Jump to content

djack

Members
  • Content Count

    326
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. djack

    MIG-23 MF 1:32

    Albo na giełdzie staroci, jeśli takową masz w pobliżu. Tam zawsze jest ktoś z żelastwem, w tym z zegarkami, niekoniecznie sprawnym (w związku z tym za grosze).
  2. Drobne, ale są. Na ten moment mam zrobione drzwi wejściowe i wciąż męczę skrzydło. W kwestii ściągawki, to sam mam parę niewiadomych, choćby oprofilowania na górnej powierzchni skrzydła. Na zdjęciach niewiele widać, a co model to inne pomysły. To samo z tablicą przyrządów (ale tego to pewnie nikt nie wie).
  3. Przeróbki, detale, oświetlenie. Genialne.
  4. Muzeum coś jednak robi. Jak w zeszłym roku tam byłem, to obok zdezelowanego seryjnego Kruka stał odpicowany prototypowy Kruk. A pamiętam go w jakim opłakanym stanie był wcześniej.
  5. Ja bym to zrobił na bazie szkieletu z plastiku, tektury lub sklejki. Do tego wypełnienie np. z balsy i pokrycie z plastiku.
  6. djack

    PZL Ł-2, 1:72

    Czy po wydrukowaniu trzeba takie kalki zabezpieczać lakierem?
  7. Z tę cenę nie lepiej zapolować na A-Modela?
  8. OK. A co to za plany? Pytam, bo mam też RWD-6 w planach, a na rysunkach w "Polskich Konstrukcjach Lotniczych" i w książce W. Schiera o Challenge tego skosu nie ma.
  9. Wszystko wygląda super (zwłaszcza silnik), ale zastanawia mnie jedna rzecz (dopiero teraz dostrzegłem). Czy dźwigary skrzydła nie powinny być równoległe? Wygląda jakby przedni był ukośnie wobec tylnego.
  10. W sumie to osłona jest szersza niż kadłub. O to chodziło?
  11. Erwudziak dostał podwozie (na razie bez kół i amortyzatorów) oraz stery kierunku i wysokości, no i kolorek.
  12. Świetna robota. Litery wyszły super.
  13. Witam wszystkich po długiej przerwie. Pogrzebałem ostatnio przy erwudziaku. Kadłub został zamknięty od dołu. Wyciąłem też otwór na drzwi. Dokleiłem stateczniki. Przy okazji doszło parę elementów: - pokrywy silnika - wywietrznik na spodzie - płoza ogonowa - wziernik z tyłu kadłuba (po lewej stronie) - uchwyty na spodzie.
  14. Napisy eksploatacyjne są w monografii An-2 autorstwa Zbigniewa Luranca (Skrzydła w miniaturze nr 14). Poza tym poszukałem i okazało się, że mam kilka stron z instrukcji obsługi technicznej An-2 dotyczących właśnie napisów eksploatacyjnych. Niestety nie wszystkich. Konkretnie mam te: - napisy z prawej wewnętrznej i zewnętrznej strony kadłuba - napisy na lewym i prawym skrzydle dolnym - napisy na stateczniku poziomym - napisy na prawym górnym skrzydle - napisy na kadłubie od dołu Podaj mi maila na PW, to Ci podeślę.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.