pozdrawiam Zwróć uwagę na nowe furki. Skórka na niektórych jest znaczna. Ostatnio przyglądałem się wujkowemu GLK i naprawdę pomarańcz dookoła samochodu. Felgi - jasne, kwestia gustu. Byle by nie było konfliktu z rozsądkiem, tzn. dobrze wiedzieć, że zawieszenie pracuje a koła się skręcają;] pzdr. Powracając do tematu, takie oto GT3: Przyjrzałem się też Ferrari 430 spider, no też idealnie nie było. A na M3 to już porażka Więc skórka na modelu nie jest wcaletak zła, jak o niej mówią (ale żeby nie było - nie namawiam do olewania polerki ) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.