Jump to content

Mr. Jekyll

Members
  • Content Count

    131
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Mr. Jekyll last won the day on November 20 2019

Mr. Jekyll had the most liked content!

Community Reputation

27 Excellent

Personal Information

  • Location
    Poznań
  • Interests
    modelarstwo, muzyka, bieganie, rower...
  • Occupation
    kierownik :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Piękna miniatura prześlicznego samolotu.
  2. Super, czekam na galerię. Pochwal się proszę patentem na naciągi i śruby rzymskie.
  3. Faktycznie, moim zdaniem również jeden z piękniejszych dwupłatów. Dobry początek. Będę obserwować, bo sam mam ten model w magazynie. Silnik faktycznie detalem nie powala, więc może warto poczekać na jakieś aftermarkety? O ile dobrze pamiętam, to montaż silnika w tym modelu to jeden z ostatnich etapów budowy. Pasy to Eduard?
  4. Świetna robota! Czekam na kolejny odcinek.
  5. Priszejding. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
  6. Kolejny rozgrzebany model na warsztacie... już nie ogarniam, ile tego jest :-/ Gladiator Mk.I z ICM w skali 1/32 oraz fanty i dokumentacja, które wykorzystam przy budowie miniatury: Podobnie jak z Czajką - detal całkiem sobie, ale sporo elementów (w szoferce przede wszystkim) producent całkowicie pominął lub bardzo uprościł. Mnie to szczególnie żga w oczy, gdyż w otwartej kabinie całkiem sporo detali będzie widocznych. Ramę wykonałem z plastikowych profili, poprawiłem/dorobiłem kilka szpejów - w szczególności cięgna oraz pokrętła całkowicie pominięte przez producenta z Ukrai
  7. Górny płat na swoim miejscu. Jego połączenie z kadłubem wymagało trochę obróbki i przerycia na nowo linii podziału. Cały płatowiec pomalowany podkładem (One Shot od Ammo), czeka na delikatny priszejding i kolorowanie. Silnik pomalowany dark aluminium od AK. Teraz czas na detale i wash.
  8. Dzięki! Zamknąłem kadłub. Trochę pracy wymagało jego połączenie z dolnym płatem. Elementy skleiłem Tamiya Extra Thin, a wszelkie szpary oraz nierówności "poszpachlowałem" sprawdzoną mieszanką CA z pigmentem gun metal, która po nałożeniu pozwala na niemal natychmiastową obróbkę. Odtworzenia wymagało też kilka linii podziału. Wkleiłem także żywiczną chłodnicę oleju (Quickboost) - ta zestawowa wyglądała mega bidnie. Poprawiłem wygląd rurki pitota na prawym zastrzale płatów (kawałek mosiężnej rurki)... ...oraz zaczepów cięgien steru kierunku.
  9. Powoli zamykam kadłub. Pomalowałem wnętrza burt i ich detale. Na kratownicy dodałem trochę obić/otarć - gąbka i mały pędzel. Na koniec delikatny łosz z ciemnoszarej emalii. Szoferka gotowa. Pomalowana, poobijana, upaćkana ziemistymi kolorami podłoga. Do pedałów orczyka dorobiłem cięgna, przykleiłem pistolet sygnałowy, tablicę (Yahu), a fotel ubrałem w pasy od HGW.
  10. Ukończyłem kabinę szofera. Poprawiłem/dodałem kilka detali, cięgien i kabelków. Podpicowałem pistolet sygnałowy i pedały orczyka, do którego po wklejeniu podepnę cięgna. Osłona silnika z okapotowaniem. Żywiczne końcówki wydechów oraz ich "ramki" od Quickboosta. Zestawową taśmę okapotowania zeszlifowałem i zrobiłem nową, po swojemu: taśma maskująca, kilka rurek, profili...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.