Jump to content

panDespota

Members
  • Content Count

    217
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

panDespota last won the day on May 6

panDespota had the most liked content!

Community Reputation

30 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zamknąłem kadłub. Poprawiłem wklęśniętą chłodnicę oraz przesunąłem ją na modelu. Model przenitowałem tylko częściowo. Nie nitowałem blachy falistej. W P.7a nie usunąłem "kraterków" aby nie uszkodzić jej struktury i nie do końca byłem zadowolony z efektu. Teraz malowanko.
  2. Będę obserwował. W szczególności Raidena i Shoki. Ki-44 będziesz czymś waloryzował? Straszna bida w kabinie.
  3. Ładnie żeś go wycisną. Wygląda mega ciekawie w tym malowaniu.
  4. W końcu odebrałem paczkę z pasami więc powoli zabieram się za zamykanie kadłuba. Tabliczka z Yahu
  5. W międzyczasie jak czekam na pasy do Meśka zabrałem się za P.11c. Chciałem zlepić coś bez przeróbek na odstresowanie, ale już wiem że trzeba przesunąć chłodnicę. Wkleiłem pasek plastiku i będę szlifował. Dziwne, że przy tak dopracowanym modelu takiego byka ktoś walną. Co nie zmienia faktu, że jestem mega zadowolony z modelu. Jest super! W sumie tyle tych PZL-ek było na forum, że ten warsztat to tylko dla formalności. Klasycznie wystartowałem od kabinki Malowanie jak w tytule. Teraz pytanie, czy wypłynęły jakieś nowe informacje ew. zdjęcia samolotu Pana Stanisława na jakim latał w '39? Czy cisza i zostajemy przy seryjnym 8.62 i kodowym 64?
  6. Bardziej mi się podoba niż srebrzanka. Z czego robiłeś naciągi i linki antenowe?
  7. RS Models 92143 Ki-61 I tei Kojarzę Twój zestaw- krótki nosek jak wspomniał kolega. Super jest to malowanie pudełkowe. Jest sporo więcej zdjęć tej maszyny http://pwm.org.pl/viewtopic.php?p=961485#p961485
  8. Dzięki, fajnie że się podoba. Tego trafiłem pzypadkiem po fajnych pieniądzach. Gdybym miał kupować po cenie rynkowej wybrał bym Tamkę. Instrukcja irytująca to fakt. Z tego co pamiętam to AZ, KP i RS mają instrukcję jakby spod jednej ręki wychodziły... A nie jest to czasem jedynka długonosa? Z tego co udało mi się do tej pory dowiedzieć o tym samolocie (byłem zielony jak mbrnnr, w sumie nadal jestem ) to jaskółki jedynki krótkonose to a/b/c odpowiednio ko/otsu/hei a długonosa to d- tei. Łatwo to rozpoznać po położeniu rur wydechowych względem skrzydła, gdzie w tei są bardziej oddalone i żaluzjach za działkami gdzie ze względu na zwiekszony kaliber do 20mm występują po 4szt. I tą ostatnią robi właśnie Tamka. No chyba, że się mylę i żyję w słodkiej nieświadomości... W dwójki już nie wchodzę bo nic na ich temat nie szukałem. Krótkiego nosa pewnie jeszcze kiedyś zrobię bo bardzo mi się podobają w malowaniu z hinomaru na białych pasach, aluminiowe z zielonymi plamkami.
  9. Bez szału, jakichś mega dziur nie ma. Połówki kadłuba spasowane bez żadnych przesunięć. Po klejeniu szpachlowanie. Pamiętam że było trochę piłowania na styku skrzydło/kadłub/chłodnica. Tył osłony kabiny też piłowałem żeby ładnie weszła na swoje miejsce. Na styku kadłub/skrzydła/stateczniki klasycznie szpachla akrylowa. Obcinałem też osłony podwozia bo nie mogłem ich na swoje miejsce wsadzić po wklejeniu goleni- były za długie. Osłona działek przed kabina pilota miała też ubytki na krawędziach. Połowę kratownicy chłodnicy też obcinałem z grubości żeby wyglądało to jak kratka, bo im głębiej tym bardziej zalana była. Wcześniej kleiłem Ki-27 też z RS i był o wiele gorzej spasowany, tak że ten w odbiorze na plus
  10. Witam. Przedstawiam już ostatni swój model na konkursu z sąsiedniego forum. Model prosto z pudła, przenitowany, malowany waledżo. Starałem się bardzo nie tyrać. Ulep w malowaniu samolotu z 55 Sentai zdobytego przez Amerykanów na Okinawie w '45. Zapraszam. I cała konkursowa ferajna
  11. Postaram się go nie zwalić 😆 Wracając do detali. Wymieniłem Km-y w nosie. Pierwsza rzecz do wymiany jaka rzuciła mi się w oczy przy oglądaniu ramek
  12. Świetne malowanie, bardzo mi się podoba. Na reszcie się nie znam.
  13. Edkową 190kę kupię na bank. W sumie tego co teraz kleisz- ciężkiego myśliwca śturmoka. Problem w tym że szukałem właśnie A-3 i takowej Edek nie robi. Najwcześniejszy model jaki mają to A-5. PS. Pokaż jak skończysz. PS2. Xmen aś mnie ubiegł z odpowiedzią
  14. Kurczę nie mam porównania. Nie sklejałem jeszcze żadnego modelu tamki. Czeka Fw190 A-3 z ich stajni, ale pewnie jeszcze trochę poczeka. Obserwuj Panie wątek na bieżąco. Na chwilę obecną jak dla mnie kabina fajnie zdetalowana choć detal w modelu trochę mydlany. Kmy w nosie obowiązkowo do wymiany. Działka w podwieszanych gondolach też wymieniam. Linie podziału spoko. Gdzieniegdzie jest też symboliczne nitowanie. Oszklenie z tego co patrzyłem ok. zobaczymy jak spasowanie, ale to dopiero jak pasy przyjdą do kabiny.
  15. Elegancko. Ładnie pomalowany, no może poza przejściem miedzy zielonym a aluminium przy silniku, jakoś tak poszarpana krawędź wyszła. Klosz lampy na skrzydle mi się nie podoba. Sam mam problem z ich malowaniem od wewnątrz. Nie znalazłem jeszcze satysfakcjonującego mnie sposobu. Widzę że tyły końcówek łopat śmigłą od tarcia zrzuciły trochu farby Git! A ze styraniem to moje zdanie znasz
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.