Jump to content

rymulus

Members
  • Content Count

    423
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

rymulus last won the day on March 24

rymulus had the most liked content!

Community Reputation

31 Excellent

Personal Information

  • Location
    Kielce / Dania

Recent Profile Visitors

260 profile views
  1. Mig nareszcie nabiera właściwego dla niego kształtu. Kabina praktycznie gotowa, zostało tylko kilka elementów do zrobienia. Czas teraz na poprawę linii podziału i kontrolny podkład.
  2. Zaglądam sobie do tej galerii po raz kolejny i napisać muszę, że model wyszedł bardzo fajny. Oczywiście wielki plus z mojej strony za tą pajęczynę między skrzydłami. Nie mogę się jednak pozbyć wrażenia, to przez te wydechy, że jest to pradziadek monster trucków
  3. Dzięki. Kabina pilotów praktycznie skończona.
  4. Jak analizowałem kolory i robiłem porównania to doszedłem do wniosku, że tylko kolor X27 na miejsca gdzie były czeskie oznaczenia i XF19 na spód są bardzo zbliżone do oryginału. Co do reszty miałem spore wątpliwości, szczególnie że w instrukcji masz podane mieszanki kolorów bez informacji w jakich proporcjach. Zdałem się więc na Słowaków i farby MRP z serii Warsaw Pact. Jak te kolory wyglądają możesz zobaczyć na początku warsztatu, wstawiłem tam zdjęcie z polakierowanym tymi farbami skrzydłem.
  5. Wedle życzenia zamieszczam🙂 Ja zakupiłem farby MRP dedykowane do czeskich samolotów. Dzięki, ta różowa linia idzie do zamalowania, nie udało mi się jej namalować prosto i równo za pomocą pędzelka. Niem mam też pomysłu jak by taki paseczek zamaskować aby prysnąć go równo. Poprawiłem dolną klapę hamulca, mogę więc przejść do innych obszarów modelu.
  6. Generalnie nie udzielam się w tematach poświęconych szmatopłatom gdyż jest to dla mnie materia daleka i nieznana. I choć samolot ten jako samolot ani trochę mi się nie podoba to, nie wiedzieć czemu, śledziłem Twój warsztat i podziwiałem to co tam robisz. Oceniając sam model muszę przyznać, że wyszedł obłędnie i jest na czym oko zawiesić. Ze smaczków moim faworytem jest śmigło, które, co tu dużo pisać, jest genialne. Gratuluje świetnego modelu.
  7. Pierwszych zdjęć nie widać.
  8. Model prezentuje się bardzo dobrze, jak zwykle w Twoim wydaniu efektownie polakierowany. Dodatkowym smaczkiem, który mnie ujął, są pozostałości po poprzednim oznakowaniu. Jedyne małe zastrzeżenie jakie mam to ten jasny nalot/zabrudzenia na skrzydłach przy kadłubie. Wygląda to trochę tak jakby obsługa przed wejściem na skrzydło przechodziła po wapnie, a nie, jak sugeruje kamuflaż, po piasku pustyni.
  9. Oszklenie warto polakierować najpierw takim kolorem jak wnętrze Łosia żeby kolor ram od środka pasował do reszty kabiny. Przy zdejmowaniu masek trzeba uważać bo farba z tych wąskich ramek oszklenia bardzo łatwo odpryskuje. Jak będziesz szpachlował Łosia to zwróć uwagę na skrzydło, patrząc z przodu, prawe. Przy końcu obok światła na jego dolnej połówce brakuje trochę plastiku (chyba wada formy) i po sklejeniu robi się dziura, koniecznie do zaszpachlowania.
  10. Poprawiłem trochę oszklenie. Dodałem też ostanie elementy czyli lusterka. Dokończyłem także górną część hamulca aerodynamicznego. Wyszedł mi znacznie lepiej niż jego dolna część, więc nie pozostało mi nic innego jak zrobić dolną część od nowa aby to jakoś razem wyglądało. Aby odetchnąć trochę od Miga dłubię sobie przy takim skrzydle. Skrzydło oczywiście w jedynej słusznej skali 1/72.
  11. Da radę. Seria otworków wzdłuż krawędzi, dla bezpieczeństwa tak około 0,5mm od niej, a następnie wiadomo, skalpel i pilniki.
  12. I tak i nie. Do wycięcia/usunięcia środkowej części jak najbardziej się nadaje lecz obróbka przy samych krawędziach hamulców będzie bardzo ryzykowna. Wystarczy jeden niewłaściwy ruch i masz dziurę lub poszarpany brzeg otworu. Brzegi najlepiej wykończyć pilnikiem, masz wtedy pełną kontrolę nad tym co robisz.
  13. Będę wystawiał, tylko że podałem miejscowość polską. "Pin" przy Szewcach jest choć to nie te koło Poznania tylko koło Kielc.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.