Jump to content

zs

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czyli na czasie - ekologicznie. Wygrał papier nad "złym" plastykiem. Tymczasem nabyłem I-16 Zwezdy tylko kiedy ja go poskładam.
  2. Nobody expects the Spanish Inquisition!
  3. zs

    Harrier TRUE LIES

    Brawo za pomysł.
  4. Świetne fotki. Nigdy się nie wgryzałem w tę konstrukcję ale zwróciło moją uwagę wrzucenie "avionic deck" w w otwierany nos - to przedni pomysł (zwłaszcza w porównaniu z dziewiątą wręgą na Mi-2). Niestety jednak sam kokpit trochę już trąca mychą.
  5. zs

    EC 135 LPR 1:32 Revell

    Ten zbiornik to jest butla pożarowa. Na tym śmigłowcu nie ma systemu pneumatyczengo.
  6. zs

    EC 135 LPR 1:32 Revell

    Oczywiście to dotyczy ś-ca przed założeniem IBF, bowiem te po modyfikacji mają kanał wylotowy (za chłodnicą) skierowany do góry (dobrze to widać na zdjęciu z linka) i jego wyjście jest usytuowane na samej górze osłony przekładni (tam gdzie metalowa kratka na spływie osłony, tuż pod wirnikiem nośnym). W takim przypadku taki wziernik inspekcyjny ma również kanał tuż za chłodnicą. http://www.airbushelicopters.com/site/en/press/Eurocopter-offers-new-Inlet-Barrier-Filter-for-EC135-to-Raise-Engine-Lifetime-and-reduce-Maintenance-Costs-ADAC-Air-Rescue-of-Germany-is-Launch-Customer_663.html
  7. zs

    EC 135 LPR 1:32 Revell

    Btw, nie wiem czy ostatecznie zostawiasz maski otwarte, ale jeśli tak to w przypadku przekładni głównej pamiętaj o "zamontowaniu" hamulca wirnika nośnego.
  8. Polecam zainteresowanym zapoznanie się ze świeżo oblataną modyfikacją do znanej konstrukcji: http://aviationnews.ru/?p=623
  9. zs

    A 320 1:144

    Poza modelami proponuję również przyłożyć się do ortografii, tudzież interpunkcji, bo nie da się czytać tego, co piszesz. No to jak już jedziemy "po calaku" to popraw również łamanie tekstu - spacje przed znakami interpunkcyjnymi kolą w oczy. ;)
  10. Długo trzeba było czekać na ten model (pomijam szczątkowe wypusty z żywicy firmy, której nazwy nie pomnę). Nawet Włosi są szybsi z modyfikacją swojego dzieła. -> www.piaggioaerospace.it
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.