Jump to content

Negev

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  1. Jestem niemal pewien ze tak zawansowany i drogi samochod pokrywy zaworow ma raczej z magnezu. Moj motor, Suzuki Gsx-R 750 z 2000 ma pokrywe zaworow z magezu a wiem ze mozna bylo zamowic boczne dekle tez z magnezu. Taki Enzo to prom kosmismiczny przy moim dziadku. Ale zostaw imitacje zeliwa, ladnie wyglada.
  2. Ogrom pracy wlozony w Twoj model robi wrazenie.
  3. Sluzylem w tej jednostce do momentu jej zamkniecia. Dobrze, ze chociaz czesc udalo sie uratowac.
  4. Ta zielona gąbma to dobry material?
  5. Troszke sie rozpedzilem piszac ze byl tam juz "wasted spark". Przepraszam, jesli wprowadzilem kogos w blad. Jakos tak na szybkiego skojarzylo mi sie z iskra tracona. W tym modelu Porsche, byl to raczej protoplasta takiego zaplonu. Tak w skrocie, iskra byla podawana zarowno na cylindry w suwie pracy jak i w suwie wydechowym. Stad dwa rozdzielacze i osiem kabli.
  6. Wydaje mi sie ze obecnosc dwoch aparatow zaplonowych spowodowana jest tym, ze wystepuje tu zaplon typu "waste spark", czyli tak zwanej iskry marnowanej. Pierwsza cewka daje iskrę na 1 i 4 cylinder i druga na 2-3. Ponieważ na jednym cylindrze jest praca a na drugim kończy sie suw wydechu wobec czego ona nie przeszkadza a ułatwia budowę zapłonu. To tak na szybkiego i prostego, z glowy.
  7. Mam pytanie odnosnie historii. Przymierzam sie do sklejenia Opla Blitza w 1:35. Chce go pomalowac panzergrau. Co mogla holowac taka ciezarowka? Jakas nieduza armatke przeciwpancerna?
  8. Negev

    STAR 266 1:72

    Zapytalem wlasnie panow z Miroslawca i Swidwina. Holujacy Star 266 ma normalna pake.
  9. Dzieki za fotke. Te rurki czesto nazywane sa "trąbkami". Zwroc uwage, ze na zdjeciach nie sa one za wysokie. Trabki moga byc roznej wysokosci, ale zazwyczaj sa dosc niskie, zeby poprawic tzw. "górę". W silnikach zasilanych ITB nikomu zalezy na mocnym dole. Najwazniejsze jest zeby silnik nie puchl na wysokich obrotach, dlatego krotkie trabki. Krotkie trabki powoduja tez ze hamowanie silnikiem jest skuteczniejsze. A i najwazniejsze, ITB daja piekny odglos silnika
  10. Pompy paliwa w wiekszosci samochodow sa w baku a druga zaraz na zewnatrz, ale Twoje Porsche ma gazniki wiec cisnienie paliwa musi byc niskie. Dlatego tylko jedna pompa paliwa w baku. Wtryski potrzebuja wysokiego cisnienia, gaznikom to szkodzi. Te rurki ktore chcesz wlazyc to tzw. ITB, czyli po jednej przepustnicy i wtrysku/gazniku na cylinder. To swietne rozwiazanie stosowane do dzis w tuningu i samochodach sportowych. Stosuje sie je tez w motorach do dzis. Moglbys wrzucic zdjecie opakowania tych gumek, ktore kupiles w Castoramie? Z gory dziekuje.
  11. Strzałki z opisem to świetny pomysł, myślę że dodają porządku w relacji, która i tak jest wzorowa przeprowadzona. Model czysto sklejony, ciekawe dodatki. Jak będzie wyglądać podstawka, skoro lufa jest w pokrowcu?
  12. Kręcę coś przy tym samym modelu. Jeśli chcesz zrobić, moim zdaniem, ciekawą pakę, elementy drewniane wnętrza pomaluj cienko piaskowym kolorem. Następnie twardym pędzlem wcieraj, nie maluj, wcieraj farbę artystyczną olejną Siena Palona. Powinna wyjść Ci struktura drewna i kolor. Ja używam dość taniej firmy farb artystycznych Classico. Cena za tubę to ok. 12 pln. Starczy Ci na 5 lat Mają to do siebie, że schną nawet dwa dni, dlatego jesli coś Ci nie wyjdzie, możesz zetrzeć ręcznikiem papierowym i próbować od nowa. Dobrze, gdybyś po pracy położył model na słońcu, żeby farba szybciej wyschła. Z góry przepraszam za jakość zdjęcia. Uploaded with ImageShack.us
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.